Ja maar.....quote:
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn naam is KimFatsoenlijke afkorting is volgens mij niet mogelijk.
Nee, dan voel ik me zo tweede keusquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?
hier op 't werk was al een Bart *achternaam* en toen kwam er iemand met precies dezelfde voor en achternaam werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?
Ha, echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Jep. Ewelina Liza is de naam die mijn biologische ouders me gegeven hebben, mijn adoptieouders hebben er Kim voor gezet (keus van mijn zus).quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, echt?
Ik ben benieuwd of Merel in het echt ook Merel heet
Kim is een prettige naam; kort & krachtig en internationaal ook handig. Ik zit af en toe weleens te schelden op mijn ouders, als ik me in het Engels moet voorstellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep. Ewelina Liza is de naam die mijn biologische ouders me gegeven hebben, mijn adoptieouders hebben er Kim voor gezet (keus van mijn zus).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn oma vond het echt afschuwelijk; "in Zuid-Korea heten alle jongens Kimquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kim is een prettige naam; kort & krachtig en internationaal ook handig. Ik zit af en toe weleens te schelden op mijn ouders, als ik me in het Engels moet voorstellenBij mijn zus is dat trouwens nog véél erger
Ergens op de Neude iets? Dan is het niet ver lopenquote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben Colette, maar conleche werkt ook prima, wat dat is m'n bijnaam, een verbastering van Coletje. (dus ik ben helaas niet het halfbloedje waar velen aan denken, maar gewoon een Hollands welvaren)
Nog even wat anders: ik geloof dat we zouden afspreken in een café en dan van daar om 8 uur naar Popocatepetl gaan. Maar welk café? Weten de mensen uit Utrecht iets?
Dan zonder mij, ik ben dan aan het werk....quote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef SHE het volgende:
Zoals in slank topic gemeld heb ik de verhaardag van mama over het hoofd gezien.
Haar kennende wil ze die avond uit eten, dus daar moet ik bijzijn.
Nu blijken er meer mensen liever overdag te willen...wat denken jullie ervan?
Ik stel voor om bij Delano te lunchen ( italiaans en zulks ), zit op mariaplaats. Dat is vanaf station 100 m lopen!
Wat denken jullie? Dan reserveer ik morgen.
Uurtje of 1 afspreken?
Is het niet een beetje laat voor opnieuw stemmen?quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moeten we even overnieuw stemmen. Ik ben trouwens meer voor het eind van de maand. Dan heb ik tenminste altijd genoeg geld.
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat voor opnieuw stemmen?
Dan blijf je het altijd verzetten.....
Als ik weer in de trein terug zitquote:Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef SHE het volgende:
Kom ik wel als het leuk wordt, om 23.00 als iedereen stomdronken is
JA ZIEJEWEL! HET MOET LATER!quote:Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als het twee weken laten is, kom ik misschien wel
Het is toch een slank de...... in meet en geen SHE meet?quote:Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar een meeting zonder onze grote inspiratrice vind ik nou ook weer zowat.
MUAHHAHAHAHAHHAHAquote:
En 2 weken later zit ik in Japan!quote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef SHE het volgende:
[..]
MUAHHAHAHAHAHHAHA![]()
Ik zet 5 euro in op de verzetting![]()
Oh en sorry dames, dit was ECHT niet mijn bedoeling.
maar ja, er zijn wel goede redenen voor om het naar einde van de maand te schuiven
- iedereen is dan weer rijk : dus kan er meer gezopen worden : dus Mo is extra grappig
- Coldfeet kan dan ook
- CHicolate heeft tegen die tijd wel een kutsmoes verzonnen voor haar ouders
- Greysie komt dan ook
- En de nieuwelingen die erbij zijn gekomen dan ook
- Tinkepink heeft dan weer nieuwe opdrachten gescoord bij multinationals en is dan filthy rich
En dan zijn we met zijn twintigen en is iedereen bang voor ons
En nu houd ik mijn bek, want ik ben gemeen.
eens, al blijft het jammer dat SHE niet kan, er zijn 8 andere dames die wél kunnen en komen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is toch een slank de...... in meet en geen SHE meet?
Natuurlijk wel jammer dat SHE niet kan
Niemand neemt het je toch kwalijk als je niet komt of kunt op deze datum?quote:Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Voor mij is het makkelijk. Mijn wederhelft moet regelmatig werken in het weekend, dus ik moet vantevoren opvang regelen. Als er een meeting is waarbij niet iedereen komt die ik graag zou willen meeten, en twee weken later wel, dan kies ik voor twee weken later. Zovaak ga ik nou ook de deur niet meer uit, dus dan moet het wel the whole deal zijn.
Dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Maar het leukst is wel als er zoveel mogelijk mensen kunnen, bedoelde ik daarmee te zeggen. Niet dat er straks drie mensen zitten omdat dat nou eenmaal op die datum was afgesproken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als dan vervolgens de meeting wordt afgezegd en de mensen die JIJ niet wilt meeten dus uberhaupt niemand kunnen meeten omdat zij op de hernieuwde datum niet kunnen is dat ook een beetje sneu
dat zei ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Wat mij betreft gaat het gewoon door op de 11e. SHE gaat dan gewoon op de thee bij d'r moeder en dan kan ze toch komen. En anders komt ze later, áls ze maar komt. Bij succes plannen we snel een nieuwe meet en dan kunnen ook diegenen komen die nu niet kunnen en degenen die het niet leuk vonden de 1e keer zeggen dan gewoon dat ze niet kunnen. Opgelost.
Ik kan iets gemist hebben, maar dit is bij niemand hier van toepassing.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:00 schreef YPPY het volgende:
Zo gaat het altijd, bij praktisch elke meeting. Er zijn altijd mensen die uiteindelijk niet kunnen. Mensen die altijd zeggen dat ze komen, maar er uiteindelijk nooit bij zijn. En anderen die altijd niet kunnen omdat ze veel te druk zijn.
Wie wil jou nu niet ontmoeten moblo?
Je moet je ma ervan overtuigen dat een high tea iets superhips is. (ik vind dat trouwens een verdomd leuk idee voor een volgende meet!).quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan iets gemist hebben, maar dit is bij niemand hier van toepassing.![]()
@ Co: de thee lijkt me geen optie, want ik moet sowieso mee uit eten. Jullie moet dus zorgen dat jullie niet meteen na het eten wegrennen. Hopelijk gaan we een beetje vroeg, dan kan ik rond 22.00 aanschuiven
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij zei het zo wollig, dat ik dacht dat moet ik even kort en bondig resumeren
idemquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog wel zit om 22 uur!!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk het ook wel.
Co, jij komt toch ook uit A'dam? Hoe ga je terug?
Dan wil ik graag met je meereizenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Trein! Kan ik tenminste wat drinken en zulks..
Gezellig! Ik vertrek van het Amstel en jij? Moet wel werken, dus ik kan niet veel eerder dan 20 uur in Utrecht zijn, maar vooral op de terugweg is het fijner om samen te reizen denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan wil ik graag met je meereizen
Amstel is prima, Muiderpoort is wel iets dichterbij voor mij maar naar Amstel gaan er meer treinenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Gezellig! Ik vertrek van het Amstel en jij? Moet wel werken, dus ik kan niet veel eerder dan 20 uur in Utrecht zijn, maar vooral op de terugweg is het fijner om samen te reizen denk ik.
Gaan jullie op de terugweg via Weesp? *treinnoob* Er valt opeens heel veel te regelen met mijn oudersquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Amstel is prima, Muiderpoort is wel iets dichterbij voor mij maar naar Amstel gaan er meer treinen
Ik ga denk ik pas 's middags, maar op de terugweg samen reizen is wel fijnZeker omdat ik een ramp ben in de weg terugvinden.
Ik ga denk ik maar een plattegrondje ofzo uitprinten
Ja kloptquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet terug naar Hilversum. Volgens mij stoppen inmiddels alle treinen richting Amsterdam in Hilversum, dus van Utrecht naar Hilversum (ik neem aan dat je ook niet al te laat terug gaat) kunnen we samen.
Nee, treinen vanuit Weesp stoppen niet op Amstel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaan jullie op de terugweg via Weesp? *treinnoob* Er valt opeens heel veel te regelen met mijn ouders, maar vind het stiekem zelf ook wel prettiger om een stukje met anderen mee te reizen
.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga met de trein van Utrecht naar Delft. Als dat nachtnet wordt, kom ik langs Amsterdam, Schiphol, Leiden en Den Haag. Als ik nog een reguliere trein haal ga ik via Rotterdam. En ik ben stoer dus ik vind het best om alleen te reizen![]()
Laat even weten hoe stoer je bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:13 schreef loveli het volgende:
In principe ga ik met de auto naar de meet, samen-reis indicatie is Delft en omstreken.
Aangezien mijn vrolijke wekkertje de volgende dag om 7 uur weer afgaat wil ik eigenlijk wel rond een uur of 12 uiterlijk thuis zijn. Dus dat komt goed uit!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat was inderdaad de nog makkelijkere weg, via Hilversum naar Almere, dan hoef ik niet eens over te stappen (die gaat ieder uur, op het halve). Maar uhm, hoe laat zou jij teruggaan?
Ik moet uiterlijk de trein van half 12 hebben.
Oh dat is inderdaad mooiquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aangezien mijn vrolijke wekkertje de volgende dag om 7 uur weer afgaat wil ik eigenlijk wel rond een uur of 12 uiterlijk thuis zijn. Dus dat komt goed uit!
Bedankt trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, treinen vanuit Weesp stoppen niet op Amstel.
Via Muiderpoort gaan er dan weer wel treinen, maar alleen stoptreinen, dus OV-technisch gezien is Amstel voor mij handiger. Al is Muiderpoort iets dichterbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bedankt trouwens. Voor mij is Weesp het verbindingspunt tussen mijn stad en de rest van de wereld, bijna alle treinen gaan via Weesp
. Weer wat geleerd.
Lief aanbod! Ik hou me zeker aanbevolenquote:
het was al gewoon de 11e geblevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
HoiIk kom de 11e of niet. De weken erna zijn alle helemaal volgepland met verjaardagen en Kur.
Ha, ben je terug?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
MooiViking, ik en Merel zijn trouwens 's middags al in Utrecht. Als je zijn hebt in "businesstalk" kun je wel aanschuiven.
yay!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
<-- Geeft zich toch ook maar op.
DURF Greys, DURF!
Ja, ik vond het écht jammer dat je niet kwam, hoor. Nu is mijn verlanglijstje compleetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn trouwens echte schatten dat jullie zo enthousiast reageren dat ik toch maar durf
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
DURF Greys, DURF!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het écht jammer dat je niet kwam, hoor. Nu is mijn verlanglijstje compleet.
Yay!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
DURF Greys, DURF!
Dus vies staat gelijk aan gezond?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa Viev, ik ben zo blij dat ik het toch aandurf, heb er nu al zin in!![]()
Als SHE dan maar niet alle lekkere/ongezonde gerechten van de menukaart gaat schrappen
In het geval van Mexicaans wel, jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus vies staat gelijk aan gezond?.
Zet je toch gewoon het I love Boobies mutsje opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa Viev, ik ben zo blij dat ik het toch aandurf, heb er nu al zin in!![]()
Als SHE dan maar niet alle lekkere/ongezonde gerechten van de menukaart gaat schrappen
Ja, het was wachten op de eerste die zich gepasseerd zou voelenquote:
Nee. Maar eenieder is welkom in Belgie voor mini-meetsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het was wachten op de eerste die zich gepasseerd zou voelen. Maar jij kwam toch sowieso al niet
.
Nee maar kijk, dat is dus precies wat ik ook bedoeldequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken.
Ik houd zelf wel gewoon bij wat ik verbruik.
Ja, dat was ook mijn plan. Ik neem ws een hoofdgerecht en misschien een toetje en één of twee glazen wijn / fris. Misschien is het een goed idee om erom te denken dat 'makkelijk' geld meeneemt. Dus niet 50 euro, maar een briefje van 10, van 5, wat losse munten... Dat betaalt gemakkelijkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken.
Ik vind het juist heel goed dat je daarover begint!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Normaal gesproken maakt het me ook niet uit, ik ben absoluut geen kniep, en apart afrekenen is de hel voor het personeelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar kijk, dat is dus precies wat ik ook bedoelde
De een zit wat ruimer dan de ander. Ik drink waarschijnlijk amper iets, omdat ik met de auto kom, maar het maakt mij niet zoveel uit om mee te betalen voor anderen als dat zo uitkomt. Maar kan het me héél goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wat minder makkelijk kunnen doen.
Moeten we van te voren even iets over afspreken, vandaar dat ik het even ter sprake breng.
Ik vind het juist slim dat je het opbrengt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Hee daar is ze weer, waar was je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje ook een werkloze sloeber jeweet!
Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee daar is ze weer, waar was je?
Laten we afspreken dat je vandaag voor het eerst weer begint met hardlopen. Om de dag, nog 10 dagen voor de meet en er zijn weer 1 of 2 kilo weg!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.
Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Kunnen we dat die mensen echt aandoen, apart afrekenen?
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
Nee, ik zou wel in een keer afrekenen, maar iedereen doet in de pot wat hij of zij heeft verbruikt+ een beetje fooi en dan moet het kloppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Kunnen we dat die mensen echt aandoen, apart afrekenen?
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
Ja dat kan, maar dan moet iedereen het wel echt even bijhouden, elk drankje, elk gerechtje, voor mijn part op een servet schrijven ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ Greys: De bedoeling lijkt me meer dat er wel één rekening is, maar dat iedereen zo nuchter blijft dat men weet hoeveel het gekost heeft zo'n beetje![]()
@ Conleche: direct erna heb ik helemaal geen tijd meer voor rennen en ga ik dood door drukte, dus ik betwijfel of het zin heeft om nog anderhalve week te gaan rennen, eerlijk gezegd
Als ik weet waar ik heen ga enzo en het is mogelijk doe ik het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je druk bent, maar kan je echt, echt geen half uurtje vinden om de dag om even te gaan?Toen ik een periode heel druk was deed ik het bv. direct als ik thuiskwam, dus ipv neer te ploffen op de bank, hoppa, direct sportkleren aan en even weg. Krijg je ook weer frisse wind door je hoofd
Dat was ik ook van plan ja. Ik heb tegen die tijd waarschijnlijk mijn avondeten al op (ik eet normaal om 5 uur, hou het echt niet uit tot 8 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Klinkt als een prima plan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
als een ieder bijhoudt wat ze zelf drinkt, moet dat in een (het lijkt me) eerlijke groep als deze wel goed gaan.
Zelf reken ik altijd ruim uit wat ik zelf heb. (ga dus niet met 1,85 rekenen, maar gewoon met 2) en betaal dus altijd al een aardig deel eigen fooi
![]()
als iedereen dat doet, en de mensen die wat krapper zitten het wel op de cent nauwkeurig uitrekenen, dan moet het goedkomen: zowel qua minimum als fooi
uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
@Chicolate... het kan maar beter duidelijk zijn, toch?
Nou ja ik ben nu zonder bijbaantje echt wel sloeberig hoor de komende tijd, dus ik ga het gewoon hoofdrekenen en dan ruim en dan vind ik dat het goed gaat komen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullenen daarna moest bedelen om geld van de rest van de groep..
maar IEDEREEN had natuurlijk meeeeeer dan genoeg betaald![]()
Het bonneTJE?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk na afloop gewoon op het bonnetje hoeveel het kost wat ik gedronken / gegeten heb en dat bedrag leg ik dan neer plus fooi.
Ik ben ook een schijterd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Sugar het volgende:
Ik weet echt niet of ik durf! En toch lijkt het me ook echt leuk jullie te zien.
Waarom oh, waarom ben ik zoooooo'n drááikont?
Ja, janskerkhof!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
SHE darling, kan ik daar in de buurt parkeren, op loopafstand?
(Ik loop als een kievit, itt tot eh... ik noem geen namen)
Ja, goeie vraag. Volgens mij gaan we om 20 uur eten dus om 18 uur afspreken om te gaan snaaien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:44 schreef Merel het volgende:
Hé, maar, tijden, even praktisch.
Hoe laat reserveren we voor eten?
Gaan er mensen al eerder afspreken om borrelshapjes te snaaien en zo ja, hoe laat?
Doen Vik en Tink en ik nog van tevoren afspreken en zo ja, hoe laat?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is de definitie van snaaien en wat is de definitie van eten?
Want áls ik uitgedraaikont ben en durf, dan kan ik pas om 20.00 uur. Betekent dat op tijd voor het echte eten, of hebben jullie die kleine platte buikjes dan allemaal al volgesnaaid en bestel ik als enige een flinke hap?
Na afloop het bonnetje (de bonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi. Ik wil ook wel de bestelling op een papiertje schrijven zodat de ober dat over kan schrijven en wij weten wat er op staat. Of zo. Nja weet ik veel, ik ben super blut dus ik ga voor een klein gerecht en veel alcohol
De hele stadsring is betaald parkeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef Pandorah het volgende:
Op Janskerkhof parkeren?Het is toch betaald parkeren op zaterdag tot 1.00 uur? Dan kan je beter in de Biltstraat parkeren. Daar is het tot 23.00 betaald parkeren. Maar ik weet best gratis plekjes om te parkeren. Op loopafstand (naja, half uurtje) maar je kan ook met de bus!
Dan kun je beter helemaal met het OV komen, het idee van de auto is nu net dat je niet met het OV hoeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De hele stadsring is betaald parkeren.
En ik zie greysie niet eerst met de auto komen en dan de bus pakken naar het centrum
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tijdens het eten rook je maar ergens anders vind ik hoor
Popo heeft iig lekkere kippetjes. Of fajita's van lam o.a.. Lekkel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:17 schreef conleche het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit mexicaans! Vroeger kreeg ik het weleens op de set en dan vond ik het best te doen, maar niet heul lekker ofzo. Maar de caiprinha's![]()
Behalve tortilla's met bonen en gehakt en zure room, wat heeft een Mexicaan nog meer in de aanbieding?
Dat. Sigarettenrook tijdens het eten vind ik heel smerigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tijdens het eten rook je maar ergens anders vind ik hoor
En dan af en toe even zwaaien naar het niet-rokersgedeeltequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
Ik reserveer wel een aparte tafel voor Kim, Vief en mij
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurantsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan af en toe even zwaaien naar het niet-rokersgedeelte. Dit meen je toch niet serieus?
. Kunnen jullie niet even buiten gaan roken?
.
Ga de OP dan eens even edittenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurants
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurants
Ja ik las de OP. Zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..], stom van mij ja.
Het is trouwens de schuld van Chico: die begon over rokers- vs niet-rokersgedeelten.
Dan zit je wel alleen in de treincoupé, want ik reis 2e klas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel een rijbewijs, maar Amsterdam/Utrecht is toch ideaal met de trein, vooral ook omdat het resto op loopafstand ligt enzo. Ik kreeg ergens een opwaardeer van 2e klas naar 1e klas bij, even kijken of ik dat nog kan vinden......
Ik kan ook wel met je afspreken hoor popjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Co, jij bent ook laat met de trein in Utrecht he? Wil je met me afspreken op het station? Ik ben een enorme debiel met het vinden van makkelijke dingen. Ik kan alleen het busstation vinden
. Dan kunnen we samen lopen
. Als je wil dan he?
Tuuk! Kunnen we vast besluiten tegen wie we gaan samenscholenquote:
Die sla buiten altijd over mijn schouders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Vief, die tetten van jou herken ik uit duizenden, doe geen moeite.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Vief, die tetten van jou herken ik uit duizenden, doe geen moeite.
Wrom nie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:20 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er definitief niet bij die dag, maar wens iedereen alvast veeeeeeeel plezier!
Me tooquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:20 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er definitief niet bij die dag, maar wens iedereen alvast veeeeeeeel plezier!
O, wat vals!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Greys onder de account van Co:
Ik rook ook, maar in een restaurant hoeft het van mij ook niet. Loop als ik het echt niet zou volhouden wel even naar buiten. Kunnen we meteen fijn roddelen over wie we wel en niet moeten
Ja lollypopje, dat wil ik wel....zal deze week even uitzoeken hoe en wat met de trein en hoe laat ik dan aankom, waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Co, jij bent ook laat met de trein in Utrecht he? Wil je met me afspreken op het station? Ik ben een enorme debiel met het vinden van makkelijke dingen. Ik kan alleen het busstation vinden
. Dan kunnen we samen lopen
. Als je wil dan he?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:volgende week struinen we al ergens in Utrecht rond om deze tijd
Ik woon op 2 minuten wandelen van CS, dus ik loop ook wel ff die kant op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wat jammer, ik had het leuk gevonden weer eens irl te babbelen, en dan wat uitgebreider.
Misschien een ander keertje dan.
Co en Kim, zullen we dan onder het grote bord afspreken op het station?
Het is al ff geleden dat ik op Utrecht centraal was, dat bord hè, wijst zich dat vanzelf??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wat jammer, ik had het leuk gevonden weer eens irl te babbelen, en dan wat uitgebreider.
Misschien een ander keertje dan.
Co en Kim, zullen we dan onder het grote bord afspreken op het station?
Haha, als ik dat geweten had, had ik vandaag ff bij je aangebeld!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik woon op 2 minuten wandelen van CS, dus ik loop ook wel ff die kant op.
Je wist dat ik in hartje centrum woonde!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, als ik dat geweten had, had ik vandaag ff bij je aangebeld!
Ehmquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Je wist dat ik in hartje centrum woonde!!
Het bordje is 25 bij 25 meter. Zelfs jij kan 'm niet missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is al ff geleden dat ik op Utrecht centraal was, dat bord hè, wijst zich dat vanzelf??
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:21 schreef Vivi het volgende:
Zaterdag de 11e lijkt me de beste optie....
Gadver, ja, daar had ik gister ook last van, trein gemistquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Het treinen beviel me niet zo gisteren
Sta je daar sinds jaren weer op een station, met je pinpas. Landelijke storing van de ticket automaten, dus allemaal in de rij gaan staan bij een loketje. En jawel, ook van dat loketje ging het pinapparaat kapot. Dus allemaal naar een ander loketje, dat speciaal open ging. Het duurde even voordat ik weg was zeg maar
Maar goed, dat was één keer.
Hier vandaan zijn de verbindingen echt wáárdeloos, dat telt ook mee. Ik moet sowieso eerst van Bleiswijk naar Zoetermeer met de auto, om daar vandaan te treinen. En dan overstappen in Gouda () en ik ben een schijterd
Je was zelfs op het nieuws met dat nieuws! Ze zeiden ook dat niemand gisteren een boete had gekregen, omdat op heel veel stations niet eens meer een loket is......quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Het treinen beviel me niet zo gisteren
Sta je daar sinds jaren weer op een station, met je pinpas. Landelijke storing van de ticket automaten, dus allemaal in de rij gaan staan bij een loketje. En jawel, ook van dat loketje ging het pinapparaat kapot. Dus allemaal naar een ander loketje, dat speciaal open ging. Het duurde even voordat ik weg was zeg maar
Maar goed, dat was één keer.
Hier vandaan zijn de verbindingen echt wáárdeloos, dat telt ook mee. Ik moet sowieso eerst van Bleiswijk naar Zoetermeer met de auto, om daar vandaan te treinen. En dan overstappen in Gouda () en ik ben een schijterd
geldkassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
JaWoonde hiervoor in Rotterdam, maar Heer G wilde wel voor mij naar deze regio verhuizen maar vertikte het om in de stad te gaan wonen. Dus werd het een kneuterig durp, tegen Rotterdam aan. Allebei blij.
Je hebt hier gewerkt? Laat me raden, had het iets met kassen te maken?En heb je toen ook zo lopen schelden op het OV dat Bleiswijk amper lijkt te kunnen vinden?
Ik zou alleen maar denken:quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:54 schreef Greys het volgende:
Co, ik snap ook zelf nog steeds niet dat ik niet gewoon in de trein ben gaan zitten zonder kaartje. Maar iedereen ging in die ellenlange rij staan, dus ik kuddedier ging er maar mopperend en op de klok kijkend achter staan![]()
![]()
En ik ben ook zonder alcohol leuk hoorDus ik kom wel met de auto.
Einde geklaag. Sorry
Yup, en ook nog uit dezelfde regio. Mijn enige beperking is dat ik overdag moet werken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
Gaan er eigenlijk nog meer mensen met de auto?
Of gaat iedereen met de trein? Want als dat zo is, dan kom ik ook wel met de trein. Oh nee wacht, Heer G wil me natuurlijk nooit 's avonds laat/'s nachts ophalen van het station, want dan kan hij zelf niets drinken op zaterdagavond![]()
Nog meer autorijders zaterdag?
'Tuurlijk....ik zou wel ruim van tevoren reserveren want het is niet zo heel groot...ivm nog meer reserveringen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
Ja, half 8
8 uur bij Popo
Ik reserveer voor 15 man ofzo. Daarmee redden we't wel toch?
Ik ga ook even kijken, ik denk dat ik dat wel red.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn trein komt 19.32 aan op CS. Co, ik kom vanuit Hilversum!
Doe ik morgen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk....ik zou wel ruim van tevoren reserveren want het is niet zo heel groot...ivm nog meer reserveringen.
Ik 19u34!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijken, ik denk dat ik dat wel red.....
Hey wij nemen dezelfde treinquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn trein komt 19.32 aan op CS. Co, ik kom vanuit Hilversum!
Oeh! Dat biedt perspectieven!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef SHE het volgende:
Ik ben alles wat jij wilt dat ik ben, Vief-lief.
Mijn ervaring is dat je elkaar net vind vlak voordat je Utrecht binnenrijd. Dus ik koop wel een gewoon kaartjequote:Op maandag 6 oktober 2008 07:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey wij nemen dezelfde trein. Als je wil kan je dan met korting reizen, ik heb OV en zulks. Moeten we elkaar wel vinden
.
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:24 schreef -marz- het volgende:
Deze sjaak afhaak zal zich bij deze nog even netjes afmelden en ik wens jullie uiteraard een hele knusse meeting zaterdag met veel lekkere hapjes
Als ik straks superslank ben haal ik m'n neus ook op voor jullie, hoor. D'oh!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?
U riep?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Merel heet geen Merel hoorMaar ze luistert er wel naar begreep ik
Nee ik kom niet naar de meet want:quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom jij naar de meet? Ik heb een lijstje gemaakt, maar van jou wist ik het niet...
Ik wil wel gaan winkelen, zin om samen te gaan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan verzamel ik, als ik later kom óf als ik daar al ben gaan 'winkelen' en nog niemand heb gevonden ook wel bij YPs, want die ken ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |