Ik ga voor plaatje 2quote:
Ik ga ook even een biertje drinken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
Zit ik me de p.p. te zoeken voor Fan. Gaat ze weg.![]()
Nou ja zeg !!!
Ik bedoel eigenlijk meer dat die 'relaties' me niet boeien en dat gemekker constant erover als enige verhaallijnen erg magertjes zijn. Blijkbaar is de redaktie niet in staat boeiende mensen te scoren. Of nog erger: Ze denken daar dat het vooral niet te ingewikkeld mag worden omdat mensen dan afhaken. Ze doen dus niet eens een poging om kijkers te prikkelen en vallen terug op seks en onozel gestook daarover.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef krybaby het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een type ala Huub mist, maar die rol wordt nu toch door een vrouw genaamd Fiona gespeeld meen ik. Alleen is het treiteren en steken wat er nog ontbreekt; en dat is wat DGK (al voor het echt begon) in het nieuws cq media gezet heeft.
Ik heb nergens ook maar iets gelezen of gezien in een talkshow of actualiteiten programma over CBML, ik lees de laatste tijd veel berichten over ex DGK bewoners.
maar wij hebben hem wel gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
Zit ik me de p.p. te zoeken voor Fan. Gaat ze weg.![]()
Nou ja zeg !!!
Polm is over het algemeen redelijk zacht, dus geen voorverbranding nodig. Gewoon afbrokkelen, mixen, draaien en roken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:34 schreef Manu82 het volgende:
ah op die fiets,
is polm trouwens die makkelijk draaibare of die je eerst moet voorverbranden?
Chilli concarne.. Nog genoeg over van gister .... Prrrrrrrrrrrrtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Haring en wittebrood. Mag dat van Sonja
Klein- slochterenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Chilli concarne.. Nog genoeg over van gister .... Prrrrrrrrrrrrt
Ontzetquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian komt zo in RTL Boulevard
Ik vind het leuker als er meer crime zooi in zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:42 schreef Copycat het volgende:
Fiona is okay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |