Nee joh, heb al een uur zitten stoffen en vegen (heb geen stofzuiger, maar een bezemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Kuit, moet je eerst al die flessen, peuken en pizzadozen van de de vloer oprapen.![]()
Anders bel je dat mokkel van FOK! effe.
En dat is nog maar één nachtje slapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf heel erg in de weg zit. Vandaag is er zo een.
En dan is het nog eens geen PMS tijd. Vallen van de bladeren maakt me soms zwaarmoedig.
Maar omdat zelfkennis de beste kennis is, herken ik het gelukkig voortaan van mezelf en kan ik ook voorzorgsmaatregelen nemen. Dus niet zielig gaan zitten zijn, maar dingen ondernemen en mezelf uit die dip trekken.
En morgen lach ik weer. Gemeend.
Bestaat daar eigenlijk een goed moment voor ?? Al dat gevoel wat je in deze ava hebt zitten, moet je toch maar mooi zien over te hevelen naar zo'n nieuwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil een andere maar wanneer is het een goed moment voor zulke dingen hè?
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Mathara het volgende:
[..]
Bestaat daar eigenlijk een goed moment voor ?? Al dat gevoel wat je in deze ava hebt zitten, moet je toch maar mooi zien over te hevelen naar zo'n nieuwe![]()
Of je moet het gewoon ineens doen, maar ja dat is ook zo wat
Beter zo..........zie je, zo komt alles toch weer goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.
Ja maar daar zat ik dus wel even flink mee in mijn maag.
Gelukkig gaat het met Cc weer wat beter. Daar put ik dan weer kracht uit.
Bij twijfel juist wel doen, dat maakt het leven veel leuker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.
Ja maar daar zat ik dus wel even flink mee in mijn maag.
Gelukkig gaat het met Cc weer wat beter. Daar put ik dan weer kracht uit.
Oeh nee. Dat moet ik niet doen. Als ik bij elke twijfel het ook daadwerkelijk had gedaan dan stond ik nu met mijn blote kont achter het cs in Kenia ofzo. Twijfel is mijn raadgever en vooral cruciale zaken zoals ava's, daar moet je niet te licht mee omspringen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij twijfel juist wel doen, dat maakt het leven veel leuker.
Ja hoor? Bron?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef F04 het volgende:
Als het goed is begint DGK trouwens weer in februari...
info, bron vraag ik als streamverslaafdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef F04 het volgende:
Als het goed is begint DGK trouwens weer in februari...
Speciaal voor jou, en alle andere streamverslaafdenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
info, bron vraag ik als streamverslaafde![]()
ik heb deze aan: http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, en alle andere streamverslaafden![]()
http://www.bbc.co.uk/bigcat/
Begint binnenkort!!!
Even proberen? Kijk of je er lekker bij voelt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
nu een reggae uitvoering van Hotel Californiaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef dieenebart het volgende:
En nog meer goed nieuws:
http://rsr.infomaniak.ch/player/player.html#3
Couleur 3, beste radiozender van Frankrijk. Ik versta er geen reet van, maar ze draaien goeie platen. Net nog (ahem) Pete Philly and Perquisite (yeah, in één keer goed, denk ik). En verdere lekker relaxte hiphop en scheurende gitaren. Jantje Smit en co hebben ze nog nooit van gehoord.
"So I called up the Captain,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nu een reggae uitvoering van Hotel California![]()
Boh dat is wel waar!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh nee. Dat moet ik niet doen. Als ik bij elke twijfel het ook daadwerkelijk had gedaan dan stond ik nu met mijn blote kont achter het cs in Kenia ofzo. Twijfel is mijn raadgever en vooral cruciale zaken zoals ava's, daar moet je niet te licht mee omspringen.
[..]
Mijn moeder zegt altijd..... nooit uitstellen tot morgen wat je vandaag kunt doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
hopenlijk komt met jou ook weer alles goed, lees net dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Beter zo..........zie je, zo komt alles toch weer goed
Ik zou gewoon ontslag nemen of stakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Stelletje lutsers. Zit ik mooi opgescheept met die radio Veronica meuk.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Regel een Dongel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ergens vorig jaar ook gewisseld. het is ff wennen, maar deze zit me toch beterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Ccquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
Wie niet?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Cc
Weer eens gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is een Dongel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
Regel een Dongel!![]()
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep, ik ben gek op vrouwen die foutloos kunnen spellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, fijn. Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat een Dongel is.
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehoudenquote:
Thankgawd voor msn dan maar hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
Ik haat msnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thankgawd voor msn dan maar hè
Ze heet Lobasca en ze is geband.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?
of wil je er niet over praten?
Get over it! Or get a roomquote:
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ramen en deuren open! scheelt met dweilenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |