Raar zeg. Is er dan iets mis met de lichtjes.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Stond een lollypop man bij Ferrari![]()
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7quote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
De race was na de inhaalactie van Rosberg op Trulli al spectaculairder.quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Ricard0j het volgende:
Tjaa deze race is wel 10x spectaculairder dan Valencia en dat met de race iets meer over de helft
Als de pits dicht is, mag je nog steeds wel naar binnen. Alleen tanken mag niet. Foutje van het team dus, daar moeten ze weten dat de pitstraat dicht is en er dus niet getankt mag worden. Heb je alleen een probleem als je niet verder kunt zonder te tanken, omdat de tank leeg is.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
iedereen heeft toch de zelfde beeldenquote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7
Alonsoquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, kan iemand de top 5 even posten?
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.
ALOquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, kan iemand de top 5 even posten?
zoals ik net al zei, elk tv station krijgt toch de zelfde beelden aangeleverd, dus over de hele wereld kijken we dezelfde beelden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso
Rosberg
Coulthard
Hamilton
Glock
quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |