Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopmanquote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang ze Ferrari maar verplichten om dat systeem weg te doen. Al mag ik hopen dat ze er bij Ferrari ook wel eens over na gaan denken.
hehequote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze gooien dat systeem op Marktplaats/E-bay.
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.quote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijk toch 's naar de herhaling, man: het licht staat op groen. Hier kan Massa amper wat aan doen.
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.quote:Op zondag 28 september 2008 15:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Wat is er toch mis aan een old-school-lollypopman
Nee dit systeem loopt lekker, johquote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
In ieder geval niet meerdere keren binnen hetzelfde seizoen... want dan verving je gewoon de lollipop-man.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ja, want met zo'n lollypop ging nog noooooooit iets mis.
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.quote:Op zondag 28 september 2008 15:02 schreef Light het volgende:
[..]
Da's waar. Maar hij sleept wel de halve tankinstallatie mee, niet echt veilig. Dan is een DT mild, zeker vergeleken met een SG voor tanken bij gesloten pitstraat.
Zit je nou toch naar RTL7 te kijken? Volgens mij vind je het lekker om te kankeren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat doet ie dus niet express. Hij stopt ook niet midden in de pits, maar netjes voor het end. Ik zie hier erg weinig fouts in van Massa. De pits inrammen terwijl ie dicht is is natuurlijk gewoon een fout van de coureur.
Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook een beetje het overzicht kwijt ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |