die van mij ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn Lego staat op zolder bij mijn ouders
Patat op het vuur?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik iets aangebrands, zijn het mijn eigen frietjes die op een te heet vuur staan. Gatver zeg.. 10 minuten langer wachten op mijn eten.
Stroomvreter dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij gebrek aan frietpan, want dan trek ik de hele buurt in het donker
wtf idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Politie vindt paard in ventilatieschacht
WTF
Ah, daar was ie dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Ik zou daar mijn paard ook verstoppen met al die Ramadan-vierende kut-Marokkanen in je buurt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
Scheelt weer ruimtequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
WTF
hoe?quote:'Het is ons een raadsel hoe je een volwassen paard op de twaalfde verdieping krijgt, laat staan dat we enig idee hebben waaróm je zoiets zou doen', aldus de verbijsterde agenten.
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe?
(zonder dat iemand het op merkt dan)
Dus geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mits netjes ingeparkeerd.
dus constatering het was geen LUIE marokkaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als er een lift is pak je de trap, geen luie kutmarokkaan die daar ooit komt.
Ze heeft al gepost in het Fok! bedankt topic, dus ze zal hier ook zo langskomenquote:
Hey dudequote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 09:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Indah en J00lz.
Ze posten al, maar vinden de KSC onbelangrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |