abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 21:02:14 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62007193
Naja, dan gewoon de 11e.

Ik kom dan wel een andere keer tjekken.
pi_62007237
er kunnen toch ook gewoon zaterdag middag wat mensen komen?

ik kom dan wel de hele dag hoor
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 21:10:47 #53
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62007450
Misschien moeten we even overnieuw stemmen. Ik ben trouwens meer voor het eind van de maand. Dan heb ik tenminste altijd genoeg geld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62007523
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moeten we even overnieuw stemmen. Ik ben trouwens meer voor het eind van de maand. Dan heb ik tenminste altijd genoeg geld .
Is het niet een beetje laat voor opnieuw stemmen?
Dan blijf je het altijd verzetten.....
pi_62007559
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is het niet een beetje laat voor opnieuw stemmen?
Dan blijf je het altijd verzetten.....
Dat dus.

Bovendien, je blijft altijd mensen houden die niet kunnen. Volgens mij was het al moeilijk genoeg om deze datum vast te stellen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 29 september 2008 @ 21:18:27 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62007686
Nou heb ik weer verwarring veroorzaakt

Gaan jullie nou maar de 11e, anders blijf je idd aan de gang.

@ Mo : dat wordt wel een hele sneue meet want ik denk niet dat veel mensen ook nog eens overdag in Utrecht gaan hangen.
Komt een andere keer wel. En wellicht dat ik dan later die avond kan aanschuiven als het eten niet te lang uitloopt.

Kom ik wel als het leuk wordt, om 23.00 als iedereen stomdronken is
pi_62007757
een dronken Mo

nee, ik ga écht nuchter blijven, écht...
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 21:20:44 #58
14746 k_i_m
pi_62007767
Ja, maar een meeting zonder onze grote inspiratrice vind ik nou ook weer zowat .
In my life
Why do I smile
pi_62007777
Oh, als het twee weken laten is, kom ik misschien wel
  maandag 29 september 2008 @ 21:21:26 #60
14746 k_i_m
pi_62007795
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef SHE het volgende:

Kom ik wel als het leuk wordt, om 23.00 als iedereen stomdronken is
Als ik weer in de trein terug zit .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 21:21:50 #61
14746 k_i_m
pi_62007808
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als het twee weken laten is, kom ik misschien wel
JA ZIEJEWEL! HET MOET LATER! .
In my life
Why do I smile
pi_62007822
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar een meeting zonder onze grote inspiratrice vind ik nou ook weer zowat .
Het is toch een slank de...... in meet en geen SHE meet?
Natuurlijk wel jammer dat SHE niet kan
  maandag 29 september 2008 @ 21:26:53 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62007987
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

JA ZIEJEWEL! HET MOET LATER! .
MUAHHAHAHAHAHHAHA

Ik zet 5 euro in op de verzetting

Oh en sorry dames, dit was ECHT niet mijn bedoeling.
maar ja, er zijn wel goede redenen voor om het naar einde van de maand te schuiven

- iedereen is dan weer rijk : dus kan er meer gezopen worden : dus Mo is extra grappig
- Coldfeet kan dan ook
- CHicolate heeft tegen die tijd wel een kutsmoes verzonnen voor haar ouders
- Greysie komt dan ook
- En de nieuwelingen die erbij zijn gekomen dan ook
- Tinkepink heeft dan weer nieuwe opdrachten gescoord bij multinationals en is dan filthy rich

En dan zijn we met zijn twintigen en is iedereen bang voor ons

En nu houd ik mijn bek, want ik ben gemeen.
pi_62008119
Ho, ik zei misschien he... Ik acht het niet onmogelijk dat ik dat weekend naar een feestje moet van een vriend in de buurt van Utrecht.
Ik ga sowieso de hele avond water drinken, mocht ik komen; de laatste echte Fok!meet was ik zo dronken dat ik me het laatste deel niet herinner
Mijn imago, wat doe je
pi_62008398
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef SHE het volgende:

[..]

MUAHHAHAHAHAHHAHA

Ik zet 5 euro in op de verzetting

Oh en sorry dames, dit was ECHT niet mijn bedoeling.
maar ja, er zijn wel goede redenen voor om het naar einde van de maand te schuiven

- iedereen is dan weer rijk : dus kan er meer gezopen worden : dus Mo is extra grappig
- Coldfeet kan dan ook
- CHicolate heeft tegen die tijd wel een kutsmoes verzonnen voor haar ouders
- Greysie komt dan ook
- En de nieuwelingen die erbij zijn gekomen dan ook
- Tinkepink heeft dan weer nieuwe opdrachten gescoord bij multinationals en is dan filthy rich

En dan zijn we met zijn twintigen en is iedereen bang voor ons

En nu houd ik mijn bek, want ik ben gemeen.
En 2 weken later zit ik in Japan!
De 11e 's middags zou ik trouwens wel tof vinden want dan kan ik 's avonds leuk naar Voicst in Paradiso.
pi_62009883
men doet maar met verplaatsen, ik zie wel of ik kan. Beetje voor niets deze datum vrijgehouden
Ja doei.
pi_62009952
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is toch een slank de...... in meet en geen SHE meet?
Natuurlijk wel jammer dat SHE niet kan
eens, al blijft het jammer dat SHE niet kan, er zijn 8 andere dames die wél kunnen en komen.
Daarbij zijn Viking, Merel en VS dan als ik me niet vergis al in Utrecht voor hun zaken-meet en zouden zij daarna doorkomen?

Ook heb ik altijd genoeg geld voor drank
Ja doei.
pi_62010067
Het is niet dat dit de enige meet gaat worden toch? En er kunnen altijd wel mensen niet, laat het daar dan niet van afhangen. Ik zou zeggen, gewoon door laten gaan. Anders blijf je verplaatsen en das pas echt jammer. Rest komt een andere keer wel .

Zo, wie opent er een nieuw topic, voor de volgende meet?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62010144
lijkt me dat er dan zodra de meet is geweest de 11e er een nieuw plan komt?

er is geen moment dat iedereen kan, dat is nagenoeg onmogelijk te plannen, of je moet iets een jaar van te voren afspreken... maarja, of je daar nu zin in moet hebben? Al kunnen we natuurlijk een soort van 'jubilieum-meet' organiseren ter herinnering aan de eerste meet op 11 oktober (of 10, wat er dan ook op een zaterdag is) 2009
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 22:24:10 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62010243
Is ook zo moppies, ik zat maar wat te drammen.
Als het meezit kan ik gewoon nog aanschuiven, als jullie niet na elven alweer opgerot zijn.
En zo niet, dan mag ik beslissen wat we de volgende meet doen. En de tijd. En dat datum
* stampvoet*
  maandag 29 september 2008 @ 22:27:23 #71
14746 k_i_m
pi_62010370
Voor mij is het makkelijk. Mijn wederhelft moet regelmatig werken in het weekend, dus ik moet vantevoren opvang regelen. Als er een meeting is waarbij niet iedereen komt die ik graag zou willen meeten, en twee weken later wel, dan kies ik voor twee weken later. Zovaak ga ik nou ook de deur niet meer uit, dus dan moet het wel the whole deal zijn.
In my life
Why do I smile
pi_62010445
ja, maar als dan vervolgens de meeting wordt afgezegd en de mensen die JIJ niet wilt meeten dus uberhaupt niemand kunnen meeten omdat zij op de hernieuwde datum niet kunnen is dat ook een beetje sneu
Ja doei.
pi_62010446
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Voor mij is het makkelijk. Mijn wederhelft moet regelmatig werken in het weekend, dus ik moet vantevoren opvang regelen. Als er een meeting is waarbij niet iedereen komt die ik graag zou willen meeten, en twee weken later wel, dan kies ik voor twee weken later. Zovaak ga ik nou ook de deur niet meer uit, dus dan moet het wel the whole deal zijn.
Niemand neemt het je toch kwalijk als je niet komt of kunt op deze datum?
pi_62010482
MoBlo zullen we gewoon met zijn tweeen gaan meeten die dag?
  maandag 29 september 2008 @ 22:31:27 #75
14746 k_i_m
pi_62010534
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar als dan vervolgens de meeting wordt afgezegd en de mensen die JIJ niet wilt meeten dus uberhaupt niemand kunnen meeten omdat zij op de hernieuwde datum niet kunnen is dat ook een beetje sneu
Dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Maar het leukst is wel als er zoveel mogelijk mensen kunnen, bedoelde ik daarmee te zeggen. Niet dat er straks drie mensen zitten omdat dat nou eenmaal op die datum was afgesproken.
In my life
Why do I smile
pi_62010628
deze datum staat inmiddels echt al 3 maanden vast ofzo? En om dan anderhalve week voor die datum weer te gaan schuiven lijkt me niet echt ideaal

er komen (tenzij het echt super kut blijft te zijn ) vast nog wel meer meets, en daar zullen ook mensen zijn die er de eerste keer niet bij waren, en ook zullen er dan mensen niet zijn die er de eerste keer wel waren....

Blijven schuiven totdat er 'zoveel mogelijk mensen' kunnen is tot een maand van tevoren nog wel haalbaar, maar inmiddels zitten ook mijn weekends weer redelijk vol, en heb ik omdat de meetdatum vaststond hieromheen geplanned... verzetten is voor mij niet écht een geweldige optie
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 30 september 2008 @ 02:13:53 #77
70532 loveli
N
pi_62015116
Ik moet nog afspreken dat ik die dag eerder begin met werken. Mocht er een meerderheid voor verschuiven zijn, dan graag snel melden en beslissen. Wat betreft datum ben ik zo flexibel als maar kan, wat betreft tijdstip heb ik minder vrijheid. Ik zit er trouwens op het moment behoorlijk doorheen, te veel (over)gewerkt en er zitten een hoop dingen niet mee.

In principe ga ik met de auto naar de meet, samen-reis indicatie is Delft en omstreken.
crap in = crap out
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:44:53 #78
331 Merel
Be here now.
pi_62016525
Hm, tja, pf, ik weet niet. Aan de ene kant denk ik "zie je wel, stelletje zeikwijven, het was wel te verwachten dat die meeting in het water zou vallen" Ik heb de datum vrijgehouden en ik zou het jammer vinden als het nu niet door ging of verplaatst werd, want dan heb ik me voor niks zitten verheugen Maar tegelijkertijd vind ik ook dat het weinig zin heeft om met een klein groepje af te spreken als een grotere groep twee weken later alsnog bij elkaar komt.

Dus zie maar wat jullie doen, ik ga me er niet mee bemoeien verder en ik hoor wel wie er wanneer komt. En dan beslis ik daarna wel!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62017691
Ik was het vorige topic niet echt bij maar hoe zijn we dan op deze datum gekomen?
pi_62017769
we hebben gewoon een 'willekeurige' zaterdag geroepen, toen riepen er veel mensen: 'JA!' en toen was het een feit.

Maargoed... twee weken later zullen er wrsch ook andere mensen niet kunnen (waaronder ik ) dus ja.. als je me perse niet wilt ontmoeten moet je maar verplaatsen
Ja doei.
pi_62017844
Zo gaat het altijd, bij praktisch elke meeting. Er zijn altijd mensen die uiteindelijk niet kunnen. Mensen die altijd zeggen dat ze komen, maar er uiteindelijk nooit bij zijn. En anderen die altijd niet kunnen omdat ze veel te druk zijn.

Wie wil jou nu niet ontmoeten moblo?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62017958
*grin*

ik had me wel verheugd op een avondje mexicaans eten + drank
Ja doei.
pi_62018066
Wat mij betreft gaat het gewoon door op de 11e. SHE gaat dan gewoon op de thee bij d'r moeder en dan kan ze toch komen. En anders komt ze later, áls ze maar komt. Bij succes plannen we snel een nieuwe meet en dan kunnen ook diegenen komen die nu niet kunnen en degenen die het niet leuk vonden de 1e keer zeggen dan gewoon dat ze niet kunnen. Opgelost.
pi_62018156
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Wat mij betreft gaat het gewoon door op de 11e. SHE gaat dan gewoon op de thee bij d'r moeder en dan kan ze toch komen. En anders komt ze later, áls ze maar komt. Bij succes plannen we snel een nieuwe meet en dan kunnen ook diegenen komen die nu niet kunnen en degenen die het niet leuk vonden de 1e keer zeggen dan gewoon dat ze niet kunnen. Opgelost.
dat zei ik

Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:33:06 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62018461
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:00 schreef YPPY het volgende:
Zo gaat het altijd, bij praktisch elke meeting. Er zijn altijd mensen die uiteindelijk niet kunnen. Mensen die altijd zeggen dat ze komen, maar er uiteindelijk nooit bij zijn. En anderen die altijd niet kunnen omdat ze veel te druk zijn.

Wie wil jou nu niet ontmoeten moblo?
Ik kan iets gemist hebben, maar dit is bij niemand hier van toepassing.

@ Co: de thee lijkt me geen optie, want ik moet sowieso mee uit eten. Jullie moet dus zorgen dat jullie niet meteen na het eten wegrennen. Hopelijk gaan we een beetje vroeg, dan kan ik rond 22.00 aanschuiven
pi_62018468
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zei ik

Ja maar jij zei het zo wollig, dat ik dacht dat moet ik even kort en bondig resumeren
pi_62018503
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik kan iets gemist hebben, maar dit is bij niemand hier van toepassing.

@ Co: de thee lijkt me geen optie, want ik moet sowieso mee uit eten. Jullie moet dus zorgen dat jullie niet meteen na het eten wegrennen. Hopelijk gaan we een beetje vroeg, dan kan ik rond 22.00 aanschuiven
Je moet je ma ervan overtuigen dat een high tea iets superhips is. (ik vind dat trouwens een verdomd leuk idee voor een volgende meet!).

Ik denk dat ik er nog wel zit om 22 uur!!
pi_62018548
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar jij zei het zo wollig, dat ik dacht dat moet ik even kort en bondig resumeren
wollig
Ja doei.
pi_62018558
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:35 schreef conleche het volgende:

[..]
Ik denk dat ik er nog wel zit om 22 uur!!
idem
Ja doei.
pi_62018563
Ik denk het ook wel.

Co, jij komt toch ook uit A'dam? Hoe ga je terug?
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:50:30 #91
331 Merel
Be here now.
pi_62018810
Ik was wel van plan om er een latertje van te maken hoor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62018914
even kijken tot hoe laat ik nog terug kan
Ja doei.
pi_62018960
23.53

en eventueel zou 00.53 ook kunnen maar dan doe ik er 2 (!!!!) uur over, dus ik denk dat ik ga voor die van 23.53
Ja doei.
pi_62019100
Is er al besloten of de middag ook doorgaat?
pi_62019230
ik ben er als er mensen zijn 's middags hoor
Ja doei.
pi_62020012
en ik ben dr bij voor de 2e meet als de datum ruim vtv geregeld is, kan ik het op mijn werk ook regelen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62020293
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk het ook wel.

Co, jij komt toch ook uit A'dam? Hoe ga je terug?
Trein! Kan ik tenminste wat drinken en zulks..
pi_62020343
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Trein! Kan ik tenminste wat drinken en zulks..
Dan wil ik graag met je meereizen
pi_62020442
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan wil ik graag met je meereizen
Gezellig! Ik vertrek van het Amstel en jij? Moet wel werken, dus ik kan niet veel eerder dan 20 uur in Utrecht zijn, maar vooral op de terugweg is het fijner om samen te reizen denk ik.
pi_62020708
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Gezellig! Ik vertrek van het Amstel en jij? Moet wel werken, dus ik kan niet veel eerder dan 20 uur in Utrecht zijn, maar vooral op de terugweg is het fijner om samen te reizen denk ik.
Amstel is prima, Muiderpoort is wel iets dichterbij voor mij maar naar Amstel gaan er meer treinen

Ik ga denk ik pas 's middags, maar op de terugweg samen reizen is wel fijn Zeker omdat ik een ramp ben in de weg terugvinden.

Ik ga denk ik maar een plattegrondje ofzo uitprinten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')