Dat dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tijdens het eten rook je maar ergens anders vind ik hoor
Popo heeft iig lekkere kippetjes. Of fajita's van lam o.a.. Lekkel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:17 schreef conleche het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit mexicaans! Vroeger kreeg ik het weleens op de set en dan vond ik het best te doen, maar niet heul lekker ofzo. Maar de caiprinha's![]()
Behalve tortilla's met bonen en gehakt en zure room, wat heeft een Mexicaan nog meer in de aanbieding?
Dat. Sigarettenrook tijdens het eten vind ik heel smerigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Tijdens het eten rook je maar ergens anders vind ik hoor
En dan af en toe even zwaaien naar het niet-rokersgedeeltequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
Ik reserveer wel een aparte tafel voor Kim, Vief en mij
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurantsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan af en toe even zwaaien naar het niet-rokersgedeelte. Dit meen je toch niet serieus?
. Kunnen jullie niet even buiten gaan roken?
.
Ga de OP dan eens even edittenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurants
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist Vik? Er bestaan helemaal geen rokers gedeelten meer in restaurants
Ja ik las de OP. Zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..], stom van mij ja.
Het is trouwens de schuld van Chico: die begon over rokers- vs niet-rokersgedeelten.
Dan zit je wel alleen in de treincoupé, want ik reis 2e klas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel een rijbewijs, maar Amsterdam/Utrecht is toch ideaal met de trein, vooral ook omdat het resto op loopafstand ligt enzo. Ik kreeg ergens een opwaardeer van 2e klas naar 1e klas bij, even kijken of ik dat nog kan vinden......
Ik kan ook wel met je afspreken hoor popjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Co, jij bent ook laat met de trein in Utrecht he? Wil je met me afspreken op het station? Ik ben een enorme debiel met het vinden van makkelijke dingen. Ik kan alleen het busstation vinden
. Dan kunnen we samen lopen
. Als je wil dan he?
Tuuk! Kunnen we vast besluiten tegen wie we gaan samenscholenquote:
Die sla buiten altijd over mijn schouders!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Vief, die tetten van jou herken ik uit duizenden, doe geen moeite.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Vief, die tetten van jou herken ik uit duizenden, doe geen moeite.
Wrom nie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:20 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er definitief niet bij die dag, maar wens iedereen alvast veeeeeeeel plezier!
Me tooquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:20 schreef Sugar het volgende:
Ik ben er definitief niet bij die dag, maar wens iedereen alvast veeeeeeeel plezier!
O, wat vals!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Greys onder de account van Co:
Ik rook ook, maar in een restaurant hoeft het van mij ook niet. Loop als ik het echt niet zou volhouden wel even naar buiten. Kunnen we meteen fijn roddelen over wie we wel en niet moeten
Ja lollypopje, dat wil ik wel....zal deze week even uitzoeken hoe en wat met de trein en hoe laat ik dan aankom, waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Co, jij bent ook laat met de trein in Utrecht he? Wil je met me afspreken op het station? Ik ben een enorme debiel met het vinden van makkelijke dingen. Ik kan alleen het busstation vinden
. Dan kunnen we samen lopen
. Als je wil dan he?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:volgende week struinen we al ergens in Utrecht rond om deze tijd
Ik woon op 2 minuten wandelen van CS, dus ik loop ook wel ff die kant op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wat jammer, ik had het leuk gevonden weer eens irl te babbelen, en dan wat uitgebreider.
Misschien een ander keertje dan.
Co en Kim, zullen we dan onder het grote bord afspreken op het station?
Het is al ff geleden dat ik op Utrecht centraal was, dat bord hè, wijst zich dat vanzelf??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Vivi het volgende:
Wat jammer, ik had het leuk gevonden weer eens irl te babbelen, en dan wat uitgebreider.
Misschien een ander keertje dan.
Co en Kim, zullen we dan onder het grote bord afspreken op het station?
Haha, als ik dat geweten had, had ik vandaag ff bij je aangebeld!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik woon op 2 minuten wandelen van CS, dus ik loop ook wel ff die kant op.
Je wist dat ik in hartje centrum woonde!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, als ik dat geweten had, had ik vandaag ff bij je aangebeld!
Ehmquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Je wist dat ik in hartje centrum woonde!!
Het bordje is 25 bij 25 meter. Zelfs jij kan 'm niet missenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is al ff geleden dat ik op Utrecht centraal was, dat bord hè, wijst zich dat vanzelf??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |