Gaan jullie op de terugweg via Weesp? *treinnoob* Er valt opeens heel veel te regelen met mijn oudersquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Amstel is prima, Muiderpoort is wel iets dichterbij voor mij maar naar Amstel gaan er meer treinen
Ik ga denk ik pas 's middags, maar op de terugweg samen reizen is wel fijnZeker omdat ik een ramp ben in de weg terugvinden.
Ik ga denk ik maar een plattegrondje ofzo uitprinten
Ja kloptquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet terug naar Hilversum. Volgens mij stoppen inmiddels alle treinen richting Amsterdam in Hilversum, dus van Utrecht naar Hilversum (ik neem aan dat je ook niet al te laat terug gaat) kunnen we samen.
Nee, treinen vanuit Weesp stoppen niet op Amstel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaan jullie op de terugweg via Weesp? *treinnoob* Er valt opeens heel veel te regelen met mijn ouders, maar vind het stiekem zelf ook wel prettiger om een stukje met anderen mee te reizen
.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga met de trein van Utrecht naar Delft. Als dat nachtnet wordt, kom ik langs Amsterdam, Schiphol, Leiden en Den Haag. Als ik nog een reguliere trein haal ga ik via Rotterdam. En ik ben stoer dus ik vind het best om alleen te reizen![]()
Laat even weten hoe stoer je bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 02:13 schreef loveli het volgende:
In principe ga ik met de auto naar de meet, samen-reis indicatie is Delft en omstreken.
Aangezien mijn vrolijke wekkertje de volgende dag om 7 uur weer afgaat wil ik eigenlijk wel rond een uur of 12 uiterlijk thuis zijn. Dus dat komt goed uit!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat was inderdaad de nog makkelijkere weg, via Hilversum naar Almere, dan hoef ik niet eens over te stappen (die gaat ieder uur, op het halve). Maar uhm, hoe laat zou jij teruggaan?
Ik moet uiterlijk de trein van half 12 hebben.
Oh dat is inderdaad mooiquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aangezien mijn vrolijke wekkertje de volgende dag om 7 uur weer afgaat wil ik eigenlijk wel rond een uur of 12 uiterlijk thuis zijn. Dus dat komt goed uit!
Bedankt trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, treinen vanuit Weesp stoppen niet op Amstel.
Via Muiderpoort gaan er dan weer wel treinen, maar alleen stoptreinen, dus OV-technisch gezien is Amstel voor mij handiger. Al is Muiderpoort iets dichterbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bedankt trouwens. Voor mij is Weesp het verbindingspunt tussen mijn stad en de rest van de wereld, bijna alle treinen gaan via Weesp
. Weer wat geleerd.
Lief aanbod! Ik hou me zeker aanbevolenquote:
het was al gewoon de 11e geblevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
HoiIk kom de 11e of niet. De weken erna zijn alle helemaal volgepland met verjaardagen en Kur.
Ha, ben je terug?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
MooiViking, ik en Merel zijn trouwens 's middags al in Utrecht. Als je zijn hebt in "businesstalk" kun je wel aanschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |