Ik welquote:
Het is hier idd erg mooi weer! Lekker zonnetje, zo maar even lunchen/roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wel
Vanmorgen was het echt onmenselijk koud op de motor, maar de terugweg wordt wel relaxed denk ik
Ja ben ff naar buiten gelopen ziet er wel lekker uit idd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier idd erg mooi weer! Lekker zonnetje, zo maar even lunchen/roken!
Vlakbij Sloterdijkquote:
hier moerdijkquote:
lool.. offe press any keyquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
Altijd leuk als er een klant belt dat er opeens allemaal rook uit zijn pc komt![]()
"wat moet ik doen?"
"de computer uitzetten!!"
" ohh ja.. wacht even" ...
dat is een oude bekende heh..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lool.. offe press any key!
Ja wat is de any key?
WUAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is een oude bekende heh..
ik heb mee gemaakt: ik krijg mijn cd niet in de cd-rom speler. kwam ik daar, staat de pc op z'n kop...
Pfft.. jij ook al!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weg, prettig weekend allemaal en tot dinsdag!
fijn weekend!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weg, prettig weekend allemaal en tot dinsdag!
het kan nog erger:quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
WUAHAHAHHAHAHA
Zo dan ben je echt een koekenbakker!
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
het kan nog erger:
meneer? mijn draadloze muis doet het niet en ik heb de batterijen al vervangen.
kom ik langs: draait een batterij om en hij doet het!
met ambtenaren die nooit een pc hadden mogen aanraken..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...
Trouwens die laatste paar uurtjes gan LANGZAAAAAAAAAAM
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke wtf.. met wat voor mensen werk jij...
Trouwens die laatste paar uurtjes gan LANGZAAAAAAAAAAM
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.
Klant gaat bellen:
Ja hij doet het niet!
ik: Ik kom wel ff langs....
ik: aha, misschien moet je de ontvanger aansluiten, dat vind die muis wel prettig
Wat is het trouwens weer rustig hier zeg?quote:
Haha lekker slim..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier mensen gehad die zelf via de afdeling draadloze muisen hadden gekocht.
Klant gaat bellen:
Ja hij doet het niet!
ik: Ik kom wel ff langs....
ik: aha, misschien moet je de ontvanger aansluiten, dat vind die muis wel prettig
Djeez, dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
ik een keer 1tje:
hij: ik kan men muisniet vinden!
ik: moet je even een mapje kaas aanmaken, dan komt die wel
hij: oke *klik*
2 minuten later
hij: nou ik heb een mapje kaas aangemaakt maar hij komt nog niet hoor
ik: ik kom er wel even aan
Haha heel nice..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
ik een keer 1tje:
hij: ik kan men muisniet vinden!
ik: moet je even een mapje kaas aanmaken, dan komt die wel
hij: oke *klik*
2 minuten later
hij: nou ik heb een mapje kaas aangemaakt maar hij komt nog niet hoor
ik: ik kom er wel even aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |