De Skihutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dit is de meer verpeste kant van m'n vriendengroep, het begint leuk in de kroeg maar je weet tot het een kwestie van tijd is voordat iemand roept dat het tijd is om naar Rotterdam te gaan. Tot zover geen probleem, maar je wéét dat je in de skihut gaat eindigenmet een beetje geluk nog in de Beurs
![]()
Nah dat lijkt me weer niks eigenlijk, ik vond het al irritant dat ik alleen aan de bar moest wachten omdat ik iets te vroeg was totdat de rest kwamquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Patrick20091 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die alleen uitgaan?
Dat is echt kutquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Patrick20091 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die alleen uitgaan?
HAHAHAHAHquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Patrick20091 het volgende:
Het lijkt me wel een keer leuk om alleen naar een cafe te gaan en ruzie te gaan zoeken
Stomme hond!quote:
Als ik "uitga" dan is het alleen naar discos of iets dergelijks en daar gebeurt nooit wat. Behalve turken versus Skinheads (TS is nog minder jarigquote:
Heb je die nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:25 schreef Nouk het volgende:
Oh heerlijk een avondje alleen thuis. Lekker op de bank, badjas aan, kaarsjes aan. Thee, chocoladepepernoten, Paul de Leeuw en de Lama's. Wat zeur je?
quote:vrijdag 26 september 2008
Het is een post van 26 september. Kutnoob.quote:
Duidelijk dat je nooit uitgaatquote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Als ik "uitga" dan is het alleen naar discos of iets dergelijks en daar gebeurt nooit wat. Behalve turken versus Skinheads (TS is nog minder jarig)
O.. kutwijfquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is een post van 26 september. Kutnoob.
Het zijn idd Hollywood achtige plaatsen. Voorbeeld:http://www.takensbalkbrug.nl/quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nooit uitgaatAangezien skinheads niet naar die feesten gaan
en Turken er niet binnen komen "omdat ze de verkeerde schoenen aanhebben"
![]()
Maar jij kan altijd nog naar de Hollywood ofzo
Coke hosselenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Juvenalis het volgende:
lid worden van een pjo, kunstvereniging, volg een toneelcursus, weet ik het
je hoeft vrijdag niet alleen te zijn
of regel een vriendin
HAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het straat negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoppi Boys![]()
niet zo kansloos doen manquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef Patrick20091 het volgende:
[..]
Ik hou het straat neger![]()
Hoppi Boys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |