ik drink alles.quote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's Goed! ...Wat drink je? (Ik zuip nagenoeg alles)
Mooie quote van Mol : "Coulthard WEL wakker"
Ok ... Ik zeg P3quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef hoipim het volgende:
[..]
ik drink alles.
Ik wed dat hamilton aan het einde van de race op de hoogste plaats van het podium staat, oftewel nummer1.
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.quote:
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
god wat zijn twee kleuters hier zielig aan het doen in dit topic. Ik ben benieuwd of er nog veel gebeuren gaat, qua racen dan.
Of het genoeg is, mag je zelf bepalen over je eigen mening. Dat doet me niet zo heel veel.quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.
Dat vind ik triest. Genoeg argumentatie?
misschien wel, al zou dat wel sneu voor alonso zijn. Verder vind ik die vonken onder de wagens vandaan wel een mooi gezicht. Al met al een minder saaie race dan verwacht...quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.quote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef NJ het volgende:
Ik zie Hamilton nog wel P2 halen ten koste van Rosberg.
Inderdaad. Ik dacht dat Hamilton dichter achter Raikonnen zet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.
WEderom dramatisch..quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Giem het volgende:
Kovalinen ook slecht trouwens...
quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.
En als ie pech heeft, knalt ie eraf. Ik denk niet dat Hamilton het doet; zes punten in de pocket.quote:Op zondag 28 september 2008 15:41 schreef hoipim het volgende:
als hamilton dadelijk slim is, heeft hij alonso en rosberg in een keer te pakken.
Er rijdt nu sowieso een Mercedes vooraanquote:Op zondag 28 september 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAa dan kan Hamilton nog winnen ook
hehequote:Op zondag 28 september 2008 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er rijdt nu sowieso een Mercedes vooraan
quote:Op zondag 28 september 2008 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er rijdt nu sowieso een Mercedes vooraan
Zou mij echt niets verbazen want het shot van net zag er niet heel gezond uitquote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus de auto niet stuk, maar Trulli stuk?
Oei, dan zak je door het ijs als coureur.quote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij echt niets verbazen want het shot van net zag er niet heel gezond uit
Als het loopt dan loopt het goed maar zit het bij Massa even tegen dan bakt hij er werkelijk niets van.. Wat dat betreft schat ik Hamilton toch echt wat hoger in.quote:Op zondag 28 september 2008 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
"Als ik het WDC win ben ik een waardige kampioen", zei hij voor de race
Zie boven, kerbs in bocht 7 kapot.quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef NJ het volgende:
Wat was die melding van de raceleiding die net in beeld kwam?
kerb beschadigd in turn ... (7 ?)quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef NJ het volgende:
Wat was die melding van de raceleiding die net in beeld kwam?
Misschien lukt hem toch nog om Fisichella in te halen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef Ricard0j het volgende:
Massa is ook weer helemaal aangesloten
Wellicht, maar Hamilton doet nu ook niet echt zijn best. Die is punten aan het sprokkelen; dat maakt het toch een wat andere situatie.quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het loopt dan loopt het goed maar zit het bij Massa even tegen dan bakt hij er werkelijk niets van.. Wat dat betreft schat ik Hamilton toch echt wat hoger in.
Maar wel bijzonder belangrijke punten.. maar goed, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wellicht, maar Hamilton doet nu ook niet echt zijn best. Die is punten aan het sprokkelen; dat maakt het toch een wat andere situatie.
Dat weet Hamilton wel uit eigen ervaring.quote:Op zondag 28 september 2008 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder belangrijke punten.. maar goed, er kan nog van alles gebeuren.![]()
Dus dan is het toch niet de racer pur sang die ie volgens eigen zeggen isquote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat weet Hamilton wel uit eigen ervaring.Zie hem daarom ook niet al te veel risico nemen.
Denk dat niemand nog heel erg gekke dingen gaat doen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat weet Hamilton wel uit eigen ervaring.Zie hem daarom ook niet al te veel risico nemen.
Ik zeg: DC gaat hem nog bij Heidfeld binnen prikkenquote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat niemand nog heel erg gekke dingen gaat doen.
Dat is toch niet gek.quote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zeg: DC gaat hem nog bij Heidfeld binnen prikken
Echt zo'n typische do or die actie van DC. Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zeg: DC gaat hem nog bij Heidfeld binnen prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |