yay!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
<-- Geeft zich toch ook maar op.
DURF Greys, DURF!
Ja, ik vond het écht jammer dat je niet kwam, hoor. Nu is mijn verlanglijstje compleetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn trouwens echte schatten dat jullie zo enthousiast reageren dat ik toch maar durf
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
DURF Greys, DURF!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het écht jammer dat je niet kwam, hoor. Nu is mijn verlanglijstje compleet.
Yay!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
DURF Greys, DURF!
Dus vies staat gelijk aan gezond?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa Viev, ik ben zo blij dat ik het toch aandurf, heb er nu al zin in!![]()
Als SHE dan maar niet alle lekkere/ongezonde gerechten van de menukaart gaat schrappen
In het geval van Mexicaans wel, jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus vies staat gelijk aan gezond?.
Zet je toch gewoon het I love Boobies mutsje opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa Viev, ik ben zo blij dat ik het toch aandurf, heb er nu al zin in!![]()
Als SHE dan maar niet alle lekkere/ongezonde gerechten van de menukaart gaat schrappen
Ja, het was wachten op de eerste die zich gepasseerd zou voelenquote:
Nee. Maar eenieder is welkom in Belgie voor mini-meetsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het was wachten op de eerste die zich gepasseerd zou voelen. Maar jij kwam toch sowieso al niet
.
Nee maar kijk, dat is dus precies wat ik ook bedoeldequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken.
Ik houd zelf wel gewoon bij wat ik verbruik.
Ja, dat was ook mijn plan. Ik neem ws een hoofdgerecht en misschien een toetje en één of twee glazen wijn / fris. Misschien is het een goed idee om erom te denken dat 'makkelijk' geld meeneemt. Dus niet 50 euro, maar een briefje van 10, van 5, wat losse munten... Dat betaalt gemakkelijkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken.
Ik houd zelf wel gewoon bij wat ik verbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |