abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62176402
* veiligheidsspeldje is ook verkouden!
Laatste week vakantie maar nu word ik het wel zat hoor
Het mooi kotsende meisje.
pi_62176464
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Een combinatie van

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

dus
Oh ik zat meer hier aan te denken:

Met schotsgeruit kleedje en kriebelige dekens. Ik kreeg het al bloedheet en kon de zurige kotslucht al ruiken .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62176472
Ik heb zo iets raars....
Ik kan zo ziek zijn als wat.... Kotsend boven de plee hangen, niets meer proeven door verstopte alles....
Ik blijf honger houden!

Voor alle dames die zich wat ziekig voelen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62176521
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb zo iets raars....
Ik kan zo ziek zijn als wat.... Kotsend boven de plee hangen, niets meer proeven door verstopte alles....
Ik blijf honger houden!

Voor alle dames die zich wat ziekig voelen
Juist als ik ziek ben krijg ik trek (in slechte dingen)
pi_62176596
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Juist als ik ziek ben krijg ik trek (in slechte dingen)
Ja...inderdaad ...Vooral slechte dingen fietsen er dan wel in!
pi_62176618
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja...inderdaad ...Vooral slechte dingen fietsen er dan wel in!
Misschien doe ik dan toch aan comforteten maar alleen als ik lichamelijk ziek ben...
pi_62176653
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien doe ik dan toch aan comforteten maar alleen als ik lichamelijk ziek ben...
Nou.... Dan ben ik constant ziek!

Is eik ook wel een beetje zo...depressie enzo...
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:32:57 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62176693
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Merel het volgende:
Wat zitten jullie toch allemaal in de lappenmand!

Dat zie ik dan ook echt zo voor me hè, gezellig samen in een grote hondenmand met dekens en plaids om jullie heen gewikkeld en dan allemaal zo'n thermometer in de mond en zielig kijken
Ik ben blij dat ik destijds mijn man niet heb geruild tegen jouw zorg. Jij stopt me zo met mijn zere pootje in een hondenmand
pi_62176730
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nou.... Dan ben ik constant ziek!

Is eik ook wel een beetje zo...depressie enzo...
Nee ik heb het normaal nooit, ook niet als ik me gewoon even niet happy voel
Alleen als ik echt griep heb ofzo
pi_62176809
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee ik heb het normaal nooit, ook niet als ik me gewoon even niet happy voel
Alleen als ik echt griep heb ofzo
Honger hebben als je echt griep hebt? Met koude rillingen en koorts en zo slap zijn dat je wel op bed moet liggen?
Kan ik me moeilijk voorstellen eigenlijk.
Maar als je flink suboptimaal bent en je bent daarvoor thuisgebleven en je verveelt je, dan snap ik het wel, ik eet ook weleens als ik me verveel ofzo.
pi_62176884
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Honger hebben als je echt griep hebt? Met koude rillingen en koorts en zo slap zijn dat je wel op bed moet liggen?
Kan ik me moeilijk voorstellen eigenlijk.
Maar als je flink suboptimaal bent en je bent daarvoor thuisgebleven en je verveelt je, dan snap ik het wel, ik eet ook weleens als ik me verveel ofzo.
Honger wil ik het niet echt noemen, maar ja wil dan het liefst zo veel mogelijk en zo vet mogelijk eten.
En meestal eet ik dat in bed inderdaad ik ben wel raar

Als ik gewoon een keer thuis blijf omdat ik me niet zo lekker voel heb ik dat dan weer niet, zal wel een of ander raar stofje in mijn lichaam hebben
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:41:23 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62176972
HIer nog eentje die altijd kan eten. Vandaag heb ik bijvoorbeeld een onbeheersbare trek in een grote patat met mayo. OMdat er geen fatsoenlijke snackbar in de buurt is heb ik nu maar een loempia in de oven gegooid. Ook lekker met heel veel sambal en ketjap.
En dan moet ik rennen; ene kind ophalen van voetbal, andere kind naar paardrijden brengen.

Op mijn werk was het vandaag kut. Een leverancier vond het nodig mij te (be)dreigen als we verdere juridische stappen zouden ondernemen Aangezien het om een relatief klein bedrag gaat laat ik het er maar bij zitten, maar het was niet leuk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62177048
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Honger wil ik het niet echt noemen, maar ja wil dan het liefst zo veel mogelijk en zo vet mogelijk eten.
En meestal eet ik dat in bed inderdaad ik ben wel raar

Als ik gewoon een keer thuis blijf omdat ik me niet zo lekker voel heb ik dat dan weer niet, zal wel een of ander raar stofje in mijn lichaam hebben
Heb ik ook hoor . Als ik echt ziek ben, ben ik bang dat ik verzwak door te weinig eten, en ga ik alles wat los en vast zit eten. Ik proef niets, daar niet van, maar wil dan continue iets in mn mond hebben, als ik wakker ben tenminste. Maar de laatste keren dat ik ziek thuis was, had ik keelontsteking ipv griep, en at ik dus de hele dag ijsjes en dropjes etc. Niet dat ik me dan beter voel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62177289
Foutje in de TT, het is 'ongelooflijk' of 'ongelovelijk', waarbij 'ongelooflijk' meer ongeloof uitdrukt
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_62177330
Hier is het begonnen toen ik ( toen ik 17 was) thuis zat en niks mocht doen ivm een hernia... Nou dat niks doen bestond dus uit op bed liggen en naar toilet en koelkast.... Toen is "de ellende" begonnen! Sindsdien kan ik blijven vreten! En écht ziek ben ik eigenlijk nooit....
Nou ja... Misschien soms wel, maar dat kan niet met al die kids!
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:55:17 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62177413
Ik kan morgen weer naar school, kon alsnog later instromen en morgen dus de eerste colleges voor mij. Ik heb nu al 4x moeten bellen om uberhaupt te kunnen beginnen sinds ik die rotzooi op de post heb gedaan, altijd hetzelfde gedoe met die scholen
Trouwens ook helemaal geen zin, ik denk dat ik maar ga stoppen
Bernie en ik zijn tof.
pi_62177414
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef Rutgerr het volgende:
Foutje in de TT, het is 'ongelooflijk' of 'ongelovelijk', waarbij 'ongelooflijk' meer ongeloof uitdrukt
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/614/
Ongelovelijk (dit ben ik echt nog NOOIT tegengekomen) staat hier niet tussen als alternatief...
En wat had het met ontopicheid te maken?

Nu ik wel: Gisteren ben ik me te buiten gegaan aan mosseldingen en vlaamse frieten (uit de oven, bij gebrek aan frituur ), vandaag maak ik een ontzettend lekkere groentesoep (Dat mag wel na de boterhammen met speculoospasta van vanochtend
pi_62177480
Iemand mijn foto als avatar al tegengekomen bij een medeFok!ker?
pi_62177520
Wat een boel continue vreetkicks hebben jullie zeg Voel me elke dag wel voldaan na 1 liter Evian, 1 liter koffie, een paar boterhammen, een avondmaaltijd (sla, aardappelen, biefstuk/tartaar) en 's avonds misschien nog een tosti.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_62177718
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:58 schreef Rutgerr het volgende:
Wat een boel continue vreetkicks hebben jullie zeg Voel me elke dag wel voldaan na 1 liter Evian, 1 liter koffie, een paar boterhammen, een avondmaaltijd (sla, aardappelen, biefstuk/tartaar) en 's avonds misschien nog een tosti.
Maar volgens mij ben jij dan ook heel dun......

* conleche herinnert zich wat foto's van Rutgerrrrrr uit de reeks " Wat heb ik vandaag ook alweer es an"

Nu ben ik naar mijn step/bodyshapeles
pi_62177827
Nieuwe weegschaal gekocht en meteen bij thuiskomst even gewogen. 65 kilo! Nog 5 kilo te gaan. Tweemaal gewogen om te kijken of het klopte, tweemaal exact dezelfde uitkomst.
pi_62177921
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht en meteen bij thuiskomst even gewogen. 65 kilo! Nog 5 kilo te gaan. Tweemaal gewogen om te kijken of het klopte, tweemaal exact dezelfde uitkomst.
Volgens mij en jij een van de weinige die blij zijn met hun nieuwe weegschaal
pi_62178021
Aangezien het méér dan een kilo lichter is dan de vorige keer dat mijn oude weegschaal het nog deed: ja!!!
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:18:17 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62178025
jeuj! ik heb de sleutels van mn nieuwe huisje!!

op mn hyves staan foto's (voor wie dat kan zien)

allrighty, ik moet de deur alweer uit... tot over 3 topics ofzo hihihi
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62178310
Sinds gisteren heb ik ook een enorme vreetbehoefte. Raar, want dat had ik de afgelopen weken juist niet, zelfs niet tijdens ongesteldheid! Maar ineens is daar dat hartstochtelijke verlangen naar chocola met caramel, en paprikachips, en alcohol met bubbels erin....Vandaag heb ik ook iets meer tussendoortjes gehad. Of nee, ik eet volgens mij alleen maar tussendoortjes, de hele dag

O: aardbeien met magere kwark, grapefruit-sinaasappelsap
T: botersla met garnalensalade
T: pistachenootjes
T: ham-augurkrolletjes
T: appel en mandarijn
T: magere kwark
T: stukje komijnekaas
T: 3 tic tacs (nounounou...!)

en straks kousebaaaand (ik kan dat woord dus gewoon niet niet surinaams uitspreken ) met vegetarische gegrilde stukjes en een sausje met veel rotikruiden...

Maar waar die honger nou vandaan komt? Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat tempo-afvallen. Want ik snak naar het moment dat ik op gewicht ben en weer mijn glaasjes wijn kan drinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')