de liefdequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Met welke reden verhuist naar een dorp?
Fack.. jou!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN DE L
WE HEBBEN DE Y
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE D
WE HEBBEN DE A![]()
![]()
WAT O WAT KRIJG JE DAN ???![]()
![]()
LYNDA![]()
![]()
![]()
De post waar GilaMonyet Drizzt begroetquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het topic waar Drizzt in de bieb zit en achter de uitleenbalie alleen maar zit te Fok!ken
aaaah how cute,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de liefdemijn lief
woont daar en ik had het ook wel gezien met de 'grote' stad
aaah hoe liefquote:
Mogguh mop!quote:
overdosis red-bull ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN DE L
WE HEBBEN DE Y
WE HEBBEN DE N
WE HEBBEN DE D
WE HEBBEN DE A![]()
![]()
WAT O WAT KRIJG JE DAN ???![]()
![]()
LYNDA![]()
![]()
![]()
Is het al half 6?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom heer droxz
alles naar wens ?
Hehe, ik kom zelf ook uit een dorp.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de liefdemijn lief
woont daar en ik had het ook wel gezien met de 'grote' stad
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, ik kom zelf ook uit een dorp.
Lieftst ga ik ook weer terug als ik op mezelf ga wonen.
Veel relaxder dan de stad
Jawel.. tot er iemand op zolder een poging deed tot mijn wakker maken en het nog lukte ookquote:
Ben ik soms ook wel..quote:
komt goed hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah how cute,
nu breekt mijn hart![]()
![]()
![]()
![]()
Jah.. het relaxde is dat je al die winkels hebt enzo die je bij dorp niet heb.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)
En daarom wonen wij (ouders en ik dus) in een dorp.. Hoef maar 10 minuten te fietsen en ik sta op het waagplein (kroegenplein Alkmaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik ook.. stad is relaxt voor even.. maar op een gegeven moment word je er gek van (althans, ik dan)
zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa meneer is weer hyper![]()
bijna weekend heh
Doeeiquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom wonen wij (ouders en ik dus) in een dorp.. Hoef maar 10 minuten te fietsen en ik sta op het waagplein (kroegenplein Alkmaar)
Nou ajuu
Dat weet ikquote:
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
komt goed hoor
* tripack geeft Crazy-M een potje Lijm
dat zeg ik, Gamma Weekend!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
heb maar 1 kopje thee op, en wat water.
Meer niet.
Maar wel bijna weekend![]()
![]()
![]()
Oei, das minder!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Jawel.. tot er iemand op zolder een poging deed tot mijn wakker maken en het nog lukte ook
[..]
Ben ik soms ook wel..
Zo ik ga de boel maar eens helpen boven en poging doen tot alvast TV te verhuizen en wat kleding.. Vanavond op zolder slapen.. Languit gestrekt, overdwars, onder nieuw dekbed, op 4 nieuwe kussens in mijn nieuwe bed!
Whahah doet me denken aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.
Happy hanging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |