Sorry, ik heb even een schorre stem, en kan even niet "door" voor een 18 jarige blondine...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik bel sexlijnen altijd anoniem
maar krijg nooit iemand aan de lijn...
Droxz !!! neem eens op joh
tjah, nu hoor je erbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik ben nog wel tegen de hangjeugd
nouw, waar ik eerst werkte,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet veul nee!
Zal ik maar zeggen wat ik wegdronk in 1 week
hahahaha,quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, maar als je alleen sexlijnen belt krijg je hooguit z'n moeder aan de lijn
Eetse en tot straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
De middagquote:
jij staat er niet tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha,
jou uitleg over je moeder (smsje) vond ik trouwens ook wel geinig!
4 a 5 dagen dronk ik een tree leegquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nouw, waar ik eerst werkte,
4 man (dat was alles wat er werkte)
1 tree redbull per 2 dagen
Daarom moeten jullie even posten ja!quote:
tot nooitquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef renedis het volgende:
ik ben even met pauze! (ik weet het, vroeger dan normaal)
tot zo mensen!
ow zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, m'n moeder heeft toch geen prostaat
dus 4 tot 5 per dag ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4 a 5 dagen dronk ik een tree leeg
Ik haal expres geen nieuwe meer, dus thuis drink ik al geen redbull meer!
Jij bent veel te lief voor een kutuserquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten jullie even posten ja!
Ik sta er idd nog niet eens tussen!quote:
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste check van gisteren wel!
je deot er wel moeite voorquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej mensen, wel even stemmen he!
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
zoiets, als ik er dus b.v 1 avond niet ben, haal ik dat dus op een andere dag weer inquote:
Oja, sorry, ik ben te lui om te stemmen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Haha.. iemand wilt graag een kutuser zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
je deot er wel moeite voorben ik neit van je gewent
IK ben ergerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er idd nog niet eens tussen!
KIES MIJ, ik ben irritant, en jullie prive demotivator!!!
Nee man, dat was je zusje's aars, niet de mijne!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen zat je volgens m'n moeder ergens verdwaald in een hoekje van de slaapkamer, met je vuist in je eigen reet, volgens mij ben je een beetje in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |