Nee uit de pan .. met spek en uitjes en mayo/ketjupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Copycat het volgende:
Een Hamburger als in een inwoner van Hamburg, mag ik dan hopen.
Ja, dat krijg je niet mee terwijl je bij het schoolplein staat te wachten hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut, een huisvrouwende moeder kan nog heel wat dingen leren hier....
Uitje naar de Huishoudbeurs zul je bedoelenquote:
senk joe bijna gemistquote:
Dat zegt men jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je niet mee terwijl je bij het schoolplein staat te wachten hè
Jajjajajajajaja al die lonkede bestuurders die je tegenhoudquote:
Dat niet alleen. Wel eens desperate houswives gekeken? of gooise vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajjajajajajaja al die lonkede bestuurders die je tegenhoud
Ik ben verslaafd aan gooische vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wel eens desperate houswives gekeken? of gooise vrouwen
Oh, heb ik t weer gedaan??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Uitje naar de Huishoudbeurs zul je bedoelen![]()
(dat gebeurt nou altijd als Leandra er is. Ben je een maatschappelijk teleurgestelde veertigplusser?)
Doe es lief heb je een gratis coachquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, heb ik t weer gedaan??
Nou ja, ik krijg toch de schuld wel, dan kan ik het maar beter ook gedaan hebben
Neuh ik ben niet maatschappelijk teleurgesteld, wellicht dat de maatschappij teleurgesteld is in mij![]()
men mocht willen dat men het wist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet je nooit wat aantrekken van wat "men" zegt.... "men" weet niet beter
Ik ben haske liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es lief heb je een gratis coach
Las ik net niet iets over schrijnende onwetendheid?? Dat zal het zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
men mocht willen dat men het wist.![]()
Bennog steeds niet gewend aan de laptop. Alleen tegelijk tv kijken is wel leuk!
Fiets er um inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben haske lief![]()
En Bart als reïntegratiecoach?? Fietsen op de Veluwe enzo??
Kan dat ook in groepsverband?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben haske lief![]()
En Bart als reïntegratiecoach?? Fietsen op de Veluwe enzo??
Nah, laten we het wel netjes houdenquote:
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan dat ook in groepsverband?Ik moet ook nog ergens reintegreren
JAAAHHH De fok CS troela's vanaf een zeephellingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan dat ook in groepsverband?Ik moet ook nog ergens reintegreren
En allemaal een shirt aan met de tekst "Slippery when wet"??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
JAAAHHH De fok CS troela's vanaf een zeephelling
Een wiitequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En allemaal een shirt aan met de tekst "Slippery when wet"??
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergensquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:09 schreef Manu82 het volgende:
jalalalalallaalalallalaalalla enieseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Volgens mij is er ook ergens een goedemorgen topic, zie ik ook nooit iemand van hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergens![]()
Kusje van Soury
Hoelaat vertrek je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef hondjes het volgende:
alles ingepakt, maar de vraag , hoe krijg ik het allemaal mee.
hoor straks het mannetje alweer zeggen,,moet dat allemaal mee.
zou je niet meer doen,
maar ja,,alles heb ik ..echt..nodig, dus kan ik het helpen.
heb echt mijn best gedaan.
Makkelijk .. Dat ga jij tillenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef hondjes het volgende:
alles ingepakt, maar de vraag , hoe krijg ik het allemaal mee.
hoor straks het mannetje alweer zeggen,,moet dat allemaal mee.
zou je niet meer doen,
maar ja,,alles heb ik ..echt..nodig, dus kan ik het helpen.
heb echt mijn best gedaan.
Das toch hier vroege vogelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ergens een goedemorgen topic, zie ik ook nooit iemand van hier
West Fries is compleet andersquote:
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?quote:
Ken Friezen en ken dooien..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?
Je moet de kabelaansluiting naar het oosten draaien. Domweg doordrukkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar heb
Ah, het beste lân van d'ierdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar heb
0-0 is nauwelijk levensvatbaarquote:
Ze hebben net geschiedenis geschreven, dat moet echt iedereen weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergens![]()
Kusje van Soury
Geen dankquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben net geschiedenis geschreven, dat moet echt iedereen weten.
NEC
![]()
kusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |