Klinkt toch beter als "tvp" vind ikquote:
Team Leader op een inbound callcenterquote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk en als ik mag vragen wat voor bedrijf
In dat pokkegehucht hier is geen BK te bekennenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt toch beter als "tvp" vind ik
Whoppertje op, ik ga roken... wie gaat er mee?
maar om terug te komen op het laatste wat ik zeiquote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Team Leader op een inbound callcenter
Had al zon vermoeden dat je werkte bij callcenterquote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Team Leader op een inbound callcenter
net geweest! maar ik rook niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt toch beter als "tvp" vind ik
Whoppertje op, ik ga roken... wie gaat er mee?
wil je voor mij een kaascroissant meenemenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
In dat pokkegehucht hier is geen BK te bekennen
Dan maar ff Bakker Bart bezoeken
geen ham-kaas?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je voor mij een kaascroissant meenemen![]()
Hoezo? door m'n politiek correcte antwoorden?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Had al zon vermoeden dat je werkte bij callcenter
Komt goedquote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je voor mij een kaascroissant meenemen![]()
Wij hebben alleen maar een Jongerius hieroquote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
In dat pokkegehucht hier is geen BK te bekennen
Dan maar ff Bakker Bart bezoeken
Jongerius...klinkt bekend..maar .. kan het even niet plaatsen? Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar een Jongerius hiero
Ja lekker! Met een beetje mayo!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
Oehhhhhhhhhhhh Aaaaaaaaaaah Milatay Ag-glika??
Hahah jah is ook een bakkerijquote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jongerius...klinkt bekend..maar .. kan het even niet plaatsen? Wat is dat voor iets?
wacht ff... bakkerij geloof ik
Hoooiquote:Op donderdag 25 september 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
Ben trouwens nu echt wegCollega's staan te wachten
Laters!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
Ben trouwens nu echt wegCollega's staan te wachten
Laters!
Wat een lui leven... moeten we nu jaloers zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:toch erg op vakantie zijn en zo maar niets te hoeven doen de gehele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |