Hey wij nemen dezelfde treinquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn trein komt 19.32 aan op CS. Co, ik kom vanuit Hilversum!
Oeh! Dat biedt perspectieven!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef SHE het volgende:
Ik ben alles wat jij wilt dat ik ben, Vief-lief.
Mijn ervaring is dat je elkaar net vind vlak voordat je Utrecht binnenrijd. Dus ik koop wel een gewoon kaartjequote:Op maandag 6 oktober 2008 07:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey wij nemen dezelfde trein. Als je wil kan je dan met korting reizen, ik heb OV en zulks. Moeten we elkaar wel vinden
.
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:24 schreef -marz- het volgende:
Deze sjaak afhaak zal zich bij deze nog even netjes afmelden en ik wens jullie uiteraard een hele knusse meeting zaterdag met veel lekkere hapjes
Als ik straks superslank ben haal ik m'n neus ook op voor jullie, hoor. D'oh!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom Marzje? Ik zie je ook niet meer bij SDHI? Of ben je helemaal tevreden met je gewicht en wil je ons nu niet meer kennen?
U riep?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Merel heet geen Merel hoorMaar ze luistert er wel naar begreep ik
Nee ik kom niet naar de meet want:quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom jij naar de meet? Ik heb een lijstje gemaakt, maar van jou wist ik het niet...
Ik wil wel gaan winkelen, zin om samen te gaan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
dan verzamel ik, als ik later kom óf als ik daar al ben gaan 'winkelen' en nog niemand heb gevonden ook wel bij YPs, want die ken ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |