* Crazy-M bind logi vast in het topic.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind logi vast in het topic.
Je bent er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dit nog echt vraagt enzoquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Had ik deze vandaag al gepost?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
GRTDOJW > werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef renedis het volgende:
mijn aanmaak reactie ging niet zo snel
moest precies weer eens op dat moment een telefoontje afhandelen!
WIJ ZIJN DE LEDEN VAN DE HONGERLIJERS CLUB,quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE LEDEN VAN DE SCHAPENBATSERSCLUB,
DE SCHAPENBATSERSCLUB
DE SCHAPENBATSERSCLUB![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
En hebben we al zin in maandag?
doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
zit ze niet zo te plagenquote:
Ja, kan ik WEER mijn collega de tering in schelden, en hier ruzie maken met mensen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalallaa
ik was wel van plan om maandag weer naar het werk te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he.. dat is het laatste waar ik aan denk.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp, ik moet nu echt die laptops even afmaken ROKUH!
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Iedereen die nu over maandag praat, negeer ik de komende tijd..
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
dat typt niet fijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind logi vast in het topic.
Je bent er weer
DINSDAG?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en die mensen die voor de grap maandag gaan zeggen... je mag ook gewoon zeggen dat ik je moet negeren!
Montagquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef GilaMonyet het volgende:
ik wil ook borrelen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDD!
Vanavond maar even een borreltje pakken... heb ik wel nodig!
zo wat heb jij een kutleven zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
pwnd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef crazy987 het volgende:
ik moest zoeken![]()
en wij hebben weer vlaaien
gisteren ook al
helaas lust ik ze niet
zo en wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik bedenk me net dat ik maandag vrij ben![]()
Nog 3 uurtjes begint m'n weekend, en die eindigt dinsdagochtend rond een uurtje of 10
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
Haha nooit verkeerd een lach tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk heel hard lachen![]()
ik ben niet goed in borrelen ja in alcohol vrij borrelen
droogklootquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rietje in een glas water...en blazen maar...wat is daar moeilijk aan?
ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
nu mag het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat mocht ik noooit doen kreeg ik op mn kop van
ja zoiets ja!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook
want: NIET DOOOOOOEEEEEENNNNN, dalijk ga je weer knoeien!
Na uquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
echte mannen doen dat met vloeibare stikstof
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zoiets ja!
en suiker in de cola mocht ook niet!
Leer borrelenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ook
want: NIET DOOOOOOEEEEEENNNNN, dalijk ga je weer knoeien!
om een spoetnik te maken..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?
Maar dat geeft ook zon pest zooi!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ow en nu mag ik met uit eten (anders krijg ik weer rare opmerkingen) niet spelen met de kaarsen / kaarsvet
daar ging het van schuimen en dat vond ik leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom zou je suiker in de cola doen dan?
Ze hebben wel jupilerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Leer borrelen!
Dit noem ik nou echt borrelen..
Met ze 4en in een bad voor 1 persoon!
[ afbeelding ]
haha bij ons bij de wok heb je dan die kaarsen met een veer er onder (zodaat het lijkt alsof ze altijd lang/groot zijn)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef draculettetje het volgende:
ow en nu mag ik met uit eten (anders krijg ik weer rare opmerkingen) niet spelen met de kaarsen / kaarsvet
werk jij soms bij maandagquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Knoien?
PROEST, doet me aan iemand denken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Vanavond stappen dan zie ik misschien weer,
Morgen stappen waarop ik weer zie
woei,
en maandag: WERKEN
jaja, jongens en meisjes, tripacks en sgeles, de Maandag komt al om de hoek kijken
Nee, de maandag komt altijd bij mij langsquote:
ach jahquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
die ronja snapt er niks van dat ik thuis ben
komt ze wel bij me liggen zo van hallo ik ben er ook nog
maar wel verder met slapen als ik d'r negeer
Ronja is je huisdier?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
gaat ze anders ergens heen als je moet werken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
eerrmmm.... ik zeg maar niksquote:
nee haar manquote:
zeker wel leuk,quote:
Heet jouw vriendin zo ?quote:
owh.. je had al tekst en uitleg gegevenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker wel leuk,
ik zal meteen ff de andere ook antwoord geven
Ronja is onze labrador van nu een half jaar
ja ze is enorm gegroeit alleen ben ik mn fototoestel kwijt dus even geen foto's van nu![]()
ze is wel thuis als ik ben werken maar dan in de bench en nu mag ze gewoon vrij zijn natuurlijk
en nu ligt ze om de hoek van de tafel me echt met enorme puppy ogen aan te kijken!
zo maar even een rondje met d'r lopen heb ik ook weer oefening gehad!
is een bekende naam. Van Hans ANders?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee hoor die heet anders
aahwwquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker wel leuk,
ik zal meteen ff de andere ook antwoord geven
Ronja is onze labrador van nu een half jaar
ja ze is enorm gegroeit alleen ben ik mn fototoestel kwijt dus even geen foto's van nu![]()
ze is wel thuis als ik ben werken maar dan in de bench en nu mag ze gewoon vrij zijn natuurlijk
en nu ligt ze om de hoek van de tafel me echt met enorme puppy ogen aan te kijken!
zo maar even een rondje met d'r lopen heb ik ook weer oefening gehad!
jah mr E togquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee hoor die heet anders
jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:27 schreef renedis het volgende:
[..]
owh.. je had al tekst en uitleg gegeven
good luck!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
oke nu gaat het vloerkleed eraan ik ben ff een blokje om!
tot zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
Haha succes!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
toedeliedokiedaquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |