abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62080962
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Ik vind het juist heel goed dat je daarover begint!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62080985
Ik denk dat het het beste is dat een ieder voor zichzelf bijhoudt wat zij verbruikt. Op het moment maakt het me ook niet uit, maar vroeger toen ik nog arm was en bij de Chinees een tomatensoep, een loempia en 1 fris nam, was ik ook ongelukkig als de rekening gedeeld werd, als de anderen zich hadden lopen volgooien met alcohol en rijsttafels, dat kan ik me nog wel herinneren.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:59:36 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62080987
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar kijk, dat is dus precies wat ik ook bedoelde
De een zit wat ruimer dan de ander. Ik drink waarschijnlijk amper iets, omdat ik met de auto kom, maar het maakt mij niet zoveel uit om mee te betalen voor anderen als dat zo uitkomt. Maar kan het me héél goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wat minder makkelijk kunnen doen.
Moeten we van te voren even iets over afspreken, vandaar dat ik het even ter sprake breng.
Normaal gesproken maakt het me ook niet uit, ik ben absoluut geen kniep, en apart afrekenen is de hel voor het personeel . Maar ik heb net een nogal dure vakantie achter de rug en ik loop wat krap op budget .

Dus idd, gewoon zelf ff in de gaten houden en wat makkelijk handgeld meenemen denk ik ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62080992
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Ik vind het juist slim dat je het opbrengt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62080996
* veiligheidsspeldje ook een werkloze sloeber jeweet!
Het mooi kotsende meisje.
pi_62081026
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje ook een werkloze sloeber jeweet!
Hee daar is ze weer, waar was je?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:01:56 #157
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62081058
Daarom vind ik met z'n allen uit eten ook altijd veel lastiger dan alleen maar zuipen. Je moet op je plek blijven zitten, en als je geen honger hebt moet je drie keer zoveel betalen als dat je gegeten hebt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62081073
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee daar is ze weer, waar was je?
Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 17:10:32 #159
163650 Greys
pi_62081264
Kunnen we dat die mensen echt aandoen, apart afrekenen?
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62081270
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.
Laten we afspreken dat je vandaag voor het eerst weer begint met hardlopen. Om de dag, nog 10 dagen voor de meet en er zijn weer 1 of 2 kilo weg!

Echt, je hebt de renverslaving weer zo te pakken!!
pi_62081303
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?
pi_62081317
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Nee, ik zou wel in een keer afrekenen, maar iedereen doet in de pot wat hij of zij heeft verbruikt+ een beetje fooi en dan moet het kloppen.
pi_62081347
@ Greys: De bedoeling lijkt me meer dat er wel één rekening is, maar dat iedereen zo nuchter blijft dat men weet hoeveel het gekost heeft zo'n beetje
@ Conleche: direct erna heb ik helemaal geen tijd meer voor rennen en ga ik dood door drukte, dus ik betwijfel of het zin heeft om nog anderhalve week te gaan rennen, eerlijk gezegd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 17:13:24 #164
163650 Greys
pi_62081349
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?
Ja dat kan, maar dan moet iedereen het wel echt even bijhouden, elk drankje, elk gerechtje, voor mijn part op een servet schrijven ofzo Anders werkt dat echt niet. En idd makkelijk geld meenemen, geen grote briefjes.

Het wordt een chaos, ik voorspel het!
Maar wel gezellig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62081369
als een ieder bijhoudt wat ze zelf drinkt, moet dat in een (het lijkt me) eerlijke groep als deze wel goed gaan.

Zelf reken ik altijd ruim uit wat ik zelf heb. (ga dus niet met 1,85 rekenen, maar gewoon met 2 ) en betaal dus altijd al een aardig deel eigen fooi

als iedereen dat doet, en de mensen die wat krapper zitten het wel op de cent nauwkeurig uitrekenen, dan moet het goedkomen: zowel qua minimum als fooi
Ja doei.
pi_62081419
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ Greys: De bedoeling lijkt me meer dat er wel één rekening is, maar dat iedereen zo nuchter blijft dat men weet hoeveel het gekost heeft zo'n beetje
@ Conleche: direct erna heb ik helemaal geen tijd meer voor rennen en ga ik dood door drukte, dus ik betwijfel of het zin heeft om nog anderhalve week te gaan rennen, eerlijk gezegd

Ik geloof ook wel dat je druk bent, maar kan je echt, echt geen half uurtje vinden om de dag om even te gaan?Toen ik een periode heel druk was deed ik het bv. direct als ik thuiskwam, dus ipv neer te ploffen op de bank, hoppa, direct sportkleren aan en even weg. Krijg je ook weer frisse wind door je hoofd
pi_62081519
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat je druk bent, maar kan je echt, echt geen half uurtje vinden om de dag om even te gaan?Toen ik een periode heel druk was deed ik het bv. direct als ik thuiskwam, dus ipv neer te ploffen op de bank, hoppa, direct sportkleren aan en even weg. Krijg je ook weer frisse wind door je hoofd
Als ik weet waar ik heen ga enzo en het is mogelijk doe ik het wel
Maar met een uur reizen wordt het wel heel lastig om niet eerst te gaan koken en vervolgens de hele avond op de bank te blijven zitten, zeker als het weer snel donker is enzo!
pi_62082845
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken .

Ik houd zelf wel gewoon bij wat ik verbruik.
Dat was ik ook van plan ja. Ik heb tegen die tijd waarschijnlijk mijn avondeten al op (ik eet normaal om 5 uur, hou het echt niet uit tot 8 uur ) en heb nog een paar behoorlijk grote uitgaven in de planning staan.

Fijn dat je er nu over begint Greys!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 18:34:40 #169
163650 Greys
pi_62083110
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
als een ieder bijhoudt wat ze zelf drinkt, moet dat in een (het lijkt me) eerlijke groep als deze wel goed gaan.

Zelf reken ik altijd ruim uit wat ik zelf heb. (ga dus niet met 1,85 rekenen, maar gewoon met 2 ) en betaal dus altijd al een aardig deel eigen fooi

als iedereen dat doet, en de mensen die wat krapper zitten het wel op de cent nauwkeurig uitrekenen, dan moet het goedkomen: zowel qua minimum als fooi
Klinkt als een prima plan!

@Chicolate... het kan maar beter duidelijk zijn, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62083244
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:34 schreef Greys het volgende:

[..]

@Chicolate... het kan maar beter duidelijk zijn, toch?
uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullen en daarna moest bedelen om geld van de rest van de groep..

maar IEDEREEN had natuurlijk meeeeeer dan genoeg betaald
Ja doei.
pi_62083304
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullen en daarna moest bedelen om geld van de rest van de groep..

maar IEDEREEN had natuurlijk meeeeeer dan genoeg betaald
Nou ja ik ben nu zonder bijbaantje echt wel sloeberig hoor de komende tijd, dus ik ga het gewoon hoofdrekenen en dan ruim en dan vind ik dat het goed gaat komen!
pi_62083464
da's toch niet erg!

En desnoods als het supergezellig is en we willen je dronken voeren, dan betalen we daar allemaal* aan mee

*de 'rijken'

Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:49:02 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62083495
Ik kijk na afloop gewoon op het bonnetje hoeveel het kost wat ik gedronken / gegeten heb en dat bedrag leg ik dan neer plus fooi.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 18:51:39 #174
163650 Greys
pi_62083560
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk na afloop gewoon op het bonnetje hoeveel het kost wat ik gedronken / gegeten heb en dat bedrag leg ik dan neer plus fooi.
Het bonneTJE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:05:02 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62086099
Idd, gewoon de bon nakijken.
Ik stel mezelf wel op als administrateur, want anders gaan er 10 kippen door elkaar gillen.

En fooi bepalen we gezamelijk daar wel, eerst maar eens zien of we naar wens bediend gaan worden. Tsssk
pi_62087405
SHE, moeten we jou eigenlijk PM'en als we meegaan, of is hier roepen genoeg? Wat heb je liever?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:48:15 #177
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62087738
Ik weet zo ongeveer wel wie er komen, ik maak morgen een lijst en degene die ik vergeten ben moeten dan ff roepen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 21:19:41 #178
163650 Greys
pi_62088908
SHE darling, kan ik daar in de buurt parkeren, op loopafstand?
(Ik loop als een kievit, itt tot eh... ik noem geen namen )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:03:41 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62090775
Ik weet echt niet of ik durf! En toch lijkt het me ook echt leuk jullie te zien.
Waarom oh, waarom ben ik zoooooo'n drááikont?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62090818
Come on, niks draaikonten, gewoon komen We bijten echt niet.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:09:36 #181
331 Merel
Be here now.
pi_62091066
Suug waar woon je? Anders komen we je gewoon halen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 22:12:33 #182
163650 Greys
pi_62091211
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Sugar het volgende:
Ik weet echt niet of ik durf! En toch lijkt het me ook echt leuk jullie te zien.
Waarom oh, waarom ben ik zoooooo'n drááikont?
Ik ben ook een schijterd.
Maar ik heb nu uiteindelijk gewoon ja gezegd en plechtig beloofd dat ik niet flauw ga doen en terugkrabbelen. Dus als jij dat nou ook gewoon doet, kan je meteen stoppen met draaikonten en kan je niet meer terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:15:15 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62091343
Eindhoven, Merel. En ik heet wel Merel. In het echt!

Greys, misschien moet ik dat doen, is een slimme stok-achter-de-deur-strategie. Ik geef mezelf nog even draaikont-speling. Wie weet val ik er van af!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:15:24 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62091346
Ja Suug, je moet ook komen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:15:27 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62091352
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
SHE darling, kan ik daar in de buurt parkeren, op loopafstand?
(Ik loop als een kievit, itt tot eh... ik noem geen namen )
Ja, janskerkhof!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 oktober 2008 @ 22:24:55 #186
163650 Greys
pi_62091796
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, janskerkhof!
Okido! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62095870
Op Janskerkhof parkeren? Het is toch betaald parkeren op zaterdag tot 1.00 uur? Dan kan je beter in de Biltstraat parkeren. Daar is het tot 23.00 betaald parkeren. Maar ik weet best gratis plekjes om te parkeren. Op loopafstand (naja, half uurtje) maar je kan ook met de bus!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:42:11 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62098418
Goed dat je erover begint Greys (en leuk dat je komt!). Ik opteer ook voor de "zelf-bijhouden-optie". In Duitsland houden kelners de rekening bij door op het viltje streepjes te zetten voor iedere euro (of 2 euro) die je hebt gegeten en gedronken. Misschien een ideetje, zo weten we zeker dat iemand niet per ongeluk te weinig in de pot doet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 08:44:50 #189
331 Merel
Be here now.
pi_62098925
Hé, maar, tijden, even praktisch.

Hoe laat reserveren we voor eten?
Gaan er mensen al eerder afspreken om borrelshapjes te snaaien en zo ja, hoe laat?
Doen Vik en Tink en ik nog van tevoren afspreken en zo ja, hoe laat?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:13:39 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62099338
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:44 schreef Merel het volgende:
Hé, maar, tijden, even praktisch.

Hoe laat reserveren we voor eten?
Gaan er mensen al eerder afspreken om borrelshapjes te snaaien en zo ja, hoe laat?
Doen Vik en Tink en ik nog van tevoren afspreken en zo ja, hoe laat?
Ja, goeie vraag. Volgens mij gaan we om 20 uur eten dus om 18 uur afspreken om te gaan snaaien?
En dan kunnen wij om een uur of 16 afspreken? Ik ga dus eerst nog naar Rotterdam en omdat ik de hele week al vroeg op moet wil ik op zaterdagochtend ook wel een klein beetje willen uitslapen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:16:06 #191
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62099371
Maar wat is de definitie van snaaien en wat is de definitie van eten?
Want áls ik uitgedraaikont ben en durf, dan kan ik pas om 20.00 uur. Betekent dat op tijd voor het echte eten, of hebben jullie die kleine platte buikjes dan allemaal al volgesnaaid en bestel ik als enige een flinke hap?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 09:18:28 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62099412
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is de definitie van snaaien en wat is de definitie van eten?
Want áls ik uitgedraaikont ben en durf, dan kan ik pas om 20.00 uur. Betekent dat op tijd voor het echte eten, of hebben jullie die kleine platte buikjes dan allemaal al volgesnaaid en bestel ik als enige een flinke hap?
Nee hoor .
Er zijn sowieso veel meer die pas om 20 uur komen. Alleen de luie donders die toch niks beters te doen hebben komen om 18 uur (of eerder) al . De bedoeling van dat 'voorsnaaien' is om de ergste honger alvast wat te stillen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62100783
Hoi. Ik wil ook wel de bestelling op een papiertje schrijven zodat de ober dat over kan schrijven en wij weten wat er op staat. Of zo. Nja weet ik veel, ik ben super blut dus ik ga voor een klein gerecht en veel alcohol
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:36:43 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62100847
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi. Ik wil ook wel de bestelling op een papiertje schrijven zodat de ober dat over kan schrijven en wij weten wat er op staat. Of zo. Nja weet ik veel, ik ben super blut dus ik ga voor een klein gerecht en veel alcohol
Na afloop het bonnetje (de bon ) bestuderen volstaat (en onthouden wat je gegeten / gedronken hebt dus ).
Ik doe t ws andersom: fatsoenlijk eten, weinig drinken . Verder is het best mogelijk dat ik een salade bestel, hoor. Niet omdat ik bang ben voor SHE, maar omdat ik laatst een gruwelijk lekkere salade heb gehad in Den Haag en toen tot de conclusie ben gekomen dat salades wel degelijk ontzettend lekker kunnen zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_62100904
Ik wil denk ik een frietje en een fles wijn
want ik hou van frietjes!
en van wijn!

of ik bestel een heel gerecht en eet alleen de frietjes op
pi_62100932
Oh en jullie moeten niet gaan zeuren als ik m'n bord niet leeg eet hoor In een restaurant eet ik alleen als ik het HEEL lekker vind, anders geef ik het aan papa/mama/broertje/vriendje. Stomme tick die ik heb
pi_62104032
Ik eet eigenlijk nooit mexicaans! Vroeger kreeg ik het weleens op de set en dan vond ik het best te doen, maar niet heul lekker ofzo. Maar de caiprinha's

Behalve tortilla's met bonen en gehakt en zure room, wat heeft een Mexicaan nog meer in de aanbieding?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:31:18 #198
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62104396
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef Pandorah het volgende:
Op Janskerkhof parkeren? Het is toch betaald parkeren op zaterdag tot 1.00 uur? Dan kan je beter in de Biltstraat parkeren. Daar is het tot 23.00 betaald parkeren. Maar ik weet best gratis plekjes om te parkeren. Op loopafstand (naja, half uurtje) maar je kan ook met de bus!
De hele stadsring is betaald parkeren.
En ik zie greysie niet eerst met de auto komen en dan de bus pakken naar het centrum
pi_62104544
Ik hou van salades . Dus ik vrees dat je mij toch echt salade ziet bestellen . Is niet vanwege dieet, maar gewoon veel lekkerder
pi_62104608
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef SHE het volgende:

[..]

De hele stadsring is betaald parkeren.
En ik zie greysie niet eerst met de auto komen en dan de bus pakken naar het centrum
Dan kun je beter helemaal met het OV komen, het idee van de auto is nu net dat je niet met het OV hoeft

Overigens ga ik wel met het OV. Ik heb namelijk geen rijbewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')