quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of mis ik de race van het jaar?.
*proest*quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen.
Safety Car situatie en zulks. Dus in die zin het laatste.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaanquote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
hou gewoon je bek, kijk en ga ontopic.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Tuurlijk kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Beter lezen, er staat wat jij vindt van Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Damn..quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaan
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef hoipim het volgende:
hamil gaat winnen
Kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tuurlijk kiddo
Wie maakt zich hier nou belachelijk?
Denk het ook. Zie Alonso dit normaal gesproken echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.
Hamilton mag blij zijn als hij z'n Q-plek terug krijgt (2de dus).
Nou die clown kon er niks aan doen..quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Massa gebeurd??
En met die clown van een Kimi?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
Alonso moet zo ook wel, gaat al wel heel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |