zit ze niet zo te plagenquote:
Ja, kan ik WEER mijn collega de tering in schelden, en hier ruzie maken met mensen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
En hebben we al zin in maandag?
ik was wel van plan om maandag weer naar het werk te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he.. dat is het laatste waar ik aan denk.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp, ik moet nu echt die laptops even afmaken ROKUH!
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Iedereen die nu over maandag praat, negeer ik de komende tijd..
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
dat typt niet fijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind logi vast in het topic.
Je bent er weer
DINSDAG?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
Montagquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
ik wil ook borrelen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!
Vanavond maar even een borreltje pakken... heb ik wel nodig!
zo wat heb jij een kutleven zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
pwnd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef crazy987 het volgende:
ik moest zoeken![]()
en wij hebben weer vlaaien
gisteren ook al
helaas lust ik ze niet
zo en wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
Haha nooit verkeerd een lach tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
droogklootquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
nu mag het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook
want: NIET DOOOOOOEEEEEENNNNN, dalijk ga je weer knoeien!
Na uquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
echte mannen doen dat met vloeibare stikstof
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets ja!
en suiker in de cola mocht ook niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |