Ik zou gewoon ontslag nemen of stakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Stelletje lutsers. Zit ik mooi opgescheept met die radio Veronica meuk.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Regel een Dongel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ergens vorig jaar ook gewisseld. het is ff wennen, maar deze zit me toch beterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil een andere maar wanneer is het een goed moment voor zulke dingen hè?
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Ccquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
Wie niet?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Cc
Weer eens gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is een Dongel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
Regel een Dongel!![]()
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep, ik ben gek op vrouwen die foutloos kunnen spellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, fijn. Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat een Dongel is.
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehoudenquote:
Thankgawd voor msn dan maar hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
Ik haat msnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thankgawd voor msn dan maar hè
Ze heet Lobasca en ze is geband.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?
of wil je er niet over praten?
Get over it! Or get a roomquote:
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ramen en deuren open! scheelt met dweilenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |