Truustioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.buona notte e a domani
Is ze 18 plusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef hondjes het volgende:
allemaal bedankt, klopt, het was kutweer
wat dat in spaans is, zal ik aan mijn dochter vragen.of LS weet het wel.
vamos a ver,
tot volgende week, alhoewel, heb laptop bij me.
Die ligt te flippen met haar medicijnen. De hele bijenkast van slagquote:
Lijkt ze op haar moederquote:
Truste Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef Soury het volgende:Ik lul weer veuls te veel.. Fijne vakantie hondje truste iedreen verder
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond pleasequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Welk feestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Dacht dat je weg was Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan de paddo'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Kan mijn draai niet vindenquote:
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.quote:
Ben je een kloon van NMNSquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Bye Ruud,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Poolioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Oef!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenquote:
Weliswaar een niveautje lager, maar het ging vandaag toch verdómd lekker: álle Nederlandse clubs door.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenJank , jank en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |