Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roep maar hoe laat je op station Barneveld staat, dan gooi ik je wel af bij de ingang van de hoge Veluwe in Otterlo
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
Ik kom er eigenlijk nooit, ga meer naar wat andere stukjes Veluwe die minder toeristisch zijn, maar moet toegeven dat het de laatste keer dat ik op de Hoge Veluwe was, wel leuk was....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderd Triviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?
Je kan het!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Dat is idd knap!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderdTriviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bed
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfaltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Heb teruggezocht op de weg, maar na een half uur begreep ik dat ik gewoon niet meer wist waar ik was gevallen. En of het wel één keer was geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfalt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wist van te voren dat niet iedereen ging begrijpen dat er zes vragen op één kaart staan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
Zolang je niet kwijlt zolang je keyboard in het stopcontact zit maakt het niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
want lieve mensen mag je wel plagen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
Hebben we toch nog wát gemeen! Hier blinkt de helft ook al. En met Couleur 3 op de achtergrond is het allemaal goed te doen. Jointje er bij ook, natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen begint het hier in huis zelfs al weer schoon te lijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |