Ja maar.....quote:
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn naam is KimFatsoenlijke afkorting is volgens mij niet mogelijk.
Nee, dan voel ik me zo tweede keusquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?
hier op 't werk was al een Bart *achternaam* en toen kwam er iemand met precies dezelfde voor en achternaam werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Die hadden we al. Ben jij dan Kim-2?
Ha, echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Jep. Ewelina Liza is de naam die mijn biologische ouders me gegeven hebben, mijn adoptieouders hebben er Kim voor gezet (keus van mijn zus).quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, echt?
Ik ben benieuwd of Merel in het echt ook Merel heet
Kim is een prettige naam; kort & krachtig en internationaal ook handig. Ik zit af en toe weleens te schelden op mijn ouders, als ik me in het Engels moet voorstellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep. Ewelina Liza is de naam die mijn biologische ouders me gegeven hebben, mijn adoptieouders hebben er Kim voor gezet (keus van mijn zus).
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn oma vond het echt afschuwelijk; "in Zuid-Korea heten alle jongens Kimquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kim is een prettige naam; kort & krachtig en internationaal ook handig. Ik zit af en toe weleens te schelden op mijn ouders, als ik me in het Engels moet voorstellenBij mijn zus is dat trouwens nog véél erger
Ergens op de Neude iets? Dan is het niet ver lopenquote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben Colette, maar conleche werkt ook prima, wat dat is m'n bijnaam, een verbastering van Coletje. (dus ik ben helaas niet het halfbloedje waar velen aan denken, maar gewoon een Hollands welvaren)
Nog even wat anders: ik geloof dat we zouden afspreken in een café en dan van daar om 8 uur naar Popocatepetl gaan. Maar welk café? Weten de mensen uit Utrecht iets?
Dan zonder mij, ik ben dan aan het werk....quote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef SHE het volgende:
Zoals in slank topic gemeld heb ik de verhaardag van mama over het hoofd gezien.
Haar kennende wil ze die avond uit eten, dus daar moet ik bijzijn.
Nu blijken er meer mensen liever overdag te willen...wat denken jullie ervan?
Ik stel voor om bij Delano te lunchen ( italiaans en zulks ), zit op mariaplaats. Dat is vanaf station 100 m lopen!
Wat denken jullie? Dan reserveer ik morgen.
Uurtje of 1 afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |