quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltje
nah ik ben de beroerste niet allemaal even een knuffeltje voor Manu neeplenten hier dat
ik begin
![]()
![]()
zoiets was het geloof ik....
Ben allang klaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ramen en deuren open! scheelt met dweilen
Dat probleem had ik gisterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?![]()
Hopenlijk wel pas als Ribas heeft gewonnen danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
Zo af en toe heb je best goede ideeenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
ik doe niet mee......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
alleen voor deze keer ben ik teugenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb altijd goede ideeën. Alleen niet altijd medestanders.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe niet mee......
IK WIL RIBAS
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
Dit forum ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
zat ik ook net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huis
Moet je even aan LS vragen en anders denk ik kingjaap enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?
wat vreet die jongen uit op dit moment, heeft ie nog optredens enzo?
Zonder CBML geen CBL natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit forum opdoeken ?![]()
NEEEEEEEEEE !!!
het wordt net zó gezallig.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |