Eetse en tot straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
De middagquote:
jij staat er niet tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha,
jou uitleg over je moeder (smsje) vond ik trouwens ook wel geinig!
4 a 5 dagen dronk ik een tree leegquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nouw, waar ik eerst werkte,
4 man (dat was alles wat er werkte)
1 tree redbull per 2 dagen
Daarom moeten jullie even posten ja!quote:
tot nooitquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
ow zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaat
dus 4 tot 5 per dag ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 a 5 dagen dronk ik een tree leeg
Ik haal expres geen nieuwe meer, dus thuis drink ik al geen redbull meer!
Jij bent veel te lief voor een kutuserquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Ik sta er idd nog niet eens tussen!quote:
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!
je deot er wel moeite voorquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
zoiets, als ik er dus b.v 1 avond niet ben, haal ik dat dus op een andere dag weer inquote:
Oja, sorry, ik ben te lui om te stemmen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Haha.. iemand wilt graag een kutuser zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je deot er wel moeite voorben ik neit van je gewent
IK ben ergerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de war
Ik heb hier serieus op mijn werk nog geen moer gedaan,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je deot er wel moeite voorben ik neit van je gewent
Ja jij bent inderdaad erger!quote:
jij hebt te weinig koffie op.....quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!
En je moeder heeft ook een lul met schaamlippen man!
Wat moet ik hier nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!
En je moeder heeft ook een lul met schaamlippen man!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja jij bent inderdaad erger!
Komt Crazy-M laatst bij de slager he;
"Hé SlagerDoe mij die mastodontisch grote paardenworst die daar in de etalage ligt
![]()
"
Slager: - UhhhOkee... neem je hem zo mee of moet ie in plakjes
"Hé, waar zie je me voor aan, me reet is toch zeker geen sjoelbak?![]()
"
Slager:
JFGI !!quote:
hahaha, ik moest lachen, wat doen je!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja jij bent inderdaad erger!
Komt Crazy-M laatst bij de slager he;
"Hé SlagerDoe mij die mastodontisch grote paardenworst die daar in de etalage ligt
![]()
"
Slager: - UhhhOkee... neem je hem zo mee of moet ie in plakjes
"Hé, waar zie je me voor aan, me reet is toch zeker geen sjoelbak?![]()
"
Slager:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |