die van mij ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn Lego staat op zolder bij mijn ouders
Patat op het vuur?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik iets aangebrands, zijn het mijn eigen frietjes die op een te heet vuur staan. Gatver zeg.. 10 minuten langer wachten op mijn eten.
Stroomvreter dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij gebrek aan frietpan, want dan trek ik de hele buurt in het donker
wtf idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Politie vindt paard in ventilatieschacht
WTF
Ah, daar was ie dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Ik zou daar mijn paard ook verstoppen met al die Ramadan-vierende kut-Marokkanen in je buurt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Scheelt weer ruimtequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
hoe?quote:'Het is ons een raadsel hoe je een volwassen paard op de twaalfde verdieping krijgt, laat staan dat we enig idee hebben waaróm je zoiets zou doen', aldus de verbijsterde agenten.
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe?
(zonder dat iemand het op merkt dan)
Dus geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits netjes ingeparkeerd.
dus constatering het was geen LUIE marokkaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.
Ze heeft al gepost in het Fok! bedankt topic, dus ze zal hier ook zo langskomenquote:
Hey dudequote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 09:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Indah en J00lz.
Ze posten al, maar vinden de KSC onbelangrijkquote:
Bierquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
Bier dan maar? Misschien kom ik dan hier de dag door
Ik postte hier een uur geleden al, Muck weet ik nietquote:
OUDquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, welk forum zal ik vandaag weer doen?
Wedden dat een kindje hm heeft gevondenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Mogguhquote:
beste plan tot nu toequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks. Ik ga maar eens aan de koffie. Drukke dag vandaag, veel doen!
En dan laten sluitenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
Ik ga er vandoor, wellicht tot vanmiddag![]()
versch uit den Senseoquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heeft iemand voor mij een kop koffie?.
doeiquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
Ik ga er vandoor, wellicht tot vanmiddag![]()
Ja, jou zocht ik netquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, welk forum zal ik vandaag weer doen?
Het zegt me niet veel, ik kijk nu op de website, maar doesn't ring a bell.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jou zocht ik net
divenow.nl, zegt jou dat wat?
Wat collegiaal ben je ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh lekker, gaan ze hier een verjaardag vieren kan ik niet eens rustig doorwerken zo. Staan ze allemaal naast mijn bureau
hallooquote:
Hmm. Ik krijg er spam van op mn werkmail. Maar dusdanig "keurig" in elkaar gezet dat het door geen spamfilter tegen te houden is. Nou ja, niet om gevraagd, optieven maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
Het zegt me niet veel, ik kijk nu op de website, maar doesn't ring a bell.
Gewoon iedereen aan de kant duwen en zeggen dat ze op moeten zoutenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh lekker, gaan ze hier een verjaardag vieren kan ik niet eens rustig doorwerken zo. Staan ze allemaal naast mijn bureau
Wel nuttig dat je dat dan hier nog ff komt meldenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
Fuck, ik moest in het gijsjes topic posten.
Ik heet niet eens Gijs.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel nuttig dat je dat dan hier nog ff komt melden
Aha, staat het er weer mooi bij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben de tuin aan het doen.. ben bijna klaar, slechts het sproeien nog.
Ja, best wel eigenlijk. Maar om nou met 30 man een beetje te staan en elkaar stom aan te staren en vooral heel stil zijn gaat mij te verquote:
het huishouden, ben blij dat ik de ramen gisteren gedaan heb, is nu een stuk frisser volgens mijquote:
jeps, goed genoeg voor de komende week.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Aha, staat het er weer mooi bij?
This Thread Is Worthless without Pics!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, goed genoeg voor de komende week.
Was het maar kutjebef, was je werkweek nog een beetje leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef leipelullo het volgende:
Wat een depressief weer vandaag zeg. Moet ook nog de hele dag aan mijn saaie paper over de hersenen werken. Kutjebef
Vanavondquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was het maar kutjebef, was je werkweek nog een beetje leuk.
Het is idnerdaad erg fris. Heb de deuren alweer dichtgetrokken. Ik hoop dat het binnenkort weer warmer wordt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
het huishouden, ben blij dat ik de ramen gisteren gedaan heb, is nu een stuk frisser volgens mij
Als ik naar huis ga. 2 wekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan vakantie en voor hoe lang?
foto'squote:Op dinsdag 23 september 2008 11:54 schreef Klonk het volgende:
whehe, mijn email word volgespamd door mijn vriendin die me iets van 50 foto´s stuurt
In de tussentijd ben ik alweer 3 vakanties verder....quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Herrlich, ik mag nog iets meer dan een jaar wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |