quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Dayuum het volgende:
Wat is dat een kut gevoel zeg(Ben trouwens 16) Ik heb wel vrienden maar ga weinig met ze om buiten school
quote:
Bweheh dan zou ik juist een topic op KLB gaan maken als ik die troep moest kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
Paul de Leeuw en de Lama's. Wat zeur je?
Dat dus!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
Oh heerlijk een avondje alleen thuis. Lekker op de bank, badjas aan, kaarsjes aan. Thee, chocoladepepernoten, Paul de Leeuw en de Lama's. Wat zeur je?
en dan zachtjes huilen en stroopwafelijs eten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
Oh heerlijk een avondje alleen thuis. Lekker op de bank, badjas aan, kaarsjes aan. Thee, chocoladepepernoten, Paul de Leeuw en de Lama's. Wat zeur je?
Zit op voetbalquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef asdqert het volgende:
Een uit-de-kast-kom topic. Ik vermoed dat jou school-vrienden je niet ondernemend genoeg vinden.
Speltip #15: ga op een (sport)vereniging.
En de open haard erbij aan. Hmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
en dan zachtjes huilen en stroopwafelijs eten.
Met een goed glas whiskey in de hand.quote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:41 schreef mrfool het volgende:
bier helpt jongen, ben er ook groot mee geworden!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef mrfool het volgende:
[..]
hier nog eentje, dus jongen! koppie op en glas naar binnen gieten!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:51 schreef markmywords het volgende:
kom op, een beetje assertiviteit is geen gek idee lijkt me. Je kan natuurlijk ook een avondje popstars aangevuld met een slappe comedy kijken, maar dat is dan je eigen keuze.
Neem die telefoon van de haak en bel wat vrienden op om vervolgens in de dichtsbijzijnde stad even flink je beurs te plundereneven flink fun hebben op de kosten van anderen. Het is allemaal nog makkelijker dan het lijkt!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een verkapte potentiële match hier
newbi wees eens je zelf en kopieer niet woorden van andere hier, zit je ook op je kamertje toevallig?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:50 schreef FijnsteVent het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-ons-stoer-zijn-wij-drinken-bier-op-onze-kamer-in-ons-eentje-post..
succes met de nachtdienst, ik weet er alles van, ik zal aan je denken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:29 schreef Biancavia het volgende:
Het kan nog veel erger, ik ga straks werken en kom pas om 8 uur morgenochtend weer thuis.
wtf is er vandaag te doen dan in Enschée?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Ben over 4 minuutjes vrij ofzo daarna lekker chillen.
WTF doe jij op FOK! op vrijdagavond, aap?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:44 schreef Sackboy het volgende:
COMBOOOO BREAKERRRRRR by Beauretard.
Ga eens weg met je postgespamquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF doe jij op FOK! op vrijdagavond, aap?
Zit met me laptoppie in de discotheek midden op de dansvloer te Fok!ken tussen de dansende, wulpse tienerdames terwijl ik stoer wat biertjes achterover tik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WTF doe jij op FOK! op vrijdagavond, aap?
Ah, dan is 't goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zit met me laptoppie in de discotheek midden op de dansvloer te Fok!ken tussen de dansende, wulpse tienerdames terwijl ik stoer wat biertjes achterover tik.
Ik ben een ware player, dat weet je toch.
Open er een topic over, ontzettende janksmoel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je postgespam
Ik lachte hardopquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
en dan zachtjes huilen en stroopwafelijs eten.
Noem je dat uithoudingsvermogen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Je moet een wedstrijdje rukken met jezelf houden. Mijn record op één avond is 7 keer
Wat jij wil zeggen dat je het vaker dan 7 keer kan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Noem je dat uithoudingsvermogen?
Als je in de buurt van 70 keer komt, praten we verder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat jij wil zeggen dat je het vaker dan 7 keer kan?
Pijnlijk,quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je in de buurt van 70 keer komt, praten we verder.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Pijnlijk,
Als je te vaak rukt wordt je doof, ruk je nog meer dan wordt je blind. Ga je vervolgens door met rukken dan komt er eerst bloed uit je piemmel, ga je nog vaker rukken dan komt er pus uit. Degene die nog steeds door wilt gaan met zijn trektocht zal kanker krijgen en even later aids en de tyfus.
Rukse![]()
"In een sprookjesbos, lang lang geleden...."quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Pijnlijk,
Als je te vaak rukt wordt je doof, ruk je nog meer dan wordt je blind. Ga je vervolgens door met rukken dan komt er eerst bloed uit je piemmel, ga je nog vaker rukken dan komt er pus uit. Degene die nog steeds door wilt gaan met zijn trektocht zal kanker krijgen en even later aids en de tyfus.
Rukse![]()
Carambas! Ga naar de Las Ramblas!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
kzit hier ook alleen @ hotel kamermja, das met reden. kzit hier in barcelona, en daar ga je niet ff in je eentje uit lijkt mij
jep.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat jij wil zeggen dat je het vaker dan 7 keer kan?
Vandaar dat vrouwen zo cancervet worden, met hun chocoladepepernoten naar lame shows kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Word je nog steeds in je kont geneukt onder de douche?
Wij mannen fietsen tenminste nog naar het cafe om daar te zuipenquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:44 schreef DR878 het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen zo cancervet worden, met hun chocoladepepernoten naar lame shows kijken.
Enige wat ze doen is vreten en luieren met hun dikke reet, en dan janken dat ze te dik zijn, nee goh.
OMG! Wegwezen uit die hotelkamerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
kzit hier ook alleen @ hotel kamermja, das met reden. kzit hier in barcelona, en daar ga je niet ff in je eentje uit lijkt mij
quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Word je nog steeds in je kont geneukt onder de douche?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef Phrits het volgende:
Dus je bent een voetballende bijstandsmoeder van 16 die faalt in goedkope rotzooi kopen op eBay?
quote:Op zondag 28 september 2008 18:16 schreef Deliah het volgende:
Alleen op vrijdagavond urenlang voor je computer.
Newbi(e) heb je natuurlijk wel zelf bedacht en wees jezelf is ook absoluut geen clichéquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:03 schreef mrfool het volgende:
[..]
newbi wees eens je zelf en kopieer niet woorden van andere hier, zit je ook op je kamertje toevallig?
Alweer werkende.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zit gezellig op werk op vrijdagavond.
hé dat kan niet. het is nog geen avond!quote:
TS is legaal gezien, nog te jong om de geneugten van het vrouwelijk schoon en het gerstenat te mogen ondervindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef maartennn_ja het volgende:
[..]
hé dat kan niet. het is nog geen avond!
en dan weer bezopen naar zo'n dikke troela slenteren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
VrijdagavondStraks weer naar mijn stamkroeg alwaar ik naast mijn alcoholistenvriendjes ga hangen aan de bar
Dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een verkapte potentiële match hier
Acda en de munnik - Esmeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:17 schreef Florian_ het volgende:
Wie weet er nog een leuke makkelijke gitaarsolo, ik ga met een vriend "jammen", we kunnen er alletwee geen zak van
Nirvana - Come As You Are, dat kan iedereen binnen een paar minuten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:17 schreef Florian_ het volgende:
Wie weet er nog een leuke makkelijke gitaarsolo, ik ga met een vriend "jammen", we kunnen er alletwee geen zak van
Viel mij ook tegen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En nogsteeds vrijdagavond arbeitavond.
quote:
Whehe autist!!1quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe autist!!1![]()
![]()
![]()
Ik doe maar eens even rustig aan, mijn lever heeft een grote klap gehad de afgelopen dagen. Straks smsjes van mijn stamkroegmaatjes waar ik blijf
quote:
Ik vind jou wel stoerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:07 schreef DJ_Jean het volgende:
Ja jij kunt lekker niks doen, ik moet vanavond weer flink aan de slag
Mocht je de kelder uit dan?quote:
Ik onderneem vanalles maar het levert weinig op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef ikJur het volgende:
Ah het zielige mensen topic. Vinden zichzelf allemaal zo zielig maar ondernemen verder niks. Ik vind het superchill om alleen te zijn maar ik kan ook altijd wel ergens gaan chillen of feesten. Ik heb dan misschien wel het geluk dat ik veel mensen ken maar daar heb ik door de jaren heen wel moeite voor gedaan en nog steeds overigens.
Maar nu is t tijd om joints te roken en te xboxxen met vrienden. Fijne vrijdagavond nog
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Je moet een wedstrijdje rukken met jezelf houden. Mijn record op één avond is 7 keer
Ben onlangs mijn vorige post toch even naar het café gegaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef ikJur het volgende:
Ah het zielige mensen topic. Vinden zichzelf allemaal zo zielig maar ondernemen verder niks. Ik vind het superchill om alleen te zijn maar ik kan ook altijd wel ergens gaan chillen of feesten. Ik heb dan misschien wel het geluk dat ik veel mensen ken maar daar heb ik door de jaren heen wel moeite voor gedaan en nog steeds overigens.
Maar nu is t tijd om joints te roken en te xboxxen met vrienden. Fijne vrijdagavond nog
Du must dein muil houden!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah captaincookie hoelaat had je gezegd thuis te zijn tegen je ouders ?
Klopt, jij bent zeker die kneus van de HAVO. Ik ken oe wel ergens van ja!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik kon naar VRIENDEN toe maar dat wilde ik niet. Zat midden in een goede film en ben een beetje moeVerder ben ik veruit het populairste in mijn woonplaats.
Gewoon doen, nu kan het nog!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin om uit te gaanMaar toch doen dan
Als er massaal ebola of vogelgriep uitbreekt, als Israel klaar is het de Gazastrook en verder wil oprukken, als de zeespiegel met 6 meter is gestegen of wanneer iedereen vanwege de avondklok binnen moet blijven, omdat de christenen die dit land besturen dat voorschrijven!quote:
Ja dit is de meer verpeste kant van m'n vriendengroep, het begint leuk in de kroeg maar je weet tot het een kwestie van tijd is voordat iemand roept dat het tijd is om naar Rotterdam te gaan. Tot zover geen probleem, maar je wéét dat je in de skihut gaat eindigenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als er massaal ebola of vogelgriep uitbreekt, als Israel klaar is het de Gazastrook en verder wil oprukken, als de zeespiegel met 6 meter is gestegen of wanneer iedereen vanwege de avondklok binnen moet blijven, omdat de christenen die dit land besturen dat voorschrijven!
Dus nu kan het nog!
De Skihutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dit is de meer verpeste kant van m'n vriendengroep, het begint leuk in de kroeg maar je weet tot het een kwestie van tijd is voordat iemand roept dat het tijd is om naar Rotterdam te gaan. Tot zover geen probleem, maar je wéét dat je in de skihut gaat eindigenmet een beetje geluk nog in de Beurs
![]()
Nah dat lijkt me weer niks eigenlijk, ik vond het al irritant dat ik alleen aan de bar moest wachten omdat ik iets te vroeg was totdat de rest kwamquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Patrick20091 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die alleen uitgaan?
Dat is echt kutquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Patrick20091 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die alleen uitgaan?
HAHAHAHAHquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Patrick20091 het volgende:
Het lijkt me wel een keer leuk om alleen naar een cafe te gaan en ruzie te gaan zoeken
Stomme hond!quote:
Als ik "uitga" dan is het alleen naar discos of iets dergelijks en daar gebeurt nooit wat. Behalve turken versus Skinheads (TS is nog minder jarigquote:
Heb je die nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
quote:vrijdag 26 september 2008
Het is een post van 26 september. Kutnoob.quote:
Duidelijk dat je nooit uitgaatquote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Als ik "uitga" dan is het alleen naar discos of iets dergelijks en daar gebeurt nooit wat. Behalve turken versus Skinheads (TS is nog minder jarig)
O.. kutwijfquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is een post van 26 september. Kutnoob.
Het zijn idd Hollywood achtige plaatsen. Voorbeeld:http://www.takensbalkbrug.nl/quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nooit uitgaatAangezien skinheads niet naar die feesten gaan
en Turken er niet binnen komen "omdat ze de verkeerde schoenen aanhebben"
![]()
Maar jij kan altijd nog naar de Hollywood ofzo
Coke hosselenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Juvenalis het volgende:
lid worden van een pjo, kunstvereniging, volg een toneelcursus, weet ik het
je hoeft vrijdag niet alleen te zijn
of regel een vriendin
HAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het straat negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoppi Boys![]()
niet zo kansloos doen manquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Ik hou het straat neger![]()
Hoppi Boys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |