R'dam is ook goed te doen! Ik kom wel, maar ws. later op de meet! Dus ok, dan praten we verder, leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij woont/werkt in Rotterdam... ik weet niet of dat een bezwaar is?
Kom je ook op de meet? Dan spreken we daar wel verder
Die zou juist zien dat het goed was en knikkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:34 schreef Merel het volgende:
Leuk hè, netwerkenLaat Rutgerr 't maar niet horen!
Mooi behang!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef mspoez het volgende:
Even mijn nieuwe behangetje spammen:
Ik heb heel de zaterdag besteed aan mijn slaapkamer. Het was
[ afbeelding ]
en nu is het
[ afbeelding ]
*meldt*! Mijn pappie heeft een advocatenkantoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Via-via een baan vinden werkt soms heel goed, ja. Jammer genoeg ken ik echt niemand die een pappie heeft met een advocatenkantoor. En erg weinig mensen die in dat wereldje werken.
Ja doe dat maar want ik ken een heeeeleboel advocaten in Roffaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij woont/werkt in Rotterdam... ik weet niet of dat een bezwaar is?
Kom je ook op de meet? Dan spreken we daar wel verder
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ja doe dat maar want ik ken een heeeeleboel advocaten in Roffa
Kijk, dát is pas netwerken Merel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Merel het volgende:
[..]
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijk![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Merel het volgende:
[..]
En zijn ze knap en vrijgezel? Ik wel namelijk![]()
En wanhopig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Merel het volgende:
Ja ik dacht ik gooi mezelf meteen even in de uitverkoopHad ik ook al gezegd dat ik heel bescheiden ben? En goed in bed natuurlijk.
Jij hebt wilde plannen met je toekomstige baas!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef Merel het volgende:
Ja ik dacht ik gooi mezelf meteen even in de uitverkoopHad ik ook al gezegd dat ik heel bescheiden ben? En goed in bed natuurlijk.
Wees maar blij dat je vader net iemand heeft danquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij hebt wilde plannen met je toekomstige baas!
Ik weet het, dat maakt me nóg leukerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:33 schreef mordradead het volgende:
Je bescheidenheid siert je.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je vader net iemand heeft dan.
Hé bahquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Merel het volgende:
Nu krijgen jullie allemaal een hele verkeerde indruk van mij! In het echt ben ik braaf en verlegen! Echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |