Ik vind het juist heel goed dat je daarover begint!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Normaal gesproken maakt het me ook niet uit, ik ben absoluut geen kniep, en apart afrekenen is de hel voor het personeelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar kijk, dat is dus precies wat ik ook bedoelde
De een zit wat ruimer dan de ander. Ik drink waarschijnlijk amper iets, omdat ik met de auto kom, maar het maakt mij niet zoveel uit om mee te betalen voor anderen als dat zo uitkomt. Maar kan het me héél goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wat minder makkelijk kunnen doen.
Moeten we van te voren even iets over afspreken, vandaar dat ik het even ter sprake breng.
Ik vind het juist slim dat je het opbrengt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:57 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat jullie het bemoeierig vinden trouwens dat ik er over begin.
Zo is het absoluut niet bedoeld. Maar het scheelt misschien scheve ogen ter plaatse en dat zou zonde zijn als dat zou gebeuren op zo'n waarschijnlijk heel leuke avond
Hee daar is ze weer, waar was je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje ook een werkloze sloeber jeweet!
Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee daar is ze weer, waar was je?
Laten we afspreken dat je vandaag voor het eerst weer begint met hardlopen. Om de dag, nog 10 dagen voor de meet en er zijn weer 1 of 2 kilo weg!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Onderzoekafronden. Lamballen in utrecht. En niet hardlopen. En dik worden.
Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Kunnen we dat die mensen echt aandoen, apart afrekenen?
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
Nee, ik zou wel in een keer afrekenen, maar iedereen doet in de pot wat hij of zij heeft verbruikt+ een beetje fooi en dan moet het kloppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:10 schreef Greys het volgende:
Kunnen we dat die mensen echt aandoen, apart afrekenen?
Misschien kunnen we het per 3-4 personen doen ofzo. En dat iedereen dan idd even bijhoudt wat ze ongeveer hebben verbruikt. Dus per setje dat een beetje bij elkaar zit.
Ja dat kan, maar dan moet iedereen het wel echt even bijhouden, elk drankje, elk gerechtje, voor mijn part op een servet schrijven ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon inleggen wat je hebt gegeten plus ieder 2 euro fooi?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ Greys: De bedoeling lijkt me meer dat er wel één rekening is, maar dat iedereen zo nuchter blijft dat men weet hoeveel het gekost heeft zo'n beetje![]()
@ Conleche: direct erna heb ik helemaal geen tijd meer voor rennen en ga ik dood door drukte, dus ik betwijfel of het zin heeft om nog anderhalve week te gaan rennen, eerlijk gezegd
Als ik weet waar ik heen ga enzo en het is mogelijk doe ik het welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je druk bent, maar kan je echt, echt geen half uurtje vinden om de dag om even te gaan?Toen ik een periode heel druk was deed ik het bv. direct als ik thuiskwam, dus ipv neer te ploffen op de bank, hoppa, direct sportkleren aan en even weg. Krijg je ook weer frisse wind door je hoofd
Dat was ik ook van plan ja. Ik heb tegen die tijd waarschijnlijk mijn avondeten al op (ik eet normaal om 5 uur, hou het echt niet uit tot 8 uurquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil niet flauw doen, maar ik zit momenteel niet zo ruim, dus als er een aantal megaveel cocktails gaan drinken en een ander alleen een colaatje heb ik niet zo veel zin financiele speelruimte om daar aan mee te dokken.
Ik houd zelf wel gewoon bij wat ik verbruik.
Klinkt als een prima plan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
als een ieder bijhoudt wat ze zelf drinkt, moet dat in een (het lijkt me) eerlijke groep als deze wel goed gaan.
Zelf reken ik altijd ruim uit wat ik zelf heb. (ga dus niet met 1,85 rekenen, maar gewoon met 2) en betaal dus altijd al een aardig deel eigen fooi
![]()
als iedereen dat doet, en de mensen die wat krapper zitten het wel op de cent nauwkeurig uitrekenen, dan moet het goedkomen: zowel qua minimum als fooi
uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
@Chicolate... het kan maar beter duidelijk zijn, toch?
Nou ja ik ben nu zonder bijbaantje echt wel sloeberig hoor de komende tijd, dus ik ga het gewoon hoofdrekenen en dan ruim en dan vind ik dat het goed gaat komen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh.. genoeg meets gehad waarbij ik met een terkot bleef zitten en dat zelf maar aan moest vullenen daarna moest bedelen om geld van de rest van de groep..
maar IEDEREEN had natuurlijk meeeeeer dan genoeg betaald![]()
Het bonneTJE?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk na afloop gewoon op het bonnetje hoeveel het kost wat ik gedronken / gegeten heb en dat bedrag leg ik dan neer plus fooi.
Ik ben ook een schijterd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:03 schreef Sugar het volgende:
Ik weet echt niet of ik durf! En toch lijkt het me ook echt leuk jullie te zien.
Waarom oh, waarom ben ik zoooooo'n drááikont?
Ja, janskerkhof!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
SHE darling, kan ik daar in de buurt parkeren, op loopafstand?
(Ik loop als een kievit, itt tot eh... ik noem geen namen)
Ja, goeie vraag. Volgens mij gaan we om 20 uur eten dus om 18 uur afspreken om te gaan snaaien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:44 schreef Merel het volgende:
Hé, maar, tijden, even praktisch.
Hoe laat reserveren we voor eten?
Gaan er mensen al eerder afspreken om borrelshapjes te snaaien en zo ja, hoe laat?
Doen Vik en Tink en ik nog van tevoren afspreken en zo ja, hoe laat?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is de definitie van snaaien en wat is de definitie van eten?
Want áls ik uitgedraaikont ben en durf, dan kan ik pas om 20.00 uur. Betekent dat op tijd voor het echte eten, of hebben jullie die kleine platte buikjes dan allemaal al volgesnaaid en bestel ik als enige een flinke hap?
Na afloop het bonnetje (de bonquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi. Ik wil ook wel de bestelling op een papiertje schrijven zodat de ober dat over kan schrijven en wij weten wat er op staat. Of zo. Nja weet ik veel, ik ben super blut dus ik ga voor een klein gerecht en veel alcohol
De hele stadsring is betaald parkeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef Pandorah het volgende:
Op Janskerkhof parkeren?Het is toch betaald parkeren op zaterdag tot 1.00 uur? Dan kan je beter in de Biltstraat parkeren. Daar is het tot 23.00 betaald parkeren. Maar ik weet best gratis plekjes om te parkeren. Op loopafstand (naja, half uurtje) maar je kan ook met de bus!
Dan kun je beter helemaal met het OV komen, het idee van de auto is nu net dat je niet met het OV hoeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De hele stadsring is betaald parkeren.
En ik zie greysie niet eerst met de auto komen en dan de bus pakken naar het centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |