Junkquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef renedis het volgende:
[..]
dat zeg ik, Gamma-hydroxybutyraat!
maar ook weer bijna zondag avondquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
heb maar 1 kopje thee op, en wat water.
Meer niet.
Maar wel bijna weekend![]()
![]()
![]()
en:quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maar ook weer bijna zondag avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen zeggen het ook wel eens van mij, dat is heul niet waar!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik en hyper?
ECHT NIET !!!!
heb maar 1 kopje thee op, en wat water.
Meer niet.
Maar wel bijna weekend![]()
![]()
![]()
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavondquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen zeggen het ook wel eens van mij, dat is heul niet waar!
Ik drink al bijna geen redbull meer, en met koffie ben ik aan het minderen hahaha
ik wou het nog net niet zeggenquote:
en 20 in de ochtendquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavond
maar jah, is 1 blikje in de middag
en ik ben nog wel tegen de hangjeugdquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M knijpt het potje boven tripack leeg en gooit hem tegen de muur.
Happy hanging
Das niet veul nee!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
redbull drink ik alleen op de zaterdag na de scouting, om weer op energie te komen voor de stapavond
maar jah, is 1 blikje in de middag
ik bel sexlijnen altijd anoniemquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Waarom blijven sommige mensen toch anoniem bellen...
Ik neem niet op! JOEHOE!
Sorry, maar als je alleen sexlijnen belt krijg je hooguit z'n moeder aan de lijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bel sexlijnen altijd anoniem
maar krijg nooit iemand aan de lijn...
Droxz !!! neem eens op joh
euhm....quote:
neeeeeh neeeehhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders dan jullie van mij zouden verwachten, dat heb ik nog nooit gehad!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
|quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
euhm....
het is bijna weekenddus veel onzinnige praat
het ene moment kwam ik van koffiebreak en het volgende moment was het alweer tijd voor de volgende koffiebreakquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aawh.. ik niet had ik het maar druk dan gaat de dag stuk sneller
nope, is wel een tijd geweest dat ik er 4 in een halve dag dronkquote:
Sorry, ik heb even een schorre stem, en kan even niet "door" voor een 18 jarige blondine...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah, nu hoor je erbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik ben nog wel tegen de hangjeugd
nouw, waar ik eerst werkte,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet veul nee!
Zal ik maar zeggen wat ik wegdronk in 1 week
hahahaha,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, maar als je alleen sexlijnen belt krijg je hooguit z'n moeder aan de lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |