Zij heeft al een baan, dus ze komt er welquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Blijf vooral die formuliertjes invullen en houd jezelf maar voor dat dat de juiste manier is om een baan te vinden
Kom jij naar de meet? Ik heb een lijstje gemaakt, maar van jou wist ik het niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:36 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb gewoon 4 topics gemist.Nou ja, gister wel gelezen maar niet gepost. Ik was namelijk chagrijnig omdat mijn taartjes mislukt waren. Bladerdeeg + peer+ walnoot+ ei-slagroommengsel moest heel lekker worden, maar het bladerdeeg stortte een beetje in waardoor het ei-slagroom spul eruit liep en over de bakplaat stroomde. Taartjes werden prut en maar half gaar.
Volgende week maar weer proberen.
![]()
Vanavond weer lekker gesport en morgen maar weer even de weegschaal van dichtbij bekijken.
@ Viking: zal voor je duimen
Jammer alleen dat je geen bijstand krijgt als je zelf ontslag neemtquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zeg. Ik heb een aantal jaar geleefd van een inkomen op bijstandsniveau. Geen pretje nee, maar niet zo erg dat ik mijn ziel zou verkopen om die situatie te voorkomen.
als je niets gezelligs of normaals hebt toe te voegen behalve mensen afzeiken, kun je beter wegblijven, me dunkt, en ergens anders heel erg blij gaan zijn met je superieure zelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Blijf vooral die formuliertjes invullen en houd jezelf maar voor dat dat de juiste manier is om een baan te vinden
doe dat danquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik sta echt op het punt die stomme snoepemmer van m'n vriend in de prullenbak te gooien.
Nouja, hij kan er wel beheerst mee omgaanquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als jij dat niet kunt, dan moet je hem maar weggooien
Nu maak je me aan het huilenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef Rutgerr het volgende:
Nee ik kom niet naar de meet want:quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom jij naar de meet? Ik heb een lijstje gemaakt, maar van jou wist ik het niet...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu maak je me aan het huilen
Goodbye, ik las dat je je vriend in de prullenbak wilde gooien
In welke plaats woon jij? Mijn ex, die nu een goede vriend is, is namelijk advocaat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Via-via een baan vinden werkt soms heel goed, ja. Jammer genoeg ken ik echt niemand die een pappie heeft met een advocatenkantoor. En erg weinig mensen die in dat wereldje werken.
Voorburg, dat is vlakbij Leiden, en Den Haag.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In welke plaats woon jij? Mijn ex, die nu een goede vriend is, is namelijk advocaat.
Oh, omdat ik nog zoveel andere dingen moet doen....en ik kan al niet echt goed plannenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:29 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je niet breien dan? Ik vind het ook leuk trouwens.
Hij woont/werkt in Rotterdam... ik weet niet of dat een bezwaar is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Voorburg, dat is vlakbij Leiden, en Den Haag.
R'dam is ook goed te doen! Ik kom wel, maar ws. later op de meet! Dus ok, dan praten we verder, leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij woont/werkt in Rotterdam... ik weet niet of dat een bezwaar is?
Kom je ook op de meet? Dan spreken we daar wel verder
Die zou juist zien dat het goed was en knikkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:34 schreef Merel het volgende:
Leuk hè, netwerkenLaat Rutgerr 't maar niet horen!
Mooi behang!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef mspoez het volgende:
Even mijn nieuwe behangetje spammen:
Ik heb heel de zaterdag besteed aan mijn slaapkamer. Het was
[ afbeelding ]
en nu is het
[ afbeelding ]
*meldt*! Mijn pappie heeft een advocatenkantoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Via-via een baan vinden werkt soms heel goed, ja. Jammer genoeg ken ik echt niemand die een pappie heeft met een advocatenkantoor. En erg weinig mensen die in dat wereldje werken.
Ja doe dat maar want ik ken een heeeeleboel advocaten in Roffaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij woont/werkt in Rotterdam... ik weet niet of dat een bezwaar is?
Kom je ook op de meet? Dan spreken we daar wel verder
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ja doe dat maar want ik ken een heeeeleboel advocaten in Roffa
Kijk, dát is pas netwerken Merel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Merel het volgende:
[..]
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijk![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Merel het volgende:
[..]
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijk![]()
En wanhopig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Merel het volgende:
Ja ik dacht ik gooi mezelf meteen even in de uitverkoopHad ik ook al gezegd dat ik heel bescheiden ben? En goed in bed natuurlijk.
Jij hebt wilde plannen met je toekomstige baas!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Merel het volgende:
Ja ik dacht ik gooi mezelf meteen even in de uitverkoopHad ik ook al gezegd dat ik heel bescheiden ben? En goed in bed natuurlijk.
Wees maar blij dat je vader net iemand heeft danquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij hebt wilde plannen met je toekomstige baas!
Ik weet het, dat maakt me nóg leukerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef mordradead het volgende:
Je bescheidenheid siert je.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je vader net iemand heeft dan.
Hé bahquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Nu krijgen jullie allemaal een hele verkeerde indruk van mij! In het echt ben ik braaf en verlegen! Echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |