Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.quote:Op zondag 28 september 2008 14:39 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop echt dat er niets in is gegaan
Ja, hij duwde inderdaad ook nog die Force India bijna de muur in.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Unsafe release straf voor Massa, of de stewards maken zich echt belachelijk voor altijd
Eensquote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Unsafe release straf voor Massa, of de stewards maken zich echt belachelijk voor altijd
Dan hoort Massa een Drive Trough Penalty te krijgen, want hij sneed Sutil er bijna af.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit is geen fout van massa. DIE LAMPJES WERKEN NIET
Ik hoop ook dat er niets is ingegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.
Dit lijkt mij het moment om dat systeem ook maar de prullenbak in te gooien. Want dit werkt niet echt.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit is geen fout van massa. DIE LAMPJES WERKEN NIET
Ach, laat Ferrari hun systeem van de discolampjes eerst maar eens fixen want dit is de zoveelste keer dat het systeem niet werkt. "groen, rood, groen".quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.
Precies, maar hier kan Massa dus niks aan doen. Het wordt een beetje een pech-seizoen voor Massa...quote:Op zondag 28 september 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, laat Ferrari hun systeem van de discolampjes eerst maar eens fixen want dit is de zoveelste keer dat het systeem niet werkt. "groen, rood, groen".
Oh...nevermind danquote:Op zondag 28 september 2008 14:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tankte toen de pits dicht was. Dus denk het niet.
Joh, de race duurt nog lang en kijk hoe de stand nu is.. er kan echt van alles gebeuren.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies, maar hier kan Massa dus niks aan doen. Het wordt een beetje een pech-seizoen voor Massa...
Inderdaad en was al eerder bekend dat het systeem niet werktequote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Ricard0j het volgende:
Hoezo zou je Massa hiervoor willen straffen?
Dat systeem checkt of alles oke is om te gaan, vervanger voor de lollypopman.
Zie hier geen blaam in voor Massa, wel een schande voor het Ferrari team hoor
Simpel. Het is een fout van Ferrari, Massa rijdt voor Ferrari.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Ricard0j het volgende:
Hoezo zou je Massa hiervoor willen straffen?
Dat systeem checkt of alles oke is om te gaan, vervanger voor de lollypopman.
Zie hier geen blaam in voor Massa, wel een schande voor het Ferrari team hoor
En Lewis 8e en Heiki 14e...dat is dus een punt winst voor McLaren.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Giem het volgende:
Nou dat was de race voor Ferrari, Kimi 16 Massa 18
Eens!quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joh, de race duurt nog lang en kijk hoe de stand nu is.. er kan echt van alles gebeuren.
Ook eens, hoewel het wel onder investigation is.quote:Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef Ricard0j het volgende:
Olav Moll die nu al begint over vergelijking over Albers. Voor ik het weet was het bij Albers z'n eigen schuld en Massa werd gewoon gestuurd door die klote lampjes.
Massa is de enige die dat gaspedaal van die auto bediend.. Je kan niet blind vertrouwen op een systeem, eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij een persoon.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies, maar hier kan Massa dus niks aan doen. Het wordt een beetje een pech-seizoen voor Massa...
Ach ja, laten we dan de blauwe en gele vlaggen ook maar opheffen, want dan kun je als coureur zeggen 'die vertrouw ik niet'quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Massa is de enige die dat gaspedaal van die auto bediend.. Je kan niet blind vertrouwen op een systeem, eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij een persoon.
jupquote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Massa under inverstigation. Zou wel gaan om sutil.
Oh joh, straf Raikonnen dan ook meteen, als je het zo beredeneerd.quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Simpel. Het is een fout van Ferrari, Massa rijdt voor Ferrari.
Hopen dat ze dan eindelijk dat disco-systeem in de prullenbak gooien. Is er nog iets positiefs aan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, Massa hangt dus toch een straf boven het hoofd.. Ben benieuwd
Ahh ik ben niet de enige die dat denktquote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet naar RTL kijk die haat van mol tegen ferrari is wel extreem hoor
En kubicaquote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Car 7 en 14 under investigation. Alonso FTW!
Dat is inderdaad te hopen want dit zijn kostbare fouten hoor..quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan eindelijk dat disco-systeem in de prullenbak gooien. Is er nog iets positiefs aan.
Drive throught... valt dus nog mee.quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet naar RTL kijk die haat van mol tegen ferrari is wel extreem hoor
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.phpquote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ahh ik ben niet de enige die dat denkt![]()
Helaas heb ik nu geen andere optie voor de F1 om te kijken.
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..quote:Op zondag 28 september 2008 14:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Massa drive through
Snap ook niet dat ze op zo'n moment nog gebruik maken van dat ding. Terwijl het eerder al niet helemaal 100% werkte. Volgens mij willen ze die titel niet ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te hopen want dit zijn kostbare fouten hoor..
Als Ferrari-fan vind ik dat Ferrari wel stevige boete mag krijgen, door dat klote systeem hebben ze er voor gezorgd dat hun eigen rijder uit de punten is gehaald.quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..
Ferrari zal nog wel een boete krijgen, maar het was niet de fout van Massa.
Precies, maar dat zal die bolle niet in zijn bol kunnen krijgen. Albers trapte zelf het gas in terwijl de lollypop nog naar beneden was. Massa ging weg, omdat het licht op groen sprong.quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..
Ferrari zal nog wel een boete krijgen, maar het was niet de fout van Massa.
yep, eigenlijk best raar...quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Daar komt Massa inderdaad erg goed weg zeg.
Rosberg en Kubica 10 sec stop & go ... Massa slechts drive through.
Een paar jaar geleden kregen Massa en Montoya nog een zwarte vlag voor een stop, terwijl de pitstraat dicht was. Dus die komen dan ook best goed weg.quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
precies tanken terwijl niet mag , of alle teams in gevaar brengen en je hele tankinstallatie meenemen. zelfde straf, andere strafmaat?quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ga voor een boete en verbieden dat systeem nog te gebruiken dus verplicht gebruiken maken van een lolliepop man.quote:Op zondag 28 september 2008 14:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Als Ferrari-fan vind ik dat Ferrari wel stevige boete mag krijgen, door dat klote systeem hebben ze er voor gezorgd dat hun eigen rijder uit de punten is gehaald.
Kijk toch 's naar de herhaling, man: het licht staat op groen. Hier kan Massa amper wat aan doen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Volgens mij wordt hij gestraft voor het wegdrukken van Sutil,quote:Op zondag 28 september 2008 14:57 schreef Giem het volgende:
Als je het bekijkt is de straf van massa appart, had het team een boete gegeven, of geen punten, want je straft massa nu voor een fout van het team.
Neem trouwens aan dat ze dat ding van afstand kunnen besturen, maar dan zal er na deze race wel een vacature vrij komenquote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze op zo'n moment nog gebruik maken van dat ding. Terwijl het eerder al niet helemaal 100% werkte. Volgens mij willen ze die titel niet ofzo.
Zolang ze Ferrari maar verplichten om dat systeem weg te doen. Al mag ik hopen dat ze er bij Ferrari ook wel eens over na gaan denken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:57 schreef Giem het volgende:
Als je het bekijkt is de straf van massa appart, had het team een boete gegeven, of geen punten, want je straft massa nu voor een fout van het team.
Dat is wel raar, McLaren jatte info van Ferrari, daarvoor werden de TEAM punten ook afgepakt, de rijders werden gespaart. Dus eigenlijk is dat ook gek..
quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
Ook Massa heeft spiegels op de auto hooren het is natuurlijk niet zo dat een team allerlei fouten kan maken en zo races winnen en alleen geld-boete krijgt.
Of ze gooien dat systeem op Marktplaats/E-bay.quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem trouwens aan dat ze dat ding van afstand kunnen besturen, maar dan zal er na deze race wel een vacature vrij komen
Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopmanquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang ze Ferrari maar verplichten om dat systeem weg te doen. Al mag ik hopen dat ze er bij Ferrari ook wel eens over na gaan denken.
hehequote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze gooien dat systeem op Marktplaats/E-bay.
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijk toch 's naar de herhaling, man: het licht staat op groen. Hier kan Massa amper wat aan doen.
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.quote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopman
Nee dit systeem loopt lekker, johquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
In ieder geval niet meerdere keren binnen hetzelfde seizoen... want dan verving je gewoon de lollipop-man.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef Light het volgende:
[..]
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook een beetje het overzicht kwijt ben...
Raar zeg. Is er dan iets mis met de lichtjes.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Stond een lollypop man bij Ferrari![]()
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7quote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
De race was na de inhaalactie van Rosberg op Trulli al spectaculairder.quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Ricard0j het volgende:
Tjaa deze race is wel 10x spectaculairder dan Valencia en dat met de race iets meer over de helft
Als de pits dicht is, mag je nog steeds wel naar binnen. Alleen tanken mag niet. Foutje van het team dus, daar moeten ze weten dat de pitstraat dicht is en er dus niet getankt mag worden. Heb je alleen een probleem als je niet verder kunt zonder te tanken, omdat de tank leeg is.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
iedereen heeft toch de zelfde beeldenquote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7
Alonsoquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, kan iemand de top 5 even posten?
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.
ALOquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
zoals ik net al zei, elk tv station krijgt toch de zelfde beelden aangeleverd, dus over de hele wereld kijken we dezelfde beelden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso
Rosberg
Coulthard
Hamilton
Glock
quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of mis ik de race van het jaar?.
*proest*quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen.
Safety Car situatie en zulks. Dus in die zin het laatste.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaanquote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
hou gewoon je bek, kijk en ga ontopic.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Tuurlijk kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Beter lezen, er staat wat jij vindt van Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Damn..quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaan
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef hoipim het volgende:
hamil gaat winnen
Kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tuurlijk kiddo
Wie maakt zich hier nou belachelijk?
Denk het ook. Zie Alonso dit normaal gesproken echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.
Hamilton mag blij zijn als hij z'n Q-plek terug krijgt (2de dus).
Nou die clown kon er niks aan doen..quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Massa gebeurd??
En met die clown van een Kimi?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
Alonso moet zo ook wel, gaat al wel heel snel
Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat weet ik dus niet hea.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die clown kon er niks aan doen..
Dat zei ik net al, zodra kimi even vrij baan heeft, kan hij gelijk bijna snelste ronden rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Ricard0j het volgende:
Raikonnen heeft ook aardige rondetijden nu
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.
Simpele.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?quote:
quote:
Wat een triest figuur ben jij.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef hoipim het volgende:
hamilton naar 2![]()
![]()
![]()
googolplexian wedden voor een flesje whiskey/wijn whatever?
ik drink alles.quote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's Goed! ...Wat drink je? (Ik zuip nagenoeg alles)
Mooie quote van Mol : "Coulthard WEL wakker"
Ok ... Ik zeg P3quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef hoipim het volgende:
[..]
ik drink alles.
Ik wed dat hamilton aan het einde van de race op de hoogste plaats van het podium staat, oftewel nummer1.
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.quote:
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
god wat zijn twee kleuters hier zielig aan het doen in dit topic. Ik ben benieuwd of er nog veel gebeuren gaat, qua racen dan.
Of het genoeg is, mag je zelf bepalen over je eigen mening. Dat doet me niet zo heel veel.quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.
Dat vind ik triest. Genoeg argumentatie?
misschien wel, al zou dat wel sneu voor alonso zijn. Verder vind ik die vonken onder de wagens vandaan wel een mooi gezicht. Al met al een minder saaie race dan verwacht...quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.quote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef NJ het volgende:
Ik zie Hamilton nog wel P2 halen ten koste van Rosberg.
Inderdaad. Ik dacht dat Hamilton dichter achter Raikonnen zet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.
WEderom dramatisch..quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Giem het volgende:
Kovalinen ook slecht trouwens...
quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.
En als ie pech heeft, knalt ie eraf. Ik denk niet dat Hamilton het doet; zes punten in de pocket.quote:Op zondag 28 september 2008 15:41 schreef hoipim het volgende:
als hamilton dadelijk slim is, heeft hij alonso en rosberg in een keer te pakken.
Er rijdt nu sowieso een Mercedes vooraanquote:Op zondag 28 september 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAa dan kan Hamilton nog winnen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |