Welke foto? En hoezo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:57 schreef Miss_S het volgende:
Iemand mijn foto als avatar al tegengekomen bij een medeFok!ker?
Ik voel mij nooooit schuldigquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar hadden ze een keer onderzoek naar gedaan, is in mijn hoofd blijven hangen.
[..]Gauw op zoek naar wat anders.
Ik beschuitjes met jam en slappe theequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koekjes te eten en rijst met kaneel en suiker
Klopt, ja. Ik ben wel dikker geweest hoor, maar vorige zomer heb ik alles eraf getraind en sindsdien leef ik gezonder. Discipline is het sleutelwoord, succes iedereen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij dan ook heel dun......
* conleche herinnert zich wat foto's van Rutgerrrrrr uit de reeks " Wat heb ik vandaag ook alweer es an"
Nu ben ik naar mijn step/bodyshapeles
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik beschuitjes met jam en slappe thee
Oh jawel hoor. Ik verkoop idd liever mijn ziel dan dat ik in de bijstand terecht kom.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zeg. Ik heb een aantal jaar geleefd van een inkomen op bijstandsniveau. Geen pretje nee, maar niet zo erg dat ik mijn ziel zou verkopen om die situatie te voorkomen.
Spuug in zijn deel van de pastaquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Sommige mensen moet je ook aaaaaaaalles uitspellen hè. Ik ben een pastagerecht aan het maken en ik was de basilicum vergeten. Krijg ik Mark na lang zeuren zo ver dat hij het even op gaat halen (op de voorwaarde dat hij de helft van het eten krijgt), neemt 'ie gedroogde basilicum mee, terwijl 'ie best weet dat ik áltijd verse basilicum gebruik. Dus nu krijg ik minder eten én ik zit met gedroogde basilicum. Grom
.
Nou enig, ik heb er ook ervaring mee en dat is echt heel kut.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zeg. Ik heb een aantal jaar geleefd van een inkomen op bijstandsniveau. Geen pretje nee, maar niet zo erg dat ik mijn ziel zou verkopen om die situatie te voorkomen.
Dat dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik verkoop idd liever mijn ziel dan dat ik in de bijstand terecht kom.
Ik heb teveel worsteling, ellende en verdriet gezien bij bijstandsmensen. Horror vind ik het, echt horror!
Niets zo erg als financiele gevangenschap.
Oh dat lijkt me echt verschrikkelijk! Willen ze dan ook alles in kunnen zien, of mag je sommige dingen wel wegstrepen met dikke zwarte stift ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef Viking84 het volgende:
ik kopieën moest inleveren van mijn bankafschriften over de afgelopen drie maanden vond ik nog het ergst.
Nee, ze willen alles zien. Gelukkig staan er geen gênante dingen opquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt verschrikkelijk! Willen ze dan ook alles in kunnen zien, of mag je sommige dingen wel wegstrepen met dikke zwarte stift ofzo?
Ja daar dacht ik dus ook aan, dat je net een mega-order bij een seks-shop hebt gedaan ofzo, en dat zij dat dan zien. Moet er niet aan denken!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ze willen alles zien. Gelukkig staan er geen gênante dingen op.
Nou dat klinkt alsof het op je lijf geschreven is! Ik duim voor jequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens weer een toffe vacature gezien waar ik op ga reageren. Dit keer schat ik m'n kansen vrij groot in, want ik heb de juiste achtergrond én ik ben slechthorend, en aangezien het bij een doveninstituut is....
Kun je niet iets vinden via je netwerk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:05 schreef Merel het volgende:
Bij ziek zijn hoort kippensoep
Net weer zo'n fijn online sollicitatieformulier ingevuld. Stomme stramiendingen, ik kan er nooit in kwijt wat ik wil! Aanstaande vrijdag heb ik een gesprek bij een intermediair om te kijken of die een leuke baan voor me hebben. Ik verwacht er niet veel van, zulke bureaus schuiven meestal maar wat met CV's zonder echt iets voor je te doen, maar baat 't niet dan schaadt 't niet..
Ach just another triest Fok! figuurquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Welke foto? En hoezo?
Hahaha. Of mensen die geld aan je overmaken en dan iets vunzigs schrijven bij 'opmerkingen'quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik dus ook aan, dat je net een mega-order bij een seks-shop hebt gedaan ofzo, en dat zij dat dan zien. Moet er niet aan denken!
Grappig dat je dat zegt, want dat schrijf ik dus ook al in m'n sollicitatiebriefquote:Nou dat klinkt alsof het op je lijf geschreven is! Ik duim voor je
Wie zegt dat ik een netwerk heb?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:14 schreef Rutgerr het volgende:
Kun je niet iets vinden via je netwerk?
Ja doe dat maar, schrijf er maar in "Merel duimt voor me!", dat helpt vastquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Grappig dat je dat zegt, want dat schrijf ik dus ook al in m'n sollicitatiebrief.
Online netwerken telt ook. En ik behoor sowieso tot je netwerk. Maar aangezien ik niet eens een baan voor mezelf kan vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een netwerk heb?
Vandaag trouwens wel van de via-via-mogelijkheid gehoord dat ze m'n CV hartstikke interessant vinden, maar op dit moment gewoon geen plek hebben. Tja, dan houdt het ook op. Gelukkig zit ik niet op hete kolen
Hey nu heb je een nieuwe. Wilde die ander perse jouw avatar, of toeval?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach just another triest Fok! figuur
Echt als ik niet verslaafd aan jullie was was ik hier al lang weg geweest
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja doe dat maar, schrijf er maar in "Merel duimt voor me!", dat helpt vast
Nee hij vond het nodig om met mijn foto als avatar allerlei sex dingen te postenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey nu heb je een nieuwe. Wilde die ander perse jouw avatar, of toeval?
@Viking: hoop ook voor je dat je hem krijgt. Is het in de buurt van Amersfoort, of zou je dan weer moeten verhuizen?
Het is in Zoetermeer, voor 3 dagen per week. Dus dat vind ik nog nét reisbaar. Verhuizen ga ik sowieso niet doen als ik eenmaal in Amersfoort zit. Ik moet toch wel een baan kunnen vinden in de fucking Randstad?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey nu heb je een nieuwe. Wilde die ander perse jouw avatar, of toeval?
@Viking: hoop ook voor je dat je hem krijgt. Is het in de buurt van Amersfoort, of zou je dan weer moeten verhuizen?
Ik duim voor jequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is in Zoetermeer, voor 3 dagen per week. Dus dat vind ik nog nét reisbaar. Verhuizen ga ik sowieso niet doen als ik eenmaal in Amersfoort zit. Ik moet toch wel een baan kunnen vinden in de fucking Randstad?. Bovendien heb ik min of meer toegezegd dat ik dat niet zou doen
. Anders zou ik de woonruimte sws niet krijgen. Ze willen wel een blijvertje natuurlijk.
Wat dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik duim voor je
Bah, ik ben mijn studie weer eens aan het verkloten. Faalangst![]()
![]()
Met name Frans. Voor het tentamen weet ik het allemaal wel, maar op het tentamen raak ik in paniek en gooi ik alles door elkaarquote:
ik ga echt héél hard voor je duimen!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Ws gaan ze dadelijk overleggen wie de woonruimte krijgt trouwens, dus als jullie allemaal even heel hard de gedachte 'Renske moet de plek krijgen' naar Amersfoort willen zenden?.
Zeer typerende reactie voor iemand die netwerken onderschat. Netwerken is echt niet alleen maar omgaan met mensen puur op basis van wederzijds (of alleen eigen) belang.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met name Frans. Voor het tentamen weet ik het allemaal wel, maar op het tentamen raak ik in paniek en gooi ik alles door elkaar
Hopelijk vanavond nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga echt héél hard voor je duimen!!!!!hoor je het straks al? Of morgen?
![]()
![]()
Dat zuigt inderdaad enorm en ik moet bekennen dat het me heel bekend voorkomtquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]dat zuigt...
Een vriendin / medestudent van mij maakte haar tentamens gewoon niet als ze niet zeker wist dat ze minimaal een 9 zou krijgne. Die is nu dus nog láng niet afgestudeerd.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zeer typerende reactie voor iemand die netwerken onderschat. Netwerken is echt niet alleen maar omgaan met mensen puur op basis van wederzijds (of alleen eigen) belang.
Ik heb ook weleens die online shit ingevuld, maar het werkt toch niet. Toen heb ik aan vrienden laten weten dat ik een baan zocht en binnen een dag kon ik aan de slag bij de werkgever waar twee vrienden van me werken. Via-via werkt veel sneller dan 'een puur willekeurig iemand die even een formuliertje invult'. Laat vrienden, groepsgenoten, familie, vage kenissen en dergelijke gewoon weten dat je iets zoekt als het toevallig ter sprake komt. Wie weet rolt er iets moois uit
Bij ons op de uni heb je faalangsttrainingen. Hebben jullie zoiets niet @ de UVA?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad enorm en ik moet bekennen dat het me heel bekend voorkomtAlleen dan angst dat ik het niet haal. Zo vaak tentamens geskipt
Rationeel kan ik wel bedenken dat ik het allemaal wel kan, dat ik het wel weet, maar mijn gevoel schreeuwt iets anders. Gadverdegadver
Keertje op bezoek bij de studentpsycholoog? Op zich is faalangst redelijk goed te verhelpen. Baat 't niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:
Rationeel kan ik wel bedenken dat ik het allemaal wel kan, dat ik het wel weet, maar mijn gevoel schreeuwt iets anders. Gadverdegadver
ik zou echt meteen vaarwel zeggen en met een grote glimlach de deur uitlopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Anosmie het volgende:
Mijn humeur is ook om op te schieten. Ben vanochtend na binnenkomst op kantoor een beetje ontploft.
[knip]
Ja, daar ben ik wel eens voor geweest, wij hebben zo'n bureau studentenpychologen. Antwoord: "Ja, die training is niet geschikt voor jou." (nb: ik heb dus latente falangst, enorm uitstelgedrag). Aan de onderliggende oorzaak wilden ze niet werken, 'want dat zou te lang duren.'quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij ons op de uni heb je faalangsttrainingen. Hebben jullie zoiets niet @ de UVA?
@ MoBlo: Do bist 'n laiverd!.
Sms JA AAN naar 4040!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
kan je niet naar een nummer sms-en dat je het écht hééééééééél graag wilt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |