Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roep maar hoe laat je op station Barneveld staat, dan gooi ik je wel af bij de ingang van de hoge Veluwe in Otterlo
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
Ik kom er eigenlijk nooit, ga meer naar wat andere stukjes Veluwe die minder toeristisch zijn, maar moet toegeven dat het de laatste keer dat ik op de Hoge Veluwe was, wel leuk was....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderd Triviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?
Je kan het!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Dat is idd knap!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderdTriviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bed
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfaltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Heb teruggezocht op de weg, maar na een half uur begreep ik dat ik gewoon niet meer wist waar ik was gevallen. En of het wel één keer was geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfalt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wist van te voren dat niet iedereen ging begrijpen dat er zes vragen op één kaart staan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
Zolang je niet kwijlt zolang je keyboard in het stopcontact zit maakt het niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
want lieve mensen mag je wel plagen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
Hebben we toch nog wát gemeen! Hier blinkt de helft ook al. En met Couleur 3 op de achtergrond is het allemaal goed te doen. Jointje er bij ook, natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen begint het hier in huis zelfs al weer schoon te lijken!
Ja!!! Lekker...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, heb nog geen honger, Bart.
Maar net wel een leuke brainstormsessie gehad, dus mijn humeur is er iets op vooruitgegaan.
En daarom een liedje terug:
Ja, daar ging mijn vrije dag van de week ook aan op, poetsen, opruimen en de was... ik kan leukere dingen bedenken, het is echt weer tijd voor een hulp.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen begint het hier in huis zelfs al weer schoon te lijken!
Nee maar ik mag graag geloven dat het mijn domheid enigzinds compenseertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want lieve mensen mag je wel plagen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hebben we toch nog wát gemeen! Hier blinkt de helft ook al. En met Couleur 3 op de achtergrond is het allemaal goed te doen. Jointje er bij ook, natuurlijk
Zit je aan de valium eigenlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai ,ja is helemaal toppie geloof ik
Jazeker bestaan die nog! Er staan er minstens 1000 op de Veluwe!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
Bestaan die witte fietsen eigenlijk nog?
En Mathara, mag ik een beetje van jouw valium stash?
Cc {dieenebart} ik heb geen valium, dus nee dat gaat niet. Indometacine heb ik wel, maar daar wordt je alleen maar slaperig vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
En Mathara, mag ik een beetje van jouw valium stash?
Prozac, dat wil ik. En dan de hele dag gemaakt vrolijk doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag! Mooi op tijd voor de pammetjes zie ik.
Vanuit datzelfde gedachtegoed? Of als een soort ode aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:
Jazeker bestaan die nog! Er staan er minstens 1000 op de Veluwe!
Nóg een pluspunt!quote:Bij valium geen last van THC-allergie
Ik ook. We lijken net wijvenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf heel erg in de weg zit. Vandaag is er zo een.
En dan is het nog eens geen PMS tijd. Vallen van de bladeren maakt me soms zwaarmoedig.
Maar omdat zelfkennis de beste kennis is, herken ik het gelukkig voortaan van mezelf en kan ik ook voorzorgsmaatregelen nemen. Dus niet zielig gaan zitten zijn, maar dingen ondernemen en mezelf uit die dip trekken.
En morgen lach ik weer. Gemeend.
Heel lang. Volgens mij was ik het eerste jaar avaloos en toen heb ik deze een keer uit zo'n bestel hier uw ava topic gepikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef noekje het volgende:
Cc, hoelang heb jij die ava eigenlijk al?
Dan heb je zeker ook niet gelunchtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf heel erg in de weg zit. Vandaag is er zo een.
En dan is het nog eens geen PMS tijd. Vallen van de bladeren maakt me soms zwaarmoedig.
Maar omdat zelfkennis de beste kennis is, herken ik het gelukkig voortaan van mezelf en kan ik ook voorzorgsmaatregelen nemen. Dus niet zielig gaan zitten zijn, maar dingen ondernemen en mezelf uit die dip trekken.
En morgen lach ik weer. Gemeend.
Prozac ken ik niet. Qua gebruik dan. Is dat lekkâh?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prozac, dat wil ik. En dan de hele dag gemaakt vrolijk doen.
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag! Mooi op tijd voor de pammetjes zie ik.
Kuit, moet je eerst al die flessen, peuken en pizzadozen van de de vloer oprapen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijt)
Ik wil een andere maar wanneer is het een goed moment voor zulke dingen hè?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel lang. Volgens mij was ik het eerste jaar avaloos en toen heb ik deze een keer uit zo'n bestel hier uw ava topic gepikt.
Wieso?
Jawel. Tegen heug en meug. Twee sneetjes brood, wat salade, een stukje kaas en een peer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef dieenebart het volgende:
Dan heb je zeker ook niet geluncht
Ach, zo lang je nog niet de ramen gaat wassen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |