Eigen bedrijf.. he? Verstop zijn mobiel en genietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
hoop een uur of twaalf, man moet nog zonodig naar werk
eigen bedrijf he.
iedereen in voetbalsfeer, en manu, nog wat gewonnen vandaag met je aandelen.
dank je wel,,zal wel lukken,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigen bedrijf.. he? Verstop zijn mobiel en geniet![]()
Veel fun meis
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
veel plezier in spanjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
hoop een uur of twaalf, man moet nog zonodig naar werk
eigen bedrijf he.
Toch nog meer even herpakken, dus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
weer is goed, dochter zei, ze liggen op het strand.
kom ik aan met mijn winterkleren
het badpak moet meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk nog ff aan ons als je in die strandstoel ligtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vorige week kwam de regen met bakken uit de lucht in de omgeving van Malaga.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Veel plezier en T-shirts te over daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
La settimaina scorsa c'era brutto tempo (vorige week was het slecht weer)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vorige week kwam de regen met bakken uit de lucht in de omgeving van Malaga.
Veel plezier hondjes
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
La settimaina scorsa c'era brutto tempo (vorige week was het slecht weer)
Kan er niks aan doen maar zie steeds weer iets om uit te proberen![]()
![]()
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?
Pfff.......... Italiaan en mannen. Geven niks never toe, zeker geen kut weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?
Clauodio ta klotioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.
E le mot en français pour "kutweer" ? Nou... Nou... Nou...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff.......... Italiaan en mannen. Geven niks never toe, zeker geen kut weer
Dan wordt het tijd dat je je gaat verdiepen in Italiaanse scheldwoorden..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.
Kuut non solileiyyyyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
E le mot en français pour "kutweer" ? Nou... Nou... Nou...
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je je gaat verdiepen in Italiaanse scheldwoorden..![]()
Diazepam en alcohol gaan niet goed samen, zie 2 schermen. Tot morgen en voor straks slaap lekkerr.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.buona notte e a domani
Truustioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.buona notte e a domani
Is ze 18 plusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef hondjes het volgende:
allemaal bedankt, klopt, het was kutweer
wat dat in spaans is, zal ik aan mijn dochter vragen.of LS weet het wel.
vamos a ver,
tot volgende week, alhoewel, heb laptop bij me.
Die ligt te flippen met haar medicijnen. De hele bijenkast van slagquote:
Lijkt ze op haar moederquote:
Truste Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef Soury het volgende:Ik lul weer veuls te veel.. Fijne vakantie hondje truste iedreen verder
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond pleasequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Welk feestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Dacht dat je weg was Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan de paddo'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Kan mijn draai niet vindenquote:
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.quote:
Ben je een kloon van NMNSquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Bye Ruud,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Poolioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Oef!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenquote:
Weliswaar een niveautje lager, maar het ging vandaag toch verdómd lekker: álle Nederlandse clubs door.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenJank , jank en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |