jah, eigenlijk zo tegen 13:00 aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:37 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook zometeen pas.. is nog ff te vroeg
zo iets ja.. ietsjes eerder af en toe (of later) maar meestal om 13:00quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, eigenlijk zo tegen 13:00 aan
uuuhm.. morgen naar hoogvliet toe, naar oude vrienden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor het weekend?!
Ik eet meestal rond 12:30quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:41 schreef renedis het volgende:
[..]
zo iets ja.. ietsjes eerder af en toe (of later) maar meestal om 13:00
ehm, stappen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk voor het weekend?!
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef renedis het volgende:
[..]
uuuhm.. morgen naar hoogvliet toe, naar oude vrienden.
zondag een toertocht met de autoclub.
en jij?
ik volg je voorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, stappen?
Bier drinken, mensen zien
heey gila waar kommiej vandaan dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..
Zaterdag eerst uitslapen!
Daarna helpen met verfen bij het nieuwe huis van mijn neef en zijn vriendin.
Zaterdagavond denk ik stappen al weet ik het niet zeker of ik daar trek in heb. (Stappen in eigen buurt is beetje heel erg saai)
Zondag weer uitslapen![]()
Dan waarschijnlijk naar scheveningen & den haag nieuwe schoenen kopen
Zoetermeer..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heey gila waar kommiej vandaan dan?
oftewel sweetlakecityquote:
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanaaf waarschijnlijk naar de bios..
Zaterdag eerst uitslapen!
Daarna helpen met verfen bij het nieuwe huis van mijn neef en zijn vriendin.
Zaterdagavond denk ik stappen al weet ik het niet zeker of ik daar trek in heb. (Stappen in eigen buurt is beetje heel erg saai)
Zondag weer uitslapen![]()
Dan waarschijnlijk naar scheveningen & den haag nieuwe schoenen kopen
Geen idee kom er nooit vind maar prutquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oftewel sweetlakecity![]()
aha is dat stadshart nou weer iets... lange tijd was het slecht vanwege hangjeugd
ik moet eerlijk zeggen.. vind zoetermeer niet verkeerd hoor.. veel beter dan Gouda waar ik normaal gesproken heen gaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oftewel sweetlakecity![]()
aha is dat stadshart nou weer iets... lange tijd was het slecht vanwege hangjeugd
Jah ik ga ook eerst naar scheveningen *koopt kleding bij de skihut (klinkt fouter dan dat het is)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"
van de week in mijn pauze even door de stad gelopen voor schoenen, kon nergens slagen
er zijn tig schoenenwinkelsquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vind denhaag eignelijk niet zo geweldig om te "stadten"
van de week in mijn pauze even door de stad gelopen voor schoenen, kon nergens slagen
Zo ben ik weer!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ik ben geboren in den haagquote:
draakje is nog even weg.. hond uitlaten (jup, alweer!)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ben ik weer!
Wat voor borrel zou je willen draakje, ben wel benieuwd wat je lekker vind eigenlijk
Met welke reden verhuist naar een dorpquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben geboren in den haagmaar woon sinds kort in een lief klein dorpje vlakbij Dordrecht
welkom heer droxzquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ben ik weer!
Wat voor borrel zou je willen draakje, ben wel benieuwd wat je lekker vind eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |