ik drink alles.quote:Op zondag 28 september 2008 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's Goed! ...Wat drink je? (Ik zuip nagenoeg alles)
Mooie quote van Mol : "Coulthard WEL wakker"
Ok ... Ik zeg P3quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef hoipim het volgende:
[..]
ik drink alles.
Ik wed dat hamilton aan het einde van de race op de hoogste plaats van het podium staat, oftewel nummer1.
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.quote:
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
god wat zijn twee kleuters hier zielig aan het doen in dit topic. Ik ben benieuwd of er nog veel gebeuren gaat, qua racen dan.
Of het genoeg is, mag je zelf bepalen over je eigen mening. Dat doet me niet zo heel veel.quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Bijna het enige wat ik jou zie doen, is je gedragen als een verzuurde oude man.
Dat vind ik triest. Genoeg argumentatie?
misschien wel, al zou dat wel sneu voor alonso zijn. Verder vind ik die vonken onder de wagens vandaan wel een mooi gezicht. Al met al een minder saaie race dan verwacht...quote:Op zondag 28 september 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
MIsschien dat een SC nog roet in het eten kan gooien. Zou tof zijn.
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.quote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef NJ het volgende:
Ik zie Hamilton nog wel P2 halen ten koste van Rosberg.
Inderdaad. Ik dacht dat Hamilton dichter achter Raikonnen zet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, zeker niet met de positie van Massa. Tenzij Rosberg stuk gaat of een fout maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |