Dat hoeft voor mij nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://gallery.zoom.nl/foto/13881/mijn-zwangere-vriendinnen.html
vrouwelijk bierbuik
Minimaal 1300 euroquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet echt weinig geloof ik. Dat zijn van die uitgaven (uitgaves? hmm) die nodig zijn maar waar ik super sagerijnig van wor
Ik vind het een mooie foto, bescheiden buikjes.quote:
Zow. Dat moet je maar net ff hebben danquote:
Mja, zo wil ik er dus ook niet uitzienquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto, bescheiden buikjes.
Zie dit stukken liever dan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, zo wil ik er dus ook niet uitzien
* es70 kruipt weer onder haar steen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
IM NOT A BANANA FPHONE XD ( GF calls me a bananaphone.)
Nee, een mooi innerlijk is belangrijker, maar dat zie je pas nadat de verpakking is verwijderd nietwaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
wat is dat toch met al dat uiterlijk vertoon hier.... Daar gaaaaaaaaaaaat het toch helemaal niet om?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
wat is dat toch met al dat uiterlijk vertoon hier.... Daar gaaaaaaaaaaaat het toch helemaal niet om?
Dat fabeltje is door lelijke vrouwen de wereld in geholpen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een gelulquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat fabeltje is door lelijke vrouwen de wereld in geholpen?
Innerlijk is belangrijk, natuurlijk, maar dat uiterlijk er helemaal niet toe doet ...
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Waar je ook op valt, het eerste wat je nou eenmaal ziet is het uiterlijk. Gelukkig zijn voor uiteenlopende mensen uiteenlopende dingen aantrekkelijk. Zou spijtig zijn als de wereldbevolking uit louter barbies en kens zou bestaan, diversiteit is veel leuker.
We zijn het gewoon eens, eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.
maar mensen die zeggen dat het er totaal niet toe doet vind ik een fabel. Dat is zoiets als dat geld niet gelukkig maakt
Ik bel de krant wel even.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
We zijn het gewoon eens, eigenlijk.
quote:
zoek bananaphone op internetquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
* es70 kruipt weer onder haar steen...
quote:
Ik heb moeten figurerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
Pheno:
SEGA komt met spel voor pinguins?
Ik ga je gedeeltelijk gelijk geven. Mijn uitspraak was wat ongefundeerd vrees ik, ik ga het opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat iedereen een barbie moet zijn? Smaken verschillen, maar uiterlijk maakt wel degelijk uit. Voor iedereen. Dat iedereen een andere definitie van mooi uiterlijk heeft doet er even niet toe.
maar mensen die zeggen dat het er totaal niet toe doet vind ik een fabel. Dat is zoiets als dat geld niet gelukkig maakt
Oeh, lekker!quote:
Goede modusquote:
Annuleer je vakantie maar alvastquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef OA het volgende:
Godver, de cv-ketel is ws kapot...
ff kijken wat die krengen kosten...
Oh, maar de barbies die hier gepost worden zijn ook niet mijn smaak hoor, ik image.google maar watquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je gedeeltelijk gelijk geven. Mijn uitspraak was wat ongefundeerd vrees ik, ik ga het opnieuw proberen.
Ik vind het ideaalbeeld van mannen en/of vrouwen flink overgewaardeerd. Sterker nog.. ik vind mensen die wat te zwaar zijn vaak mooier dan de figuren die zo de modellenwereld in zouden kunnen. Bovendien, is mijn ervaring, is het karakter van mensen die niet aan het ideaalbeeld voldoen vaak mooier. En dat is waar het werkelijk om draait. So what als een man een buikje heeft en kalend is? Wat nou als een vrouw niet in maatje 38 past en geen D-cup heeft? Ik zie echt het probleem niet hoor. Vaak wordt er, puur op basis van dat soort informatie een oordeel geveld over een persoon, die dan geen eerlijke kans meer krijgt zijn werkelijke ik te laten zien.. ik vind dat jammer.
Begrijp me goed, het uiterlijk is tot op zekere hoogte wel belangrijk. Iemand die er erg onverzorgd bij loopt, daar krijg ik ook de rillingen van. De manier waarop iemand uit zijn ogen kijkt is zo mogelijk nog belangrijker. Maar daar houdt het bij mij wel een beetje op bij oordelen over uiterlijk
Het stomme is... het zijn niet de barbies die deze reactie uitlokken.. het was de bierbuikquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, maar de barbies die hier gepost worden zijn ook niet mijn smaak hoor, ik image.google maar wat
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdektequote:
Dat is duuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdekte
Dat is idd raar... Ik vind borsten die opgeblazen zijn evenmin fysiek aantrekkelijk als een bierbuik. Dat zegt echter niet dat ik niet voorbij die zaken kijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het stomme is... het zijn niet de barbies die deze reactie uitlokken.. het was de bierbuik
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook niet.. tot ik rosébier ontdekte
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
Dit moet het langstlopende KSC topic zijn!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
Dit moet het langstlopende KSC topic zijn!
Goed .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |