Ach ja, laten we dan de blauwe en gele vlaggen ook maar opheffen, want dan kun je als coureur zeggen 'die vertrouw ik niet'quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Massa is de enige die dat gaspedaal van die auto bediend.. Je kan niet blind vertrouwen op een systeem, eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij een persoon.
jupquote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Massa under inverstigation. Zou wel gaan om sutil.
Oh joh, straf Raikonnen dan ook meteen, als je het zo beredeneerd.quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Simpel. Het is een fout van Ferrari, Massa rijdt voor Ferrari.
Hopen dat ze dan eindelijk dat disco-systeem in de prullenbak gooien. Is er nog iets positiefs aan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, Massa hangt dus toch een straf boven het hoofd.. Ben benieuwd
Ahh ik ben niet de enige die dat denktquote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet naar RTL kijk die haat van mol tegen ferrari is wel extreem hoor
En kubicaquote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Car 7 en 14 under investigation. Alonso FTW!
Dat is inderdaad te hopen want dit zijn kostbare fouten hoor..quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan eindelijk dat disco-systeem in de prullenbak gooien. Is er nog iets positiefs aan.
Drive throught... valt dus nog mee.quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet naar RTL kijk die haat van mol tegen ferrari is wel extreem hoor
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.phpquote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ahh ik ben niet de enige die dat denkt![]()
Helaas heb ik nu geen andere optie voor de F1 om te kijken.
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..quote:Op zondag 28 september 2008 14:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Massa drive through
Snap ook niet dat ze op zo'n moment nog gebruik maken van dat ding. Terwijl het eerder al niet helemaal 100% werkte. Volgens mij willen ze die titel niet ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te hopen want dit zijn kostbare fouten hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |