quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:21 schreef Vivi het volgende:
Zaterdag de 11e lijkt me de beste optie....
Gadver, ja, daar had ik gister ook last van, trein gemistquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Het treinen beviel me niet zo gisteren
Sta je daar sinds jaren weer op een station, met je pinpas. Landelijke storing van de ticket automaten, dus allemaal in de rij gaan staan bij een loketje. En jawel, ook van dat loketje ging het pinapparaat kapot. Dus allemaal naar een ander loketje, dat speciaal open ging. Het duurde even voordat ik weg was zeg maar
Maar goed, dat was één keer.
Hier vandaan zijn de verbindingen echt wáárdeloos, dat telt ook mee. Ik moet sowieso eerst van Bleiswijk naar Zoetermeer met de auto, om daar vandaan te treinen. En dan overstappen in Gouda () en ik ben een schijterd
Je was zelfs op het nieuws met dat nieuws! Ze zeiden ook dat niemand gisteren een boete had gekregen, omdat op heel veel stations niet eens meer een loket is......quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Het treinen beviel me niet zo gisteren
Sta je daar sinds jaren weer op een station, met je pinpas. Landelijke storing van de ticket automaten, dus allemaal in de rij gaan staan bij een loketje. En jawel, ook van dat loketje ging het pinapparaat kapot. Dus allemaal naar een ander loketje, dat speciaal open ging. Het duurde even voordat ik weg was zeg maar
Maar goed, dat was één keer.
Hier vandaan zijn de verbindingen echt wáárdeloos, dat telt ook mee. Ik moet sowieso eerst van Bleiswijk naar Zoetermeer met de auto, om daar vandaan te treinen. En dan overstappen in Gouda () en ik ben een schijterd
geldkassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
JaWoonde hiervoor in Rotterdam, maar Heer G wilde wel voor mij naar deze regio verhuizen maar vertikte het om in de stad te gaan wonen. Dus werd het een kneuterig durp, tegen Rotterdam aan. Allebei blij.
Je hebt hier gewerkt? Laat me raden, had het iets met kassen te maken?En heb je toen ook zo lopen schelden op het OV dat Bleiswijk amper lijkt te kunnen vinden?
Ik zou alleen maar denken:quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:54 schreef Greys het volgende:
Co, ik snap ook zelf nog steeds niet dat ik niet gewoon in de trein ben gaan zitten zonder kaartje. Maar iedereen ging in die ellenlange rij staan, dus ik kuddedier ging er maar mopperend en op de klok kijkend achter staan![]()
![]()
En ik ben ook zonder alcohol leuk hoorDus ik kom wel met de auto.
Einde geklaag. Sorry
Yup, en ook nog uit dezelfde regio. Mijn enige beperking is dat ik overdag moet werken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
Gaan er eigenlijk nog meer mensen met de auto?
Of gaat iedereen met de trein? Want als dat zo is, dan kom ik ook wel met de trein. Oh nee wacht, Heer G wil me natuurlijk nooit 's avonds laat/'s nachts ophalen van het station, want dan kan hij zelf niets drinken op zaterdagavond![]()
Nog meer autorijders zaterdag?
'Tuurlijk....ik zou wel ruim van tevoren reserveren want het is niet zo heel groot...ivm nog meer reserveringen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
Ja, half 8
8 uur bij Popo
Ik reserveer voor 15 man ofzo. Daarmee redden we't wel toch?
Ik ga ook even kijken, ik denk dat ik dat wel red.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn trein komt 19.32 aan op CS. Co, ik kom vanuit Hilversum!
Doe ik morgen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk....ik zou wel ruim van tevoren reserveren want het is niet zo heel groot...ivm nog meer reserveringen.
Ik 19u34!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijken, ik denk dat ik dat wel red.....
Hey wij nemen dezelfde treinquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn trein komt 19.32 aan op CS. Co, ik kom vanuit Hilversum!
Oeh! Dat biedt perspectieven!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef SHE het volgende:
Ik ben alles wat jij wilt dat ik ben, Vief-lief.
Mijn ervaring is dat je elkaar net vind vlak voordat je Utrecht binnenrijd. Dus ik koop wel een gewoon kaartjequote:Op maandag 6 oktober 2008 07:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey wij nemen dezelfde trein. Als je wil kan je dan met korting reizen, ik heb OV en zulks. Moeten we elkaar wel vinden
.
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:24 schreef -marz- het volgende:
Deze sjaak afhaak zal zich bij deze nog even netjes afmelden en ik wens jullie uiteraard een hele knusse meeting zaterdag met veel lekkere hapjes
Als ik straks superslank ben haal ik m'n neus ook op voor jullie, hoor. D'oh!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?
U riep?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Merel heet geen Merel hoorMaar ze luistert er wel naar begreep ik
Nee ik kom niet naar de meet want:quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom jij naar de meet? Ik heb een lijstje gemaakt, maar van jou wist ik het niet...
Ik wil wel gaan winkelen, zin om samen te gaan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan verzamel ik, als ik later kom óf als ik daar al ben gaan 'winkelen' en nog niemand heb gevonden ook wel bij YPs, want die ken ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |