* Crazy-M bind logi vast in het topic.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind logi vast in het topic.
Je bent er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dit nog echt vraagt enzoquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Had ik deze vandaag al gepost?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
GRTDOJW > werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef renedis het volgende:
mijn aanmaak reactie ging niet zo snel
moest precies weer eens op dat moment een telefoontje afhandelen!
WIJ ZIJN DE LEDEN VAN DE HONGERLIJERS CLUB,quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE LEDEN VAN DE SCHAPENBATSERSCLUB,
DE SCHAPENBATSERSCLUB
DE SCHAPENBATSERSCLUB![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
En hebben we al zin in maandag?
doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
zit ze niet zo te plagenquote:
Ja, kan ik WEER mijn collega de tering in schelden, en hier ruzie maken met mensen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
ik was wel van plan om maandag weer naar het werk te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he.. dat is het laatste waar ik aan denk.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp, ik moet nu echt die laptops even afmaken ROKUH!
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Iedereen die nu over maandag praat, negeer ik de komende tijd..
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
dat typt niet fijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind logi vast in het topic.
Je bent er weer
DINSDAG?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
Montagquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
ik wil ook borrelen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!
Vanavond maar even een borreltje pakken... heb ik wel nodig!
zo wat heb jij een kutleven zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
pwnd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef crazy987 het volgende:
ik moest zoeken![]()
en wij hebben weer vlaaien
gisteren ook al
helaas lust ik ze niet
zo en wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
Haha nooit verkeerd een lach tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
droogklootquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
nu mag het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook
want: NIET DOOOOOOEEEEEENNNNN, dalijk ga je weer knoeien!
Na uquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
echte mannen doen dat met vloeibare stikstof
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets ja!
en suiker in de cola mocht ook niet!
Leer borrelenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook
want: NIET DOOOOOOEEEEEENNNNN, dalijk ga je weer knoeien!
om een spoetnik te maken..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?
Maar dat geeft ook zon pest zooi!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ow en nu mag ik met uit eten (anders krijg ik weer rare opmerkingen) niet spelen met de kaarsen / kaarsvet
daar ging het van schuimen en dat vond ik leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?
Ze hebben wel jupilerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Leer borrelen!
Dit noem ik nou echt borrelen..
Met ze 4en in een bad voor 1 persoon!
[ afbeelding ]
haha bij ons bij de wok heb je dan die kaarsen met een veer er onder (zodaat het lijkt alsof ze altijd lang/groot zijn)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ow en nu mag ik met uit eten (anders krijg ik weer rare opmerkingen) niet spelen met de kaarsen / kaarsvet
werk jij soms bij maandagquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Knoien?
PROEST, doet me aan iemand denken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Vanavond stappen dan zie ik misschien weer,
Morgen stappen waarop ik weer zie
woei,
en maandag: WERKEN
jaja, jongens en meisjes, tripacks en sgeles, de Maandag komt al om de hoek kijken
Nee, de maandag komt altijd bij mij langsquote:
ach jahquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
die ronja snapt er niks van dat ik thuis ben
komt ze wel bij me liggen zo van hallo ik ben er ook nog
maar wel verder met slapen als ik d'r negeer
Ronja is je huisdier?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
gaat ze anders ergens heen als je moet werken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
eerrmmm.... ik zeg maar niksquote:
nee haar manquote:
zeker wel leuk,quote:
Heet jouw vriendin zo ?quote:
owh.. je had al tekst en uitleg gegevenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker wel leuk,
ik zal meteen ff de andere ook antwoord geven
Ronja is onze labrador van nu een half jaar
ja ze is enorm gegroeit alleen ben ik mn fototoestel kwijt dus even geen foto's van nu![]()
ze is wel thuis als ik ben werken maar dan in de bench en nu mag ze gewoon vrij zijn natuurlijk
en nu ligt ze om de hoek van de tafel me echt met enorme puppy ogen aan te kijken!
zo maar even een rondje met d'r lopen heb ik ook weer oefening gehad!
is een bekende naam. Van Hans ANders?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee hoor die heet anders
aahwwquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker wel leuk,
ik zal meteen ff de andere ook antwoord geven
Ronja is onze labrador van nu een half jaar
ja ze is enorm gegroeit alleen ben ik mn fototoestel kwijt dus even geen foto's van nu![]()
ze is wel thuis als ik ben werken maar dan in de bench en nu mag ze gewoon vrij zijn natuurlijk
en nu ligt ze om de hoek van de tafel me echt met enorme puppy ogen aan te kijken!
zo maar even een rondje met d'r lopen heb ik ook weer oefening gehad!
jah mr E togquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee hoor die heet anders
jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
owh.. je had al tekst en uitleg gegeven
good luck!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
oke nu gaat het vloerkleed eraan ik ben ff een blokje om!
tot zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
Haha succes!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
toedeliedokiedaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
jah, eigenlijk zo tegen 13:00 aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook zometeen pas.. is nog ff te vroeg
zo iets ja.. ietsjes eerder af en toe (of later) maar meestal om 13:00quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, eigenlijk zo tegen 13:00 aan
uuuhm.. morgen naar hoogvliet toe, naar oude vrienden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor het weekend?!
Ik eet meestal rond 12:30quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
zo iets ja.. ietsjes eerder af en toe (of later) maar meestal om 13:00
ehm, stappen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor het weekend?!
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. morgen naar hoogvliet toe, naar oude vrienden.
zondag een toertocht met de autoclub.
en jij?
ik volg je voorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, stappen?
Bier drinken, mensen zien
heey gila waar kommiej vandaan dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..
Zaterdag eerst uitslapen!
Daarna helpen met verfen bij het nieuwe huis van mijn neef en zijn vriendin.
Zaterdagavond denk ik stappen al weet ik het niet zeker of ik daar trek in heb. (Stappen in eigen buurt is beetje heel erg saai)
Zondag weer uitslapen![]()
Dan waarschijnlijk naar scheveningen & den haag nieuwe schoenen kopen
Zoetermeer..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heey gila waar kommiej vandaan dan?
oftewel sweetlakecityquote:
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..
Zaterdag eerst uitslapen!
Daarna helpen met verfen bij het nieuwe huis van mijn neef en zijn vriendin.
Zaterdagavond denk ik stappen al weet ik het niet zeker of ik daar trek in heb. (Stappen in eigen buurt is beetje heel erg saai)
Zondag weer uitslapen![]()
Dan waarschijnlijk naar scheveningen & den haag nieuwe schoenen kopen
Geen idee kom er nooit vind maar prutquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oftewel sweetlakecity![]()
aha is dat stadshart nou weer iets... lange tijd was het slecht vanwege hangjeugd
ik moet eerlijk zeggen.. vind zoetermeer niet verkeerd hoor.. veel beter dan Gouda waar ik normaal gesproken heen gaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oftewel sweetlakecity![]()
aha is dat stadshart nou weer iets... lange tijd was het slecht vanwege hangjeugd
Jah ik ga ook eerst naar scheveningen *koopt kleding bij de skihut (klinkt fouter dan dat het is)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"
van de week in mijn pauze even door de stad gelopen voor schoenen, kon nergens slagen
er zijn tig schoenenwinkelsquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"
van de week in mijn pauze even door de stad gelopen voor schoenen, kon nergens slagen
Zo ben ik weer!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ik ben geboren in den haagquote:
draakje is nog even weg.. hond uitlaten (jup, alweer!)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ben ik weer!
Wat voor borrel zou je willen draakje, ben wel benieuwd wat je lekker vind eigenlijk
Met welke reden verhuist naar een dorpquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben geboren in den haagmaar woon sinds kort in een lief klein dorpje vlakbij Dordrecht
welkom heer droxzquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ben ik weer!
Wat voor borrel zou je willen draakje, ben wel benieuwd wat je lekker vind eigenlijk
de liefdequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Met welke reden verhuist naar een dorp?
Fack.. jou!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN DE L
WE HEBBEN DE Y
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE D
WE HEBBEN DE A![]()
![]()
WAT O WAT KRIJG JE DAN ???![]()
![]()
LYNDA![]()
![]()
![]()
De post waar GilaMonyet Drizzt begroetquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het topic waar Drizzt in de bieb zit en achter de uitleenbalie alleen maar zit te Fok!ken
aaaah how cute,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de liefdemijn lief
woont daar en ik had het ook wel gezien met de 'grote' stad
aaah hoe liefquote:
Mogguh mop!quote:
overdosis red-bull ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN DE L
WE HEBBEN DE Y
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE D
WE HEBBEN DE A![]()
![]()
WAT O WAT KRIJG JE DAN ???![]()
![]()
LYNDA![]()
![]()
![]()
Is het al half 6?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom heer droxz
alles naar wens ?
Hehe, ik kom zelf ook uit een dorp.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de liefdemijn lief
woont daar en ik had het ook wel gezien met de 'grote' stad
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, ik kom zelf ook uit een dorp.
Lieftst ga ik ook weer terug als ik op mezelf ga wonen.
Veel relaxder dan de stad
Jawel.. tot er iemand op zolder een poging deed tot mijn wakker maken en het nog lukte ookquote:
Ben ik soms ook wel..quote:
komt goed hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah how cute,
nu breekt mijn hart![]()
![]()
![]()
![]()
Jah.. het relaxde is dat je al die winkels hebt enzo die je bij dorp niet heb.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)
En daarom wonen wij (ouders en ik dus) in een dorp.. Hoef maar 10 minuten te fietsen en ik sta op het waagplein (kroegenplein Alkmaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)
zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa meneer is weer hyper![]()
bijna weekend heh
Doeeiquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom wonen wij (ouders en ik dus) in een dorp.. Hoef maar 10 minuten te fietsen en ik sta op het waagplein (kroegenplein Alkmaar)
Nou ajuu
Dat weet ikquote:
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
komt goed hoor
* tripack geeft Crazy-M een potje Lijm
dat zeg ik, Gamma Weekend!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
heb maar 1 kopje thee op, en wat water.
Meer niet.
Maar wel bijna weekend![]()
![]()
![]()
Oei, das minder!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Jawel.. tot er iemand op zolder een poging deed tot mijn wakker maken en het nog lukte ook
[..]
Ben ik soms ook wel..
Zo ik ga de boel maar eens helpen boven en poging doen tot alvast TV te verhuizen en wat kleding.. Vanavond op zolder slapen.. Languit gestrekt, overdwars, onder nieuw dekbed, op 4 nieuwe kussens in mijn nieuwe bed!
Whahah doet me denken aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.
Happy hanging
Junkquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef renedis het volgende:
[..]
dat zeg ik, Gamma-hydroxybutyraat!
maar ook weer bijna zondag avondquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
Meer niet.
![]()
![]()
en:quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maar ook weer bijna zondag avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen zeggen het ook wel eens van mij, dat is heul niet waar!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
Meer niet.
![]()
![]()
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavondquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen zeggen het ook wel eens van mij, dat is heul niet waar!
Ik drink al bijna geen redbull meer, en met koffie ben ik aan het minderen hahaha
ik wou het nog net niet zeggenquote:
en 20 in de ochtendquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavond
maar jah, is 1 blikje in de middag
en ik ben nog wel tegen de hangjeugdquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.
Happy hanging
Das niet veul nee!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavond
maar jah, is 1 blikje in de middag
ik bel sexlijnen altijd anoniemquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Waarom blijven sommige mensen toch anoniem bellen...
Ik neem niet op! JOEHOE!
Sorry, maar als je alleen sexlijnen belt krijg je hooguit z'n moeder aan de lijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bel sexlijnen altijd anoniem
maar krijg nooit iemand aan de lijn...
Droxz !!! neem eens op joh
euhm....quote:
neeeeeh neeeehhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders dan jullie van mij zouden verwachten, dat heb ik nog nooit gehad!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
|quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
euhm....
het is bijna weekenddus veel onzinnige praat
het ene moment kwam ik van koffiebreak en het volgende moment was het alweer tijd voor de volgende koffiebreakquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aawh.. ik niet had ik het maar druk dan gaat de dag stuk sneller
nope, is wel een tijd geweest dat ik er 4 in een halve dag dronkquote:
Sorry, ik heb even een schorre stem, en kan even niet "door" voor een 18 jarige blondine...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah, nu hoor je erbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik ben nog wel tegen de hangjeugd
nouw, waar ik eerst werkte,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet veul nee!
Zal ik maar zeggen wat ik wegdronk in 1 week
hahahaha,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, maar als je alleen sexlijnen belt krijg je hooguit z'n moeder aan de lijn
Eetse en tot straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
De middagquote:
jij staat er niet tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha,
jou uitleg over je moeder (smsje) vond ik trouwens ook wel geinig!
4 a 5 dagen dronk ik een tree leegquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nouw, waar ik eerst werkte,
4 man (dat was alles wat er werkte)
1 tree redbull per 2 dagen
Daarom moeten jullie even posten ja!quote:
tot nooitquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
ow zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaat
dus 4 tot 5 per dag ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 a 5 dagen dronk ik een tree leeg
Ik haal expres geen nieuwe meer, dus thuis drink ik al geen redbull meer!
Jij bent veel te lief voor een kutuserquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Ik sta er idd nog niet eens tussen!quote:
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!
je deot er wel moeite voorquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
zoiets, als ik er dus b.v 1 avond niet ben, haal ik dat dus op een andere dag weer inquote:
Oja, sorry, ik ben te lui om te stemmen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Haha.. iemand wilt graag een kutuser zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je deot er wel moeite voorben ik neit van je gewent
IK ben ergerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de war
Ik heb hier serieus op mijn werk nog geen moer gedaan,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je deot er wel moeite voorben ik neit van je gewent
Ja jij bent inderdaad erger!quote:
jij hebt te weinig koffie op.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!
En je moeder heeft ook een lul met schaamlippen man!
Wat moet ik hier nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!
En je moeder heeft ook een lul met schaamlippen man!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja jij bent inderdaad erger!
Komt Crazy-M laatst bij de slager he;
"Hé SlagerDoe mij die mastodontisch grote paardenworst die daar in de etalage ligt
![]()
"
Slager: - UhhhOkee... neem je hem zo mee of moet ie in plakjes
"Hé, waar zie je me voor aan, me reet is toch zeker geen sjoelbak?![]()
"
Slager:
JFGI !!quote:
hahaha, ik moest lachen, wat doen je!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Hé SlagerDoe mij die mastodontisch grote paardenworst die daar in de etalage ligt
![]()
"
"
Slager:
Dat klopt, en ben niet de vrolijkste.... zo maar even lunchen en rokenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hebt te weinig koffie op.....slaat nergens op man
ik had als opdracht 13 pc's een clean image erop te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus op mijn werk nog geen moer gedaan,
volgens mij moet ik daar eens moeite gaan doen
Bij deze wens ik door iedereen aangesproken te worden met 'De Eindbaas'quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik moest lachen, wat doen je!![]()
ik ookquote:
Pruttelquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
"
"
Slager:
Eindbaas gaat wat ver, maar het idee is wel goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij deze wens ik door iedereen aangesproken te worden met 'De Eindbaas'
Ik heb een chagrijnige Droxz laten lachen![]()
De Eindbaasquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindbaas gaat wat ver, maar het idee is wel goed
Ik moet hier 2 laptops afmaken, 1 vaag excel probleem oplossen (AARGH!),quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had als opdracht 13 pc's een clean image erop te zetten.
Moet er nog 42 staan er aan, rest al gedaan.
Alleen maar aanzetten, f12, netwerkboot, image starten klaar
Ook goed!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
mijn god ik werk hier met open officekrijg ik opeens dit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
GASTquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
dat is waar en het is een zwaar beroep, denk ik. maar ik ben vandaag zo melig dat ik hier enrom om kan lachenquote:
tinypic geblokkeert hierquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me ook zwaar idd! maar ook wel weer mooi!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is waar en het is een zwaar beroep, denk ik. maar ik ben vandaag zo melig dat ik hier enrom om kan lachen![]()
o ja ?quote:
o zo, snap hemquote:
was even aan het teruglezen, en toen zag ik wat jij bedoeldequote:
newbiequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:59 schreef Logician het volgende:
zucht okay newbies let op!
JFGI: Just fucking google it.
TGIF: Thank god it's friday
koekje er bij?
smakelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:00 schreef Logician het volgende:
oh kut.. ik heb al lunch, bijna vergeten
chocoladekoekje ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:59 schreef Logician het volgende:
zucht okay newbies let op!
JFGI: Just fucking google it.
TGIF: Thank god it's friday
koekje er bij?
Hehe weet je al hoe die er uit gaat zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:07 schreef lynda het volgende:
Nieuw dekbed halen.. op kosten van mama!!
Ja wit en 2 bij 2 meterquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe weet je al hoe die er uit gaat zien?
Hey barra!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
whats up people!
alles goed hier!?
Barra heeft zo nog even meeting!
altijd leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:07 schreef lynda het volgende:
Nieuw dekbed halen.. op kosten van mama!!
ik denk wit na een paar wekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe weet je al hoe die er uit gaat zien?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey barra!
Nog een meeting.. het is vrijdag hoor doe is rustig aan!
normaal wel jahquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat problemen hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
Fijn weekend alvast Sgele!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat problemen hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
goooo sgelequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat geile meiden hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
Ik welquote:
Het is hier idd erg mooi weer! Lekker zonnetje, zo maar even lunchen/roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wel
Vanmorgen was het echt onmenselijk koud op de motor, maar de terugweg wordt wel relaxed denk ik
Ja ben ff naar buiten gelopen ziet er wel lekker uit idd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier idd erg mooi weer! Lekker zonnetje, zo maar even lunchen/roken!
Vlakbij Sloterdijkquote:
hier moerdijkquote:
lool.. offe press any keyquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
Altijd leuk als er een klant belt dat er opeens allemaal rook uit zijn pc komt![]()
"wat moet ik doen?"
"de computer uitzetten!!"
" ohh ja.. wacht even" ...
dat is een oude bekende heh..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lool.. offe press any key!
Ja wat is de any key?
WUAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is een oude bekende heh..
ik heb mee gemaakt: ik krijg mijn cd niet in de cd-rom speler. kwam ik daar, staat de pc op z'n kop...
Pfft.. jij ook al!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weg, prettig weekend allemaal en tot dinsdag!
fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weg, prettig weekend allemaal en tot dinsdag!
het kan nog erger:quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
WUAHAHAHHAHAHA
Zo dan ben je echt een koekenbakker!
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
het kan nog erger:
meneer? mijn draadloze muis doet het niet en ik heb de batterijen al vervangen.
kom ik langs: draait een batterij om en hij doet het!
met ambtenaren die nooit een pc hadden mogen aanraken..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...
Trouwens die laatste paar uurtjes gan LANGZAAAAAAAAAAM
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...
Trouwens die laatste paar uurtjes gan LANGZAAAAAAAAAAM
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.
Klant gaat bellen:
Ja hij doet het niet!
ik: Ik kom wel ff langs....
ik: aha, misschien moet je de ontvanger aansluiten, dat vind die muis wel prettig
Wat is het trouwens weer rustig hier zeg?quote:
Haha lekker slim..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.
Klant gaat bellen:
Ja hij doet het niet!
ik: Ik kom wel ff langs....
ik: aha, misschien moet je de ontvanger aansluiten, dat vind die muis wel prettig
Djeez, dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
ik een keer 1tje:
hij: ik kan men muisniet vinden!
ik: moet je even een mapje kaas aanmaken, dan komt die wel
hij: oke *klik*
2 minuten later
hij: nou ik heb een mapje kaas aangemaakt maar hij komt nog niet hoor
ik: ik kom er wel even aan
Haha heel nice..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
ik een keer 1tje:
hij: ik kan men muisniet vinden!
ik: moet je even een mapje kaas aanmaken, dan komt die wel
hij: oke *klik*
2 minuten later
hij: nou ik heb een mapje kaas aangemaakt maar hij komt nog niet hoor
ik: ik kom er wel even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |