Ja wit en 2 bij 2 meterquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe weet je al hoe die er uit gaat zien?
Hey barra!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
whats up people!
alles goed hier!?
Barra heeft zo nog even meeting!
altijd leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:07 schreef lynda het volgende:
Nieuw dekbed halen.. op kosten van mama!!
ik denk wit na een paar wekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe weet je al hoe die er uit gaat zien?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey barra!
Nog een meeting.. het is vrijdag hoor doe is rustig aan!
normaal wel jahquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat problemen hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
Fijn weekend alvast Sgele!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat problemen hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
goooo sgelequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
Hmm...behoorlijk wat geile meiden hier op de vloer ..dus nog even snel een berichtje.. Kleine kans dat ik hier vandaag nog post.
Fijn weekend!
Ik welquote:
Het is hier idd erg mooi weer! Lekker zonnetje, zo maar even lunchen/roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wel
Vanmorgen was het echt onmenselijk koud op de motor, maar de terugweg wordt wel relaxed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |