Oh ik zat meer hier aan te denken:quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Een combinatie van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dus
Juist als ik ziek ben krijg ik trek (in slechte dingen)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb zo iets raars....
Ik kan zo ziek zijn als wat.... Kotsend boven de plee hangen, niets meer proeven door verstopte alles....
Ik blijf honger houden!
Voor alle dames die zich wat ziekig voelen
Ja...inderdaad ...Vooral slechte dingen fietsen er dan wel in!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Juist als ik ziek ben krijg ik trek (in slechte dingen)
Misschien doe ik dan toch aan comforteten maar alleen als ik lichamelijk ziek ben...quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...inderdaad ...Vooral slechte dingen fietsen er dan wel in!
Nou.... Dan ben ik constant ziek!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien doe ik dan toch aan comforteten maar alleen als ik lichamelijk ziek ben...
Ik ben blij dat ik destijds mijn man niet heb geruild tegen jouw zorg. Jij stopt me zo met mijn zere pootje in een hondenmandquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef Merel het volgende:
Wat zitten jullie toch allemaal in de lappenmand!
Dat zie ik dan ook echt zo voor me hè, gezellig samen in een grote hondenmand met dekens en plaids om jullie heen gewikkeld en dan allemaal zo'n thermometer in de mond en zielig kijken
Nee ik heb het normaal nooit, ook niet als ik me gewoon even niet happy voelquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou.... Dan ben ik constant ziek!
Is eik ook wel een beetje zo...depressie enzo...
Honger hebben als je echt griep hebt? Met koude rillingen en koorts en zo slap zijn dat je wel op bed moet liggen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik heb het normaal nooit, ook niet als ik me gewoon even niet happy voel
Alleen als ik echt griep heb ofzo
Honger wil ik het niet echt noemen, maar ja wil dan het liefst zo veel mogelijk en zo vet mogelijk eten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Honger hebben als je echt griep hebt? Met koude rillingen en koorts en zo slap zijn dat je wel op bed moet liggen?
Kan ik me moeilijk voorstellen eigenlijk.
Maar als je flink suboptimaal bent en je bent daarvoor thuisgebleven en je verveelt je, dan snap ik het wel, ik eet ook weleens als ik me verveel ofzo.
Heb ik ook hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Honger wil ik het niet echt noemen, maar ja wil dan het liefst zo veel mogelijk en zo vet mogelijk eten.
En meestal eet ik dat in bed inderdaadik ben wel raar
Als ik gewoon een keer thuis blijf omdat ik me niet zo lekker voel heb ik dat dan weer niet, zal wel een of ander raar stofje in mijn lichaam hebben
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/614/quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef Rutgerr het volgende:
Foutje in de TT, het is 'ongelooflijk' of 'ongelovelijk', waarbij 'ongelooflijk' meer ongeloof uitdrukt
Maar volgens mij ben jij dan ook heel dun......quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:58 schreef Rutgerr het volgende:
Wat een boel continue vreetkicks hebben jullie zegVoel me elke dag wel voldaan na 1 liter Evian, 1 liter koffie, een paar boterhammen, een avondmaaltijd (sla, aardappelen, biefstuk/tartaar) en 's avonds misschien nog een tosti.
Volgens mij en jij een van de weinige die blij zijn met hun nieuwe weegschaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht en meteen bij thuiskomst even gewogen. 65 kilo!![]()
![]()
Nog 5 kilo te gaan.
Tweemaal gewogen om te kijken of het klopte, tweemaal exact dezelfde uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |