Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Massa gebeurd??
En met die clown van een Kimi?
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er met Massa gebeurd??
En met die clown van een Kimi?
Dat weet ik dus niet hea.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die clown kon er niks aan doen..
Dat zei ik net al, zodra kimi even vrij baan heeft, kan hij gelijk bijna snelste ronden rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Ricard0j het volgende:
Raikonnen heeft ook aardige rondetijden nu
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij leest niet, en kijkt niet, maar komt af en toe hier wat roepen? Briljant.
Simpele.quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, kan iemand de top 5 even posten?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Massa deed een Albersje (wegrijden met de slang nog in de auto) en kreeg daarvoor een Drive Through. Kimi stond achter Massa in de pitstraat toen ze nog de crew aan het oprapen waren.
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?quote:
quote:
Wat een triest figuur ben jij.quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lezen kun je toch wel? Dan scroll je toch door het topic? Of ben je nu echt zo beperkt?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef hoipim het volgende:
hamilton naar 2![]()
![]()
![]()
googolplexian wedden voor een flesje whiskey/wijn whatever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |