die van mij ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn Lego staat op zolder bij mijn ouders
Patat op het vuur?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik iets aangebrands, zijn het mijn eigen frietjes die op een te heet vuur staan. Gatver zeg.. 10 minuten langer wachten op mijn eten.
Stroomvreter dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij gebrek aan frietpan, want dan trek ik de hele buurt in het donker
wtf idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Politie vindt paard in ventilatieschacht
WTF
Ah, daar was ie dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Ik zou daar mijn paard ook verstoppen met al die Ramadan-vierende kut-Marokkanen in je buurt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Scheelt weer ruimtequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
hoe?quote:'Het is ons een raadsel hoe je een volwassen paard op de twaalfde verdieping krijgt, laat staan dat we enig idee hebben waaróm je zoiets zou doen', aldus de verbijsterde agenten.
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe?
(zonder dat iemand het op merkt dan)
Dus geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits netjes ingeparkeerd.
dus constatering het was geen LUIE marokkaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.
Ze heeft al gepost in het Fok! bedankt topic, dus ze zal hier ook zo langskomenquote:
Hey dudequote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 09:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Indah en J00lz.
Ze posten al, maar vinden de KSC onbelangrijkquote:
Bierquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
Bier dan maar? Misschien kom ik dan hier de dag door
Ik postte hier een uur geleden al, Muck weet ik nietquote:
OUDquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, welk forum zal ik vandaag weer doen?
Wedden dat een kindje hm heeft gevondenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Mogguhquote:
beste plan tot nu toequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks. Ik ga maar eens aan de koffie. Drukke dag vandaag, veel doen!
En dan laten sluitenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
Ik ga er vandoor, wellicht tot vanmiddag![]()
versch uit den Senseoquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heeft iemand voor mij een kop koffie?.
doeiquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
Ik ga er vandoor, wellicht tot vanmiddag![]()
Ja, jou zocht ik netquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, welk forum zal ik vandaag weer doen?
Het zegt me niet veel, ik kijk nu op de website, maar doesn't ring a bell.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jou zocht ik net
divenow.nl, zegt jou dat wat?
Wat collegiaal ben je ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh lekker, gaan ze hier een verjaardag vieren kan ik niet eens rustig doorwerken zo. Staan ze allemaal naast mijn bureau
hallooquote:
Hmm. Ik krijg er spam van op mn werkmail. Maar dusdanig "keurig" in elkaar gezet dat het door geen spamfilter tegen te houden is. Nou ja, niet om gevraagd, optieven maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
Het zegt me niet veel, ik kijk nu op de website, maar doesn't ring a bell.
Gewoon iedereen aan de kant duwen en zeggen dat ze op moeten zoutenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh lekker, gaan ze hier een verjaardag vieren kan ik niet eens rustig doorwerken zo. Staan ze allemaal naast mijn bureau
Wel nuttig dat je dat dan hier nog ff komt meldenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
Fuck, ik moest in het gijsjes topic posten.
Ik heet niet eens Gijs.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel nuttig dat je dat dan hier nog ff komt melden
Aha, staat het er weer mooi bij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben de tuin aan het doen.. ben bijna klaar, slechts het sproeien nog.
Ja, best wel eigenlijk. Maar om nou met 30 man een beetje te staan en elkaar stom aan te staren en vooral heel stil zijn gaat mij te verquote:
het huishouden, ben blij dat ik de ramen gisteren gedaan heb, is nu een stuk frisser volgens mijquote:
jeps, goed genoeg voor de komende week.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Aha, staat het er weer mooi bij?
This Thread Is Worthless without Pics!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, goed genoeg voor de komende week.
Was het maar kutjebef, was je werkweek nog een beetje leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef leipelullo het volgende:
Wat een depressief weer vandaag zeg. Moet ook nog de hele dag aan mijn saaie paper over de hersenen werken. Kutjebef
Vanavondquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was het maar kutjebef, was je werkweek nog een beetje leuk.
Het is idnerdaad erg fris. Heb de deuren alweer dichtgetrokken. Ik hoop dat het binnenkort weer warmer wordt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
het huishouden, ben blij dat ik de ramen gisteren gedaan heb, is nu een stuk frisser volgens mij
Als ik naar huis ga. 2 wekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan vakantie en voor hoe lang?
foto'squote:Op dinsdag 23 september 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
whehe, mijn email word volgespamd door mijn vriendin die me iets van 50 foto´s stuurt
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Herrlich, ik mag nog iets meer dan een jaar wachten
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
whehe, mijn email word volgespamd door mijn vriendin die me iets van 50 foto´s stuurt
Jij vuile...quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....
Plebsquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....
Wij houden van Oraa-hanjequote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
ik ben helemaal gerustgesteld, kijk eens, ze hebben gewoon een WC in roemenie...
[ afbeelding ]
idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef OA het volgende:
O nee, wacht. Ik ga nooit op vakantie. Ph. ook niet. Vakantie is voor het plebs.
Geylquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Klonk het volgende:
ik ben helemaal gerustgesteld, kijk eens, ze hebben gewoon een WC in roemenie...
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben mensen zin in een ruzie uitlokken??? Want ik ben nu tegen een incasso bureau in het gevecht.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:59 schreef Klonk het volgende:
alleen thuis zijn heeft ook voordelen, kan lekker tussen de middag warm eten
Waarom uitlokken? Die ruzie moet je voor de rechtbank doen. Ik zag je topic daarnet en ze reageren zelfs op fok, die luts0rs.quote:
normaal gesproken eten we ´s avonds warm, vind mijn vriendin ook wel zo gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Met mensen erbij kan dat toch ook?
Of durf je niet te eten waar anderen bij zijn?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef leipelullo het volgende:
wat een makkelijk leven
DIe had je ook morgen kunnen plaatsen. De rest is aan het neukenneukenneuken. Of werken, dat kan natuurlijk ook.quote:
Alsof je zou klagenquote:
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het nietquote:
Nou ja, ze kan dat zwarte ding dan beter helemaal uitdoen, vind ik. Dit ziet er gewoon niet uitquote:
Nou, nee dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het niet.
Alleen Jort, indah en ik posten pics, als jullie het niets vinden: doe zelf een inbrengquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel makkelijk tevreden, is het niet.
Iz will thinks about it.quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen Jort, indah en ik posten pics, als jullie het niets vinden: doe zelf een inbreng
Weer een raadsel opgelost. Dan kan nu die griet wel even gepaald worden natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
Als ik dat bord zou kunnen inzoomen kon ik het ook zien.
Mara ik ga uit van de N700, omdat de datum in de file overeenkomt met de ingebruikname (ok, minus een maand) van de N700
Jij wilde geen tietenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
What the fuck/!>
Hebben we het nu opeens over treinen
ja dat is die kut Fastech. Heb je die remkleppen gezien?quote:
Sick ftwquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is die kut Fastech. Heb je die remkleppen gezien?
Ja, maar dude... Treinen? ?!?!quote:
Ze heeft anders wel (flinke) tieten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet het niet zeker. Het lijkt me een 700 of een N700. Die trut staat er voor.
Wat een lelijk dingquote:
Your loss. Ik weet beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
Heb 't ff doorgegevenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss. Ik weet beter![]()
Briljante combi van oude cultuur en high tech shizzle.
Meisjes die in minirok een tempel binnengaan
Djiez... Net toen ik dacht dat het niet lelijker kon... Een zetpil met orenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Fastech 360 met kattenoren.
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding.
Jullie hebben mijn beeld van Japan overigens verpest, ik associeer het nu met lelijke treinen ipv rijk aan cultuur enzo.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een slaapplaats van ons, een tempel met bijgebouwen. Daar hebben we een gebed bijgewoond.
[ afbeelding ]
Begraafplaats
[ afbeelding ]
quote:
Ah, zo goed dus.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo goed dus.
Je heup al iets beter?
Wat ga je etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoBoodschapjes gedaan hoorrr
![]()
Portemonnee weer leeg
Maaltijdsalade met zalm en kappertjesquote:
Dr. Philquote:
Als ze maar in mijn buik komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
frietjes? patatjes? allemaal stukke aardappelen
ik probeer mijn lijn te redden..quote:
En nog een mooiere ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een gebogen lijn is ook een lijn
klotsklotsklotsquote:
Word zwanger.quote:
Hahahaha hou op hoorquote:
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig dingquote:
Dat word vanzelf een groot wriemelig dingquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Laten adopterenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan zit ik daarna met zo'n klein wriemelig ding
Ja en dan gaat het mijn patatjes pikken. Nee mijn niet gezienquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word vanzelf een groot wriemelig ding
Oja best slimquote:
Niet echt weinig geloof ik. Dat zijn van die uitgaven (uitgaves? hmm) die nodig zijn maar waar ik super sagerijnig van worquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Godver, de cv-ketel is ws kapot...
ff kijken wat die krengen kosten...
Ik heb niet eens een cv ketel, veel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Een rib uit je lijfquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
WFzquote:
Ik heb door hoe wintrack werkt met hoogtes en layersquote:
Dat hoeft voor mij nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://gallery.zoom.nl/foto/13881/mijn-zwangere-vriendinnen.html
vrouwelijk bierbuik
Minimaal 1300 euroquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet echt weinig geloof ik. Dat zijn van die uitgaven (uitgaves? hmm) die nodig zijn maar waar ik super sagerijnig van wor
Ik vind het een mooie foto, bescheiden buikjes.quote:
Zow. Dat moet je maar net ff hebben danquote:
Mja, zo wil ik er dus ook niet uitzienquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto, bescheiden buikjes.
Zie dit stukken liever dan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, zo wil ik er dus ook niet uitzien
* es70 kruipt weer onder haar steen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
IM NOT A BANANA FPHONE XD ( GF calls me a bananaphone.)
Nee, een mooi innerlijk is belangrijker, maar dat zie je pas nadat de verpakking is verwijderd nietwaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
wat is dat toch met al dat uiterlijk vertoon hier.... Daar gaaaaaaaaaaaat het toch helemaal niet om?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
wat is dat toch met al dat uiterlijk vertoon hier.... Daar gaaaaaaaaaaaat het toch helemaal niet om?
Dat fabeltje is door lelijke vrouwen de wereld in geholpen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een gelulquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat fabeltje is door lelijke vrouwen de wereld in geholpen?
Innerlijk is belangrijk, natuurlijk, maar dat uiterlijk er helemaal niet toe doet ...
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Waar je ook op valt, het eerste wat je nou eenmaal ziet is het uiterlijk. Gelukkig zijn voor uiteenlopende mensen uiteenlopende dingen aantrekkelijk. Zou spijtig zijn als de wereldbevolking uit louter barbies en kens zou bestaan, diversiteit is veel leuker.
We zijn het gewoon eens, eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.
maar mensen die zeggen dat het er totaal niet toe doet vind ik een fabel. Dat is zoiets als dat geld niet gelukkig maakt
Ik bel de krant wel even.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
We zijn het gewoon eens, eigenlijk.
quote:
zoek bananaphone op internetquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70 kruipt weer onder haar steen...
quote:
Ik heb moeten figurerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
Pheno:
SEGA komt met spel voor pinguins?
Ik ga je gedeeltelijk gelijk geven. Mijn uitspraak was wat ongefundeerd vrees ik, ik ga het opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.
maar mensen die zeggen dat het er totaal niet toe doet vind ik een fabel. Dat is zoiets als dat geld niet gelukkig maakt
Oeh, lekker!quote:
Goede modusquote:
Annuleer je vakantie maar alvastquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Oh, maar de barbies die hier gepost worden zijn ook niet mijn smaak hoor, ik image.google maar watquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je gedeeltelijk gelijk geven. Mijn uitspraak was wat ongefundeerd vrees ik, ik ga het opnieuw proberen.
Ik vind het ideaalbeeld van mannen en/of vrouwen flink overgewaardeerd. Sterker nog.. ik vind mensen die wat te zwaar zijn vaak mooier dan de figuren die zo de modellenwereld in zouden kunnen. Bovendien, is mijn ervaring, is het karakter van mensen die niet aan het ideaalbeeld voldoen vaak mooier. En dat is waar het werkelijk om draait. So what als een man een buikje heeft en kalend is? Wat nou als een vrouw niet in maatje 38 past en geen D-cup heeft? Ik zie echt het probleem niet hoor. Vaak wordt er, puur op basis van dat soort informatie een oordeel geveld over een persoon, die dan geen eerlijke kans meer krijgt zijn werkelijke ik te laten zien.. ik vind dat jammer.
Begrijp me goed, het uiterlijk is tot op zekere hoogte wel belangrijk. Iemand die er erg onverzorgd bij loopt, daar krijg ik ook de rillingen van. De manier waarop iemand uit zijn ogen kijkt is zo mogelijk nog belangrijker. Maar daar houdt het bij mij wel een beetje op bij oordelen over uiterlijk
Het stomme is... het zijn niet de barbies die deze reactie uitlokken.. het was de bierbuikquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, maar de barbies die hier gepost worden zijn ook niet mijn smaak hoor, ik image.google maar wat
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdektequote:
Dat is duuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdekte
Dat is idd raar... Ik vind borsten die opgeblazen zijn evenmin fysiek aantrekkelijk als een bierbuik. Dat zegt echter niet dat ik niet voorbij die zaken kijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het stomme is... het zijn niet de barbies die deze reactie uitlokken.. het was de bierbuik
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdekte
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
Dit moet het langstlopende KSC topic zijn!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
Dit moet het langstlopende KSC topic zijn!
Goed .quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
Al een uur met mama aan het bellen.. pfffvrouwen..
![]()
Weet je eens hoe het voelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
als het een hete meid isquote:
te hyper?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net geïnstalleerd, ik heb alleen de koffiefunctie uitgeschakeld.
Oh, dat kan ik ook met mannen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
![]()
Als ik bel, ben ik binnen 5 minuten wel klaarquote:
vluggertjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik bel, ben ik binnen 5 minuten wel klaar![]()
Nee, ik hou niet van koffiequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als het een hete meid isen je had toch niks beters te doen mwhoah!
[..]
te hyper?![]()
Ik neem er een glaasje brand bier bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Voor degene die het willen nalezen. Rechtzaak aanspannen?
Whehe.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net geïnstalleerd, ik heb alleen de koffiefunctie uitgeschakeld.
Sinds wanneer ben jij van de stats?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
Overigens, Ph en CGM, deel 1040 ging nog langzamer dan deze.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook met mannen hoor
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing
LOLquote:
Stop je creativiteit maar in je gitaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
mafkees.... dan zijn er ook andere combi's met quotes mogelijk hoor
Ja dat geldt ook voor jouquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stop je creativiteit maar in je gitaar
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stop je creativiteit maar in je gitaar
nouhouquote:
Grote meidquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar.. zonder gekkigheid.. ben ik mee bezig baas.
Altijd alquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de stats?
jaja.. dat zeg je nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd al.
Alleen meestal weet ik het goed verborgen te houden...
Weekendposts tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd al.
Alleen meestal weet ik het goed verborgen te houden...
postpostpostquote:
Hey verrek, jij hier?quote:
je moeder had je moeten dumpen toen ze de kans had!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
dump dit topic eens
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moeder had je moeten dumpen toen ze de kans had!
Trustequote:
Stiekem moet ik lachenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef DaMart het volgende:
Dan draai je een fles cola open, ziet al schuim omhoog komen in de fles, wil hem nog snel dichtdraaien, maar te laat, waardoor dop als soort sporier gaat werken... kon ik de keukenvloer weer dweilen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef DaMart het volgende:
Dan draai je een fles cola open, ziet al schuim omhoog komen in de fles, wil hem nog snel dichtdraaien, maar te laat, waardoor dop als soort sporier gaat werken... kon ik de keukenvloer weer dweilen.
Dé bier?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Shit things happens! Ik zit lekker aan de bier hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |