Als Ferrari-fan vind ik dat Ferrari wel stevige boete mag krijgen, door dat klote systeem hebben ze er voor gezorgd dat hun eigen rijder uit de punten is gehaald.quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..
Ferrari zal nog wel een boete krijgen, maar het was niet de fout van Massa.
Precies, maar dat zal die bolle niet in zijn bol kunnen krijgen. Albers trapte zelf het gas in terwijl de lollypop nog naar beneden was. Massa ging weg, omdat het licht op groen sprong.quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik ben geen fan van Massa maar vind deze straf wel netjes..
Ferrari zal nog wel een boete krijgen, maar het was niet de fout van Massa.
yep, eigenlijk best raar...quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Daar komt Massa inderdaad erg goed weg zeg.
Rosberg en Kubica 10 sec stop & go ... Massa slechts drive through.
Een paar jaar geleden kregen Massa en Montoya nog een zwarte vlag voor een stop, terwijl de pitstraat dicht was. Dus die komen dan ook best goed weg.quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
precies tanken terwijl niet mag , of alle teams in gevaar brengen en je hele tankinstallatie meenemen. zelfde straf, andere strafmaat?quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ga voor een boete en verbieden dat systeem nog te gebruiken dus verplicht gebruiken maken van een lolliepop man.quote:Op zondag 28 september 2008 14:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Als Ferrari-fan vind ik dat Ferrari wel stevige boete mag krijgen, door dat klote systeem hebben ze er voor gezorgd dat hun eigen rijder uit de punten is gehaald.
Kijk toch 's naar de herhaling, man: het licht staat op groen. Hier kan Massa amper wat aan doen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
Volgens mij wordt hij gestraft voor het wegdrukken van Sutil,quote:Op zondag 28 september 2008 14:57 schreef Giem het volgende:
Als je het bekijkt is de straf van massa appart, had het team een boete gegeven, of geen punten, want je straft massa nu voor een fout van het team.
Neem trouwens aan dat ze dat ding van afstand kunnen besturen, maar dan zal er na deze race wel een vacature vrij komenquote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze op zo'n moment nog gebruik maken van dat ding. Terwijl het eerder al niet helemaal 100% werkte. Volgens mij willen ze die titel niet ofzo.
Zolang ze Ferrari maar verplichten om dat systeem weg te doen. Al mag ik hopen dat ze er bij Ferrari ook wel eens over na gaan denken.quote:Op zondag 28 september 2008 14:57 schreef Giem het volgende:
Als je het bekijkt is de straf van massa appart, had het team een boete gegeven, of geen punten, want je straft massa nu voor een fout van het team.
Dat is wel raar, McLaren jatte info van Ferrari, daarvoor werden de TEAM punten ook afgepakt, de rijders werden gespaart. Dus eigenlijk is dat ook gek..
quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
Ook Massa heeft spiegels op de auto hooren het is natuurlijk niet zo dat een team allerlei fouten kan maken en zo races winnen en alleen geld-boete krijgt.
Of ze gooien dat systeem op Marktplaats/E-bay.quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem trouwens aan dat ze dat ding van afstand kunnen besturen, maar dan zal er na deze race wel een vacature vrij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |