Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopmanquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang ze Ferrari maar verplichten om dat systeem weg te doen. Al mag ik hopen dat ze er bij Ferrari ook wel eens over na gaan denken.
hehequote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze gooien dat systeem op Marktplaats/E-bay.
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijk toch 's naar de herhaling, man: het licht staat op groen. Hier kan Massa amper wat aan doen.
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.quote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopman
Nee dit systeem loopt lekker, johquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
In ieder geval niet meerdere keren binnen hetzelfde seizoen... want dan verving je gewoon de lollipop-man.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef Light het volgende:
[..]
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook een beetje het overzicht kwijt ben...
Raar zeg. Is er dan iets mis met de lichtjes.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Stond een lollypop man bij Ferrari![]()
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7quote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
De race was na de inhaalactie van Rosberg op Trulli al spectaculairder.quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Ricard0j het volgende:
Tjaa deze race is wel 10x spectaculairder dan Valencia en dat met de race iets meer over de helft
Als de pits dicht is, mag je nog steeds wel naar binnen. Alleen tanken mag niet. Foutje van het team dus, daar moeten ze weten dat de pitstraat dicht is en er dus niet getankt mag worden. Heb je alleen een probleem als je niet verder kunt zonder te tanken, omdat de tank leeg is.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
iedereen heeft toch de zelfde beeldenquote:Op zondag 28 september 2008 15:08 schreef Giem het volgende:
Missen jullie bij rtl net des stop van Trulli
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven lezen voordat je weer 's zelf gaat mekkeren. Beeldkwaliteit is veel erger op Sporza bij deze race dan op RTL7
Alonsoquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, kan iemand de top 5 even posten?
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lul niet man ... ik hoor je nooit zo mekkeren over de beeldkwaliteit van Sporza maar kennelijk is het erger dan Mol.
ALOquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
zoals ik net al zei, elk tv station krijgt toch de zelfde beelden aangeleverd, dus over de hele wereld kijken we dezelfde beelden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook 'deze race'. Kerel, als je maar half of niet leest, moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen. Je maakt jezelf eigenlijk behoorlijk belachelijk.
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso
Rosberg
Coulthard
Hamilton
Glock
quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of mis ik de race van het jaar?.
*proest*quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
moet je misschien maar gewoon 's de neiging om te zeiken proberen in te tomen.
Safety Car situatie en zulks. Dus in die zin het laatste.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die mening is dan 100% wederzijds. Mol is erg maar jij bent voor Fok wat jij vindt dat Mol is voor RLT7.
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaanquote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1, 2 en 3 nog moeten pitten?
hou gewoon je bek, kijk en ga ontopic.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus...ik zeik dat 'Mol erg is' en dat geef je hierboven nu ook toe: Mol is erg.
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Tuurlijk kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf amper nog wat je vijf seconden geleden dacht. Ga gewoon lekker niet-onderbouwd zeiken op basis van halfgelezen dingen die je met beperkte denkcapaciteiten tracht aan te vullen tot een geheel.
Beter lezen, er staat wat jij vindt van Mol.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Damn..quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iedereen heeft al gepit ... nog 1 pitstop te gaan
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef hoipim het volgende:
hamil gaat winnen
Kiddoquote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tuurlijk kiddo
Wie maakt zich hier nou belachelijk?
Denk het ook. Zie Alonso dit normaal gesproken echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt sterk! ... Ik denk zelfs dat Alonso gaat winnen.
Hamilton mag blij zijn als hij z'n Q-plek terug krijgt (2de dus).
Nou die clown kon er niks aan doen..quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Massa gebeurd??
En met die clown van een Kimi?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
Alonso moet zo ook wel, gaat al wel heel snel
Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat weet ik dus niet hea.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die clown kon er niks aan doen..
Dat zei ik net al, zodra kimi even vrij baan heeft, kan hij gelijk bijna snelste ronden rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Ricard0j het volgende:
Raikonnen heeft ook aardige rondetijden nu
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.
Simpele.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?quote:
quote:
Wat een triest figuur ben jij.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef hoipim het volgende:
hamilton naar 2![]()
![]()
![]()
googolplexian wedden voor een flesje whiskey/wijn whatever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |