Mogguhquote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef GilaMonyet het volgende:
heeey een nieuwe!
En hoooi smokez!!
Bijna feest? Wat dan?quote:
HJ !!!!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna feest? Wat dan?
Trouwens, lekker belangrijk, we hebben geen feest nodig om een biertje te drinken!
[ afbeelding ] Proost
Wat gaan we hard hequote:
topic nummer 350quote:Op woensdag 24 september 2008 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna feest? Wat dan?
Trouwens, lekker belangrijk, we hebben geen feest nodig om een biertje te drinken!
[ afbeelding ] Proost
Goed bezig Smokez!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna feest? Wat dan?
[ afbeelding ] Proost
wij zijn goed he.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:22 schreef GilaMonyet het volgende:
We gaan heerlijk vandaag
Ben blij dat jullie heb gevonden want pfft zonder dit duren die dagen lang!
Ik schiet helemaal volquote:Op woensdag 24 september 2008 12:22 schreef GilaMonyet het volgende:
We gaan heerlijk vandaag
Ben blij dat jullie heb gevonden want pfft zonder dit duren die dagen lang!
staand voetje denk ikquote:Op woensdag 24 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat gaan we hard he
Wat zouden onze bazen zeggen als ze deze activiteit zagen?
Het is leuk om gewaardeerd te worden hoor, maar die kusjes mag je bewaren voor het vrouwelijke volk in GRTDOJWquote:Op woensdag 24 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
HJ !!!!!!!!
jij snapt wat ik lekker vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het ook, wel leuk om te weten dat ze hier dan zeker wel in de problemen rakenquote:
Ik hou ook van jouquote:
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou!
Ik ben ff lunchen enne sqele je kan wel even zonder mij toch?
Maakt hem schijnbaar niks uitquote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is leuk om gewaardeerd te worden hoor, maar die kusjes mag je bewaren voor het vrouwelijke volk in GRTDOJW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |